...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Czy w erze digitalu, treści drukowane mają jeszcze sens?

Jesteśmy przyzwyczajeni do łatwej dostępności treści cyfrowych. Wystarczy parę kliknięć, wpisanie hasła w wyszukiwarkę i wynik jest gotowy. Jednakże coraz częściej możemy napotkać na treści premium, które mają swoją wartość. Tym bardziej cieszy, że nawet w branży growej pewne informacje premierowo przekazywane są na tradycyjnym papierze. PSX Extreme opublikuje premierowe treści związane z Cyberpunk 2077, które niewątpliwie jest jedną z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku.

PSX Extreme w jutrzejszym papierowym wydaniu opublikuje jako pierwsi na świecie najnowsze informacje związane z premierą Cyberpunk 2077 (dostępne jest również wydanie cyfrowe). Zwykle to prasa jest opóźniona w stosunku do internetu, a tym razem będzie inaczej. Ciekawe wydarzenie, biorąc pod uwagę że dotyczy się to branży gier. A już na pewno jest to unikatowa sprawa, biorąc pod uwagę również media światowe.

Fot. PSX Extreme

Cyberpunk 2077 to tworzona przez CD Projekt Red fabularna gra akcji, osadzona w otwartym świecie fikcyjnego, dystopijnego Night City. Wydanie gry zaplanowano na 19 listopada 2020. To kolejna flagowa produkcja warszawskiego studia, i kolejny po serii Wiedzmin tytuł z globalnymi aspiracjami.

Gra wyczekiwana jest przez miliony fanów na całym świecie, co skutecznie napędza również notowania spółki na giełdzie, która w pewnym momencie została najcenniejszą spółka gamedev w całej Europie wyprzedzając nawet Ubisoft!

Brawa zarówno dla CD Projekt Red za świetnie prowadzoną kampanie, jak również dla PSX Extreme za wypracowanie sobie pierwszeństwa do publikacji najnowszych materiałów. Premiera gry z pewnością sporo namiesza na rynku gier w ostatnim kwartale. Warto obserwować, co się dzieję wokół tego tytułu.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana

Wydawca Pixel Magazine kupuje prawa do magazynu PSX Extreme

Spółka Advertigo poinformowała o podpisaniu przedwstępnej umowy sprzedaży praw do tytułu PSX Extreme, zajmującego się tematem gier video na konsole. Nowym właścicielem zostaje wydawca magazynu PIXEL — spółka Idea Ahead, należąca do Roberta Łapińskiego.

Advertigo ogłosiło w komunikacie giełdowym, że PSX Extreme wkrótce zostanie sprzedane innemu wydawcy. Zakończenie negocjacji przewidziane jest na drugą połowę maja 2019. Nowym właścicielem tytułu jest spółka Idea Ahead należąca do Roberta Łapińskiego — wydawca m.in. magazynu PIXEL.

Jako Idea Ahead rozwijamy działalność wydawniczą, ale też eventową adresowaną zarówno do graczy, jak i biznesu game development. Stąd przejęcie tak zasłużonej medialnie dla branży marki PSX Extreme zdecydowanie pozwoli nam na dalszy rozwój — komentuje Robert Łapiński, właściciel Idea Ahead.

PSX Extreme ukazuje się od 1997 roku. Redaktorem naczelnym jest Roger Żochowski. Po zakończeniu transakcji dotychczasowy skład redakcji PSX Extreme pozostanie bez zmian.

Spółka Advertigo będzie nadal rozwijać portal dla graczy PPE.pl, na którym planowane są zmiany w obrębie funkcjonalności dla społeczności.

Wydawaliśmy „PSX Extreme” przez ostatnich osiem lat. To było piękne, ale i trudne wyzwanie. Dzisiaj chciałbym podziękować wszystkich osobom, które przyczyniły się do tworzenia tego pisma w ostatnich latach. To ich pasja i zaangażowanie sprawiły, że co miesiąc tysiące graczy czekają na kolejny numer miesięcznika.  Nadszedł jednak czas na zmiany. Cieszę się, że PSX Extreme trafia do wydawnictwa Idea Ahead, firmy, która rozumie graczy i w której DNA wpisany jest gaming — powiedział Leszek Jastrzębski, prezes wydawnictwa Advertigo.

 

Anita Florek