...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

V&P wzbogaca strategię o shopper marketing. Przemysław Guzik nowym Head of Shopper Marketing

Head of Shopper Marketing V&P

Head of Shopper Marketing – to nowe stanowisko w V&P, które objął Przemysław Guzik. Przemek wrócił do agencji po ponad dwóch latach, by rozwijać ofertę shopper marketingową w strukturach działu strategii.

Ostatnie dwa lata Przemek spędził w Cosmo Group, gdzie odpowiadał za prowadzenie badań marketingowych oraz współtworzenie strategii i kampanii reklamowych, na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej przez ponad rok był Senior Strategy Managerem w V&P, pracując m.in. dla Hebe, Dużego Bena oraz Nivei.

Shopper marketing to niezmiernie ciekawy obszar marketingu, bo – wbrew powszechnej opinii – nie dotyczy jedynie samego momentu zakupu, czy celu jakim jest zwiększenie koszyka.

To proces zaczynający się od budowania świadomości, przez zakup do jego ponawiania. Przewagą takiego ujęcia jest lepsze dostosowanie komunikacji do potrzeb shoppera na różnych etapach ścieżki decyzyjno-zakupowej oraz lepsze dobranie punktów styku. Jest to niezmiernie potrzebne zwłaszcza dziś, gdy innowacje – takie jak np. q-commerce – coraz mocniej zacierają granice między fizycznymi i cyfrowymi punktami sprzedaży.

Przemysław Guzik, nowy Head of Shopper Marketing w V&P

W V&P będzie odpowiadał za rozwój narzędzi strategicznych, oraz planowanie dla klientów z branży retail (przede wszystkim Hebe, część marek Eurocash), FMCG a także dla projektów new-business’owych.

Przed rozpoczęciem pracy w V&P Przemek przez 8 lat pracował w agencji TEQUILA\TBWA, odpowiadał za strategię dla takich klientów jak: Tyskie, Lech Pils, Nivea, Tymbark, Galeria Północna, Fortum, Aquafresh, Wrigley, ING Bank i Maxwell House. W ramach sieci Omnicom szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie. W lipcu 2021 zdobył certyfikat DIMAQ Proffesional z obszaru digital marketingu.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF