Tag
przejęcie
P4 Sp. z o.o. (operator sieci Play) sfinalizował transakcję nabycia 100% udziałów Liberty Global w UPC Polska Sp. z o.o. za kwotę 7 mld zł. Play i UPC Polska połączą swoje najlepsze usługi mobilne, stacjonarne i telewizyjne, aby zaoferować…
Medicover przejmuje salony Lynx Optique
Medicover równolegle z otwieraniem kolejnych salonów rozpoczyna ekspansję na rynek optyczny. Ich pierwszym przedsięwzięciem jest przejęcie spółki Bellevue Polska, pod którą podlega m.in. Lynx Optique.
Nowy zakup Epic Games
Platforma Bandcamp w ostatnim wpisie na blogu poinformowała o tym, że została przejęta. Jak się okazuje, ich nowym właścicielem zostało Epic Games, twórcy m.in. Fortnite.
Czy zakup Blizzarda pomoże Microsoftowi zbudować ich Metaverse?
Od zakupu Activision Blizzard przez Microsoft za 70 miliardów minęły trzy tygodnie. Od tego czasu dostaliśmy kilka informacji o nowych projektach firmy, między innymi o całkowicie nowym uniwersum i grze mobilnej. Jednak jak się okazuje szef…
Akcje wydawcy “Rzeczpospolitej” wykupione
26 listopada 2021 r. KCI zawarło porozumienie ze spółką Pluralis B.V. Część akcji Gremi Media SA zostało przejętych przez holenderskiego inwestora.
Przejęcie Bakalland
Spółka Bakalland została wystawiona na sprzedaż już w 2018 roku. Wygląda na to, że wkrótce zostanie finalnie przejęta.
ESE podpisuje list intencyjny w sprawie przejęcia Frenzy Sp. z o.o. producenta esportowego kanału…
ESE Entertainment Inc., firma notowana na Toronto Stock Exchange (TSXV:ESE) podpisała list intencyjny w sprawie przejęcia Frenzy sp. z.o.o - spółki medialnej i technologicznej zajmującej się międzynarodową realizacją wydarzeń esportowych i…
DoubleVerify przejmuje Meetrics, duża globalna akwizycja na rynku pomiaru i analityki mediów…
DoubleVerify Holdings, Inc. (NYSE: DV), operator czołowej światowej platformy software’owej wyspecjalizowanej w pomiarach i analityce mediów cyfrowych, przejmuje Meetrics GmbH, czołową europejska firmę zajmującą się weryfikowaniem…
Eventy Online przejmują markę Stream Space
Grupa Eventy Online przejęła markę Stream Space (www.streamspace.pl). Obie firmy funkcjonują na rynku event marketingu i specjalizują się w organizacji wydarzeń w formacie online i hybrydowym.
Smart przejmuje platformę do zakupu reklam video
Firma Smart, wiodąca niezależna platforma adtech, ogłosiła przejęcie DynAdmic - platformy do zakupu reklam video oraz obsługi mediowej reklamodawców. Celem tej akwizycji jest zwiększenie pozycji firmy na rynku reklamy CTV i Video.…