...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Martin Stysiak dołącza do PLAY

Martin Stysiak PLAY

Od września do zespołu Play dołączył Martin Stysiak, obejmując stanowisko eksperta ds. public affairs. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach powstałego w zeszłym roku departamentu komunikacji korporacyjnej.

Martin Stysiak będzie wspierał politykę publiczną spółki w zakresie rozwoju sieci oraz szeroko rozumianego procesu inwestycyjnego na szczeblu centralnym i lokalnym. Do jego kompetencji będzie także należało wsparcie w relacjach z lokalnymi społecznościami oraz współpraca z mediami w zakresie realizacji celów związanych z rozbudową sieci na poziomie regionalnym. Stysiak będzie raportował do Jana Pilewskiego, Senior Public Affairs Managera w Play.

Z UKE do Play

Martin Stysiak przeszedł do Play z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, gdzie przez ponad trzy lata pełnił funkcję rzecznika prasowego i szefa wydziału komunikacji. Wcześniej przez niecały rok związany był z agencją MSL, a także przez ponad pięć lat był dziennikarzem działu gospodarczego Gazety Wyborczej, gdzie specjalizował się tematyce telekomunikacji oraz mediów.

Stysiak studiował socjologię i dziennikarstwo w warszawskiej uczelni Collegium Civitas oraz podyplomowo mechanizmy funkcjonowania strefy euro na Uniwersytecie Warszawskim.


Źródło: informacja prasowa PLAY 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Grayling zwycięzcą Global Public Affairs Agency of the Year 2019

Grayling z radością ogłasza, że otrzymał tytuł Global Public Affairs Agency of the Year 2019. Wręczenie nagrody odbyło się podczas uroczystej gali Global SABRE Awards, organizowanej przez Holmes Report w Waszyngtonie.

Grayling został doceniony za rozwój działalności w obszarze Public Affairs, szczególnie w Europie oraz za budowanie silnych, strategicznych partnerstw w skali globalnej. Dzięki temu Grayling może oferować znakomite rozwiązania w zakresie PA dużym, międzynarodowym klientom.

Jesteśmy zaszczyceni i ogromnie dumni z otrzymania tej prestiżowej nagrody – powiedział  Russell Patten, Chairman, Grayling Public Affairs. – Nie byłoby to możliwe bez najlepszych w swojej klasie konsultantów Grayling i naszych klientów. W naszej pracy koncentrujemy się na rozumieniu potrzeb klientów, wyciąganiu wniosków z rzetelnych badań oraz opracowywaniu i wdrażaniu efektywnych rozwiązań, które przynoszą korzyści naszym klientom w dłuższym czasie.

Z perspektywy rynku lokalnego, czy to w Warszawie, Waszyngtonie, Singapurze czy Bukareszcie, coraz ważniejszy staje się zasięg globalnej sieci i bogate doświadczenie jej konsultantów PA, którzy jednocześnie rozumieją lokalne uwarunkowania i świadczą wysokiej jakości usługi Public Affairs w danym kraju.

Doświadczenie naszych konsultantów w koordynowaniu kampanii PA na wielu rynkach stanowi niezrównaną wartość dla klientów, którzy często muszą stawiać czoło wyzwaniom wykraczającym poza granice państwowe – powiedział Ben Petter, dyrektor nadzorujący 11 biur Grayling w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 

Wcześniej w tym roku w ramach konkursu SABRE Awards, Grayling otrzymał tytuł EMEA 2019 w kategorii Public Affairs Consultancy. Ponadto europejski zespół Grayling, który doradza w zakresie Public Affairs nagrodzono wyróżnieniem Brexit-related Campaign of the Year (2018) podczas prestiżowych Public Affairs Awards Europe. Zespół ten nagrodzono także tytułem PA Agency of the Year (2016) podczas „Public Affairs Awards Europe”. Natomiast brytyjskie biuro Grayling wyróżniono nagrodą Public Affairs Award for Consultancy of the year 2016.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF