...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kim jest HENRY, przedstawiciel nowej generacji konsumentów? [BADANIE]

kim jest henry

Coraz silniejszą grupą konsumentów, która wyrosła między generacją Z i Y stanowią w Polsce przedstawiciele pokolenia HENRY. Cenią sobie wygodne życie, aktywnie korzystają z gadżetów technologicznych, a w obszarze rozrywki poszukują adrenaliny. Chętnie kolekcjonują przeżycia. Kim jest w rzeczywistości polski HENRY, czyli z ang. High Earner Not Rich Yet, sprawdził serwis Prezentmarzeń, którego co drugi klient to przedstawiciel pokolenia „Henryków”.

Osoby należące do grupy konsumenckiej, nazywanej HENRY, mają średnio między 25-45 lat. Większość z nich posiada wykształcenie wyższe, wykonują głównie pracę umysłową, obejmują kierownicze stanowiska, ale równie chętnie pracują jako freelancerzy.

Co jest ważne dla przedstawicieli pokolenia HENRY?

Jak pokazały wyniki badania serwisu Prezentmarzeń, ważne dla pokolenia HENRY jest przede wszystkim nadążanie za nowinkami technologicznymi – 32% odpowiedzi, podnoszenie standardu życia – 28% oraz realizowanie swoich planów i marzeń – 27% wskazań. Luksusem w dzisiejszych czasach według 40% „Henryków” jest niezależność finansowa pozwalająca realizować plany i marzenia. W opinii 22% respondentów posiadanie zabezpieczenia finansowego umożliwiającego prowadzenie wygodnego życia. Ponad 60% ankietowanych „Henryków” postrzega siebie jako osobę zarabiającą coraz lepiej lub na tyle dobrze, aby prowadzić komfortowe życie. Co trzeci respondent nie postrzega się jeszcze w taki sposób, ale jak podkreśla dąży do tego celu.

HENRY jako człowiek i konsument

Przedstawiciele pokolenia HENRY, dla których kolekcjonowanie przeżyć jest niezwykle istotne, starają się spełniać swoje marzenia, co odzwierciedlają odpowiedzi 73% ankietowanych. Opisują siebie jako osoby lubiące aktywnie spędzać czas, co zaznaczyło 46% badanych. Są zawsze gotowi, aby poznawać „coś” nowego – co podkreśliło 35% ankietowanych. Ich zainteresowania, które pragną realizować, dotyczą przede wszystkim atrakcyjnego spędzania czasu wolnego, pozwalającego kolekcjonować przeżycia – jak potwierdziło 39% badanych oraz podróży – 28% odpowiedzi. Jak wynika z odpowiedzi udzielonych w badaniu „O czym marzą Polacy” istotna jest także dla nich realizacja marzeń związanych z motoryzacją i elektroniką oraz sportem. Dążąc do spełnienia swoich marzeń i potrzeb chcą, aby były one dostępne jak najszybciej – co podkreślił co drugi uczestnik badania.

konsument HENRY
Źródło: Badanie „O czym marzą Polacy”, Prezentmarzeń

 

HENRY to wymagający konsument, ceniący wygodę zarówno w nabywaniu usług, jak również ich realizacji. Nie lubi ograniczeń. To grupa z potencjałem, do której przekaz można realizować obietnicą doznań i zdobywania nowych, niematerialnych doświadczeń. Mając na uwadze oczekiwania „Henryków”, którzy stanowią ponad 50% klientów serwisu Prezentmarzeń, zdecydowaliśmy się wdrożyć kilka istotnych zmian proklienckich, aby lepiej dopasować się do potrzeb tej grupy. Jest to m.in.: możliwość bezterminowego wykorzystania karty podarunkowej na realizację przeżyć, uproszczenie procesu sprzedaży do dokonania zakupu dwoma kliknięciami, czy szybkość z jaką działa nasza strona, która według google speedinsight jest równie szybka, jak strona główna wyszukiwarki Google.

Adam Nowakowski, manager ds. marketingu serwisu Prezentmarzeń

Styl życia Henryka a decyzje zakupowe

Zdaniem 39% respondentów badania odnoszącego się do pokolenia „Henryków”, to determinacja jest kluczem w spełnianiu marzeń, z których większość jest związanych z atrakcyjnym spędzaniem czasu wolnego. Według 20% ankietowanych jest to status materialny, w opinii 17% osobowość, a zdaniem 10% pomoc bliskiej osoby.

Przedstawiciele pokolenia HENRY to kolekcjonerzy przeżyć. Zarabiają na tyle dobrze, by móc swobodnie cieszyć się stylem życia, jakiego pragną. Lubią aktywnie spędzać czas wolny, podróżować, a w rozrywce chętnie poszukują adrenaliny. Swoje preferencje, dotyczące stylu życia, okazują pomagając także najbliższym spełniać marzenia, nabywając im atrakcje zamiast tradycyjnych, materialnych upominków. Potwierdziły to również wyniki naszego badania. Ponad 70% ankietowanych opowiedziało się za prezentem w formie vouchera na spełnienie marzeń bliskiej osoby, a ponad 40% zadeklarowało, że samemu chciałoby otrzymać taki upominek. Jest to naturalna postawa liderów, którzy odruchowo chcą kierować ludźmi, inspirując ich do odkrywania, poznawania i czerpania radości z życia. Zarazem ich wybory wyraźnie pokazują, że charakteryzują się skłonnościami do ryzyka, wybierając sporty ekstremalne, prezenty pełne emocji oraz atrakcje dostarczające adrenaliny.

Adam Nowakowski, manager ds. marketingu serwisu Prezentmarzeń

Ważnym czynnikiem określającym Henryków jako siłę nabywczą jest także sposób realizacji zakupów w sieci. Jak potwierdziły dane profilu użytkownika serwisu Prezentmarzeń, ponad 70% wszystkich klientów, z których połowę stanowi grupa HENRY, realizuje e-zakupy korzystając z telefonu. Dla Henryka liczy się wygoda i szybkość, dlatego niezbędne jest dopasowanie koszyka do płatności mobilnych w e-sklepie, aby nie zniechęcić go do dokonania zakupu. Istotne jest także przypominanie o porzuconym koszyku, gdyż kupujący przez telefon mogą się łatwiej rozproszyć, a w efekcie odłożyć decyzję zakupową na później.

konsument HENRY pragnienia
Źródło: Badanie „O czym marzą Polacy”, Prezentmarzeń

 

Niezbędne jest rozwijanie płatności mobilnych, takich jak BLIK, GPay czy ApplePay, jak pokazują nasze doświadczenia z klientami pokolenia HENRY. Dlatego w naszym serwisie zdecydowaliśmy się na wdrożenie możliwości szybkiego zakupu usługi, pomijając etap przechodzenia przez koszyk. W efekcie Klient zalogowany do GPay lub ApplePay klikając na stronie produktu w przycisk “Płacę”, od razu jest przekierowany do potwierdzenia płatności, bez wypełniania formularzy czy podawania danych. Klient zyskuje możliwość nabycia dwoma kliknięciami usługi, jaką w naszym przypadku są prezenty w formie przeżyć. Konsument, w szczególności HENRY, oczekuje takich rozwiązań.

 Adam Nowakowski, manager ds. marketingu serwisu Prezentmarzeń

Pokolenie HENRY to istotna grupa konsumentów, nie tylko na Zachodzie, ale także w Polsce ze względu na przychody i wydatki na technologie, produkty finansowe, motoryzację czy rozrywkę. „Henrykowie” mają coraz większy wpływ na proces sprzedaży produktów i usług szczególnie w tych branżach. Chcąc dotrzeć do tej grupy konsumentów, należy uważnie analizować jej potrzeby, śledzić trendy i nowinki technologiczne. Wnioski z badania serwisu Prezentmarzeń pokazują, jak ważny dla tej grupy docelowej jest komfort życia i status majątkowy, który pozwala, poza zaspokojeniem podstawowych potrzeb, aktywnie i atrakcyjnie spędzać czas.

Dane pochodzą z badania sondażowego „O czym marzą Polacy”, które zrealizował Prezentmarzeń w formie ankiety online w sierpniu 2021. W badaniu wzięło udział 1126 respondentów.


Źródło: Prezentmarzeń

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Pomimo trudnych czasów Polacy są marzycielami [BADANIE]

marzenia

Ponad 42% Polaków stara się spełniać marzenia zarówno swoje jak i bliskich. Zazwyczaj dotyczą one udanego życia rodzinnego i atrakcyjnego spędzania czasu wolnego. Ważna jest dla nich niezależność finansowa, która pozwala je realizować. Z okazji Dnia Marzyciela, który przypada 8 września, zbadano jakie jeszcze są pragnienia Polaków.

Jak wynika z badania „O czym marzą Polacy w 2021” roku zrealizowanego przez serwis Prezentamrzeń co trzeci Polak marzy głównie o rzeczach materialnych jak dom i samochód jak również o doświadczeniu ekstremalnych przeżyć jak na przykład lot balonem czy skok na bungee (28%). Może to wynikać z długiego okresu pandemii, przez którą chcemy doświadczać mocniejszych wrażeń po czasie spędzonym w domu.

W przypadku ekscytujących rozrywek najczęściej wybieraną odpowiedzią były rozrywki w powietrzu takie jak skok ze spadochronem, lot paralotnią czy lot awionetką (30%), następnie te za kierownicą jak na przykład jazda luksusowym, sportowym samochodem albo off road (17%). W czasie wolnym chętnie również korzystalibyśmy z relaksu w spa, masaży czy zabiegów kosmetycznych (25%). Nasze marzenia najczęściej są związane z takimi zainteresowaniami jak podróże (28%) oraz takie rodzaje spędzania czasu wolnego, które pozwalają kolekcjonować przeżycia (39%).

Lubimy również kiedy ktoś spełnia nasze marzenia i wręcza nam taki prezent na różne okazje. Aż 80% przebadanych Polaków uważa, że to świetny pomysł i chciałoby taki otrzymać. 16% ankietowanych jednak zwraca uwagę, że wybierając taki pomysł lepiej znać dobrze bliską osobę. Gdybyśmy mieli wybrać jeden prezent w formie przeżycia na pierwszym miejscu byłby to lot balonem (37%), na drugim skok ze spadochronem, skok na bungee (18%), przejażdżka luksusowym samochodem lub jazda off road (14%) oraz dzień w SPA (14%).

Pandemia znacząco zmieniła wiele obszarów naszego codziennego życia, ale także sprawiła, że poczuliśmy większą potrzebę aktywnego spędzania czasu, realizacji swoich pasji i marzeń bez odkładania ich na później, co potwierdzają wyniki zrealizowanej przez nas sondy. Polacy coraz odważniej podchodzą do realizacji własnych zainteresowań i oryginalnych form spędzania czasu. Chętnie próbują sportów ekstremalnych. Niesłabnącą popularnością cieszą się skoki ze spadochronem i na bungee. Widać także po rozrywkach, jakich Polacy poszukują na urlopie, że coraz więcej z nas chce aktywniej wypoczywać.

Aleksandra Bromblik z serwisu Prezentmarzeń

O tym, czy marzenia się spełniają decyduje przede wszystkim determinacja w działaniu, jak uważa 39% ankietowanych. Za to dużo łatwiej spełniać nam marzenia bliskich niż swoje – jak twierdzi aż 65% respondentów. Mało kto posiada osobistą listę marzeń, z której skreśla co roku te spełnione (25%), ale niektóre osoby zamierzają ją zrobić w przyszłości (19%). 45% osób stara się dążyć do celu małymi kroczkami. Na małe marzenia woli zaciągnąć kredyt, a na duże oszczędzać (48%).


Źródło: Prezentmarzeń

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Parki rozrywki i sporty wodne to główne atrakcje poszukiwane na urlopie [BADANIE]

zwyczaje urlopowe polaków

Najczęściej, jak wynika z badania „Zwyczaje urlopowe Polaków – lato 2021” serwisu Prezentmarzeń, na letnim urlopie towarzyszy nam rodzina. Wybierając miejsce na wakacyjny wypoczynek, co trzeci z nas kieruje się dostępnością ciekawych atrakcji i rozrywek. Letnie wyjazdy aż 48% zapytanych Polaków organizuje sobie samodzielnie.

Jak długo wypoczywamy?

Tegoroczny, letni urlop dla 38% Polaków, zapytanych przez serwis Prezentmarzeń, wyniesie między 8 a 14 dni. 26% respondentów będzie wypoczywać do 7 dni, a 19% zaplanowało urlop dłuższy niż 14 dni. Dla 9% Polaków tegoroczne wakacyjne oznaczają wypoczynek tylko w weekendy.

Gdzie spędzamy letni urlop?

Najczęściej będziemy wypoczywać w kraju, jak deklaruje 43% respondentów. Co trzeci Polak planuje urlop zarówno w kraju, jak również za granicą. 16% ankietowanych wyłącznie za granicą, jeśli będzie taka możliwość. Tylko 11% zadeklarowało, że w okresie letnim nie zamierza nigdzie wyjeżdżać.

Najchętniej wybieranym kierunkiem w turystyce krajowej będzie morze, jak potwierdzają odpowiedzi 38% ankietowanych. W góry zamierza się wybrać 20% zapytanych Polaków, na Mazury 17%. Wśród respondentów badania „Zwyczaje urlopowe Polaków – lato 2021” nie brakuje także osób chętnych na wycieczki objazdowe po Polsce – 14% ankietowanych zamierza w ten sposób spędzać tegoroczny urlop.

Jakich atrakcji szukamy dla dzieci i dla siebie?

Na wakacyjnym wypoczynku liczy się dobra zabawa i aktywne spędzanie czasu, dlatego dla 34% respondentów głównym kryterium wyboru miejsca jest dostępność ciekawych atrakcji i rozrywek. Na urlop najczęściej wyjeżdżamy z rodziną – 35% odpowiedzi, z partnerem lub partnerką – 29% odpowiedzi lub z przyjaciółmi i znajomymi – 29% odpowiedzi. Jeśli na urlopie towarzyszą nam dzieci, to poszukujemy dla nich atrakcyjnych rozrywek, które pozwolą im aktywnie i przyjemnie spędzić czas. Wśród poszukiwanych dla dzieci wakacyjnych rozrywek dominują: parki rozrywki na przykład park linowy, gokarty, paintball – 33% wskazań. Na drugim miejscu są sporty wodne, na przykład windsurfing czy kajaki – 22% odpowiedzi. Część rodziców stawia także na edukacyjne formy spędzania czasu, wśród których pojawia się nauka jazdy konnej czy nauka wspinaczki ściankowej – 17% wskazań. 15% rodziców wybiera kreatywne atrakcje w postaci różnych warsztatów. Tylko 13% rodziców poszukuje dla swoich pociech rozrywek wyciszających.

zwyczaje_urlopowe_polakow_lato_2021

Dorośli w okresie letnich urlopów stawiają również na sporty wodne, co trzeci respondent badania serwisu Prezentmarzeń chce z nich aktywnie korzystać w czasie wakacji. Ponad 50% zapytanych Polaków uważa, że w czasie tegorocznych wakacji po trudnym, pandemicznym, okresie więcej osób będzie chciało skorzystać ze sportów ekstremalnych. Wynika to, według 31% ankietowanych, z faktu, że jesteśmy spragnieni mocnych wrażeń. Zdaniem 28% kieruje nami potrzeba odreagowania pasywnej rozrywki z ostatnich miesięcy.

Polacy podczas letnich urlopów starają się spędzać czas wolny coraz aktywniej, a sport – szczególnie ten z zastrzykiem adrenaliny – jest dobrą odskocznią od codziennej rutyny i dawką pozytywnej energii. To również dobry sposób na odreagowanie stresu związanego z pandemią oraz czasu, który musieliśmy spędzić w domu. Nawet jeśli spędzamy wypoczynek w kraju, to szukamy w miejscu pobytu ciekawych i oryginalnych rozrywek, jak na przykład flyboard. Letnie miesiące sprzyjają aktywności i sprawiają, że jesteśmy bardziej otwarci na nowe atrakcje i chętniej korzystamy także ze sportów ekstremalnych.

Aleksandra Bromblik z serwisu Prezentmarzeń

Jak wygląda wakacyjny budżet?

Największą część budżetu urlopowego pochłania zakwaterowanie, jak wskazało 38% zapytanych Polaków. Na drugiej pozycji znalazło się jedzenie i dojazd. 20% budżetu wydajemy na wakacjach na atrakcje i rozrywki. Urlop finansujemy głównie z oszczędności – 47% odpowiedzi i z bieżących dochodów – 37% odpowiedzi. Dla 16% wyjazd na urlop wymaga zapożyczenia się w banku lub u rodziny.

O tym jak odpoczywać, żeby się nie przemęczyć i nie wydać fortuny, a jednocześnie wspierać branżę turystyczną, która mocno ucierpiała w wyniku pandemii i wprowadzonych lockdownów będziemy rozmawiać podczas najbliższego spotkania #SubiektywniKreatywni 14 lipca o godz. 10:00.

Paweł Zawadzki (Większe Logo) porozmawia z:

  • Tomaszem Machałą (Nocowanie.pl)
  • Pawłem Łubiarzem (MyLuggage)
  • Maciejem Żakowskim (Restaurant Week)

Jak pracując zdalnie przygotować się do wakacji? Jak i gdzie odpocząć w mieście? Jak radzą sobie firmy, których głównym celem jest pomoc w planowaniu odpoczynku i wakacji? 

BIORĘ UDZIAŁ W WYDARZENIU



Źródło: Prezentmarzeń

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Covidowe rozrywki Polaków. Co się zmieniło po roku pandemii? Wyniki sondy

Covidowe rozrywki polaków

W marcu minął rok, odkąd funkcjonujemy w Polsce w pandemicznej rzeczywistości. Jak ona wpłynęła na sposób postrzegania czasu wolnego i jego spędzanie? Czego nauczyliśmy się w obszarze rozrywki? Z jakich przyjemności chcielibyśmy skorzystać w pierwszej kolejności po lockdownie? Sprawdził serwis Prezentmarzeń realizując sondę „Covidowe rozrywki Polaków”.

Umiejętność korzystania z nowych technologii w celach rozrywkowych – 34% odpowiedzi i łączenie rozrywki ze zdobywaniem praktycznych umiejętności – 30% odpowiedzi, tego głównie nauczyliśmy się przez rok pandemii spędzając dużo czasu w domu. Zdaniem 17% ankietowanych posiedliśmy zdolność organizowania czasu sobie i najbliższym, mieszkającym z nami. Według 12% staliśmy się zręcznymi majsterkowiczami.

Poza pracą najwięcej czasu poświęcamy na obecność w social mediach – 24%. Uczestniczymy w rozrywkach kulturalnych online, jak koncerty czy spektakle – 21% i realizujemy zakupy w sieci dla siebie oraz najbliższych – 17% odpowiedzi. Wypełnieniem wolnego czasu są dla 14% ankietowanych gry komputerowe. W opinii 11% zarówno udział w warsztatach manualnych, jak i słuchanie muzyki oraz czytanie książek zajmuje najwięcej wolnych chwil.

Naszą umiejętność adaptowania się do nowych form spędzania czasu nabyliśmy głównie dzięki praktycznym poradnikom – 35% odpowiedzi, wskazówkom przyjaciół i rodziny – 25% odpowiedzi. Dla 23% respondentów zdobycie tej umiejętności wymagało wsparcia specjalisty np. psychologa, a 17% korzystało w tym celu z blogosfery.

Jak pandemia zmieniła nasz sposób postrzegania czasu wolnego?

Co trzeci Polak zapytany przez serwis Prezentmarzeń przyznał, że zaczął odczuwać większą potrzebę kontaktu z ludźmi za pośrednictwem sieci. Z kolei 23% respondentów sondy zaczęło poświęcać więcej czasu na swoje własne potrzeby. Dla 16% zwiększyła się potrzeba postawienia granicy między sferą zawodową a prywatną, również 16% zadeklarowało, że to okres intensywnego odkrywania nowych zainteresowań. Według 12% czas spędzany w sieci stał się bardziej przymusem niż wyborem. Tylko dla 3% ankietowanych czas wolny stał się ucieczką od domowych obowiązków.

Jak pandemia wpłynęła na zagospodarowanie czasu wolnego?

Z perspektywy 12 miesięcy, pandemia dla 36% ankietowanych była wyzwaniem w obszarze organizacji czasu wolnego, gdyż wymagała uwzględnienia jednocześnie potrzeb wszystkich domowników. Co trzeci z nas pod wpływem nowej rzeczywistości odczuł większą potrzebę zagospodarowania wolnych chwil, a 22% przyznało, że w ogóle przestało planować czas wolny. Z kolei 10% respondentów zdradziło, że ma problem z oddzieleniem czasu przeznaczonego na wypoczynek i na pracę.

Z jakiej rozrywki będziemy chcieli korzystać po lockdownie w pierwszej kolejności?

Przedłużająca się pandemia spowodowała naturalne, większe zainteresowanie rozrywkami i aktywnościami online, ale także większą tęsknotę za aktywnościami realizowanymi w plenerze. Jak potwierdziły wyniki sondy serwisu Prezentmarzeń, 27% respondentów w pierwszej kolejności po zniesieniu lockdownu będzie chciało zorganizować z przyjaciółmi lub rodziną wyjazd do parku rozrywki, 24% spróbuje jakiegoś sportu ekstremalnego np. skok na bungee, skok ze spadochronem czy lot paralotnią, a 20% zdecyduje się na wyjście ze znajomymi do restauracji lub kawiarni. Dla 15% największą przyjemnością będzie wyjazd do spa, dla 8% skorzystanie z rozrywek motoryzacyjnych jak np. jazda off road lub przejażdżka luksusowym samochodem.

Niestety, mimo chęci wciąż czekamy na zniesienie wszystkich obostrzeń, aby móc aktywnie korzystać dostępnej w Polsce infrastruktury i możliwości realizacji plenerowych rozrywek na dużą skalę. Wypoczywamy w trybie online, ale tęsknimy za spędzaniem czasu z nutą adrenaliny. Efektem ubocznym koronawirusa w przyszłości może być więc większa determinacja do bieżącego realizowania marzeń i planów, nawet tych związanych ze sportami ekstremalnymi.

Grzegorz Rożalski z serwisu Prezentmarzeń

Obecnie pod wpływem czasu spędzanego w domu, większą popularnością, jak wskazali respondenci zaczęły cieszyć się np.: ćwiczenia z instruktorami online – 21%, kultura online – 19%, e-booki, audiobooki – 18%, gry komputerowe – 18%, gry planszowe – 12%, warsztaty online np. kulinarne, plastyczne – 12%. Według 41% zapytanych Polaków trwająca pandemia mobilizuje nas do ciągłego poszukiwania sobie nowych zajęć. Niestety dla wielu także stała się wymówką, gdyż 24% respondentów przyznało, że stało się bardziej leniwych. Dla 18% ważne jest poczucie wartościowo spędzanego czasu w pandemii. Z kolei 17% zdradziło, że pod wpływem pandemicznej rzeczywistości zwolniło tryb życia.

Ile wydajemy na rozrywkę podczas pandemii?

Co drugi Polak zapytany przez serwis Prezentmarzeń uważa, że w pandemii nie wydajemy wcale mniej na rozrywkę, tylko zamieniliśmy ją na wersję online. Co trzeci jest odmiennego zdania, argumentując swoją opinię faktem, że aktualnie spędzamy więcej czasu w domu. Jak pokazały wyniki sondy „Covidowe rozrywki Polaków”, 55% respondentów wydaje od 100 do 200 zł miesięcznie na rozrywkę w czasie pandemii, 23% ankietowanych do 50 zł miesięcznie, bo musi oszczędzać, 21% respondentów powyżej 300 zł miesięcznie. Tylko 1% powyżej 500 zł, bo nie zamierza oszczędzać. Od rozrywki w pandemii w pierwszej kolejności oczekujemy poprawy humoru, relaksu i wyciszenia oraz oderwania od przygnębiającej nas rzeczywistości.

Jeśli deklaracje Polaków dotyczące chęci spędzania aktywnego czasu po okresie zagrożenia pandemią okażą się prawdziwe, to wkrótce będziemy mieć wielu śmiałków gotowych na skoki na bungee ze spadochronem czy jazdę off road.

covidowe_rozrywki_polakow_2021_infografika_prezentmarzen

* W materiale prasowym wykorzystano wyniki sondy „Covidowe rozrywki Polaków”. Sonda została zrealizowana przez serwis Prezentmarzeń na próbie 522 respondentów w formie ankiety online w kwietniu 2021.


Źródło: PrezentMarzeń

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF