Tag
ptbrio
Po ponad dwóch latach kryzysów w postaci wielu czarnych łabędzi, które nadleciały na polskie i światowe społeczeństwa, zaczynamy się zastanawiać nie tylko nad tym, jak będzie wyglądała najbliższa przyszłość, jak wpłynie na konsumentów…
Badania rynku przyszłości
Pod koniec października 2021 roku odbył się XXII Kongres Badaczy Rynku i Opinii, który zgromadził blisko 500 osób z ponad 200 firm. Co płynie z 46 prelekcji przedstawicieli marketingu i branży badawczej w Polsce? Jak będą wyglądały badania…
“Gamification” Protasiuka i Gorączki wyróżniona w konkursie “Książki dla…
Książka "Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta?" Michała Protasiuka i Anny Gorączki otrzymało wyróżnienie dla polskich autorów w kategorii "Książki dla trenera" przyznawanej przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu.
“Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” – największe zbiorowe dzieło badaczy w Polsce już w…
Właśnie do sprzedaży trafiła nowa książką Wydawnictwa Naukowego PWN pod redakcją Michała Jana Lutostańskiego, Agnieszki Łebkowskiej i Michała Protasiuka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat…
Zbuntowane marki – o tym, jak bunt stał się językiem większości
11 marca 2021 w przestrzeni wirtualnej odbyła się konferencja Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii „ZBUNTOWAN3 MARK1. Strategie marek w czasach buntu”. Jej celem było określenie, skąd przychodzi bunt, jak powstaje, jak się rozwija…