...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

IPRN świętuje dwudziestopięciolecie z nowym planem strategicznym, logo, oraz stroną www

IPRN świętuje dwudziestopięciolecie

Międzynarodowa sieć zrzeszająca niezależne agencje PR – The International Public Relations Network (IPRN) świętuje w tym roku 25-lecie swojego istnienia, a wraz z nim znaczny wzrost liczby swoich członków, ogłoszenie strategicznego planu wsparcia i umacniania pozycji wiodącego stowarzyszenia niezależnych agencji na całym świecie oraz nowego logotypu. W Polsce reprezentantem sieci jest Public Dialog.

Założona w 1995 r. IPRN jest obecnie jedną z największych globalnych sieci zrzeszających właścicieli firm oferujących swoje usługi w zakresie szeroko rozumianego public relations. Obecnie IPRN obecna jest w 105 najważniejszych miastach i 41 krajach, a jej członkowie odpowiadają za interesy firm z ponad 80 rynków wszystkich gałęzi przemysłu z różnych stron świata, m.in. Ameryki Północnej i Południowej, Europy Zachodniej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Dalekiego Wschodu i Australii. Tylko w ubiegłym roku do IPRN dołączyło dziesięć nowych agencji. To największy wzrost liczby członków od czasu jej powstania.

Stale koncentrujemy się na rozbudowie sieci i trosce o jak najlepszą jakość usług, które świadczymy dla naszych klientów na całym świecie. Staramy się jeszcze bardziej dostrzegać ich globalne potrzeby oraz oczekiwania, i w związku z tym dokładamy wszelkich starań, aby mieć członków, którzy gwarantują niezbędne wsparcie, w każdym zakątku świata. Nasi członkowie, poza stałą troską o zapewnienie wysokiej jakości obsługi i doradztwa wszystkim swoim klientom w dowolnym czasie i miejscu na świecie, koncentrują się także na realizacji dobrych praktyk związanych z transferem wiedzy i wymianą doświadczeń.

Luis González, prezes IPRN

Aby podkreślić sukcesywnie zwiększający się zasięg swojej działalności, IPRN przy okazji świętowania 25-lecia, zdecydowała się na odświeżenie swojej marki poprzez nowe logo, bardziej dynamiczną stronę internetową i opracowanie pięcioletniego planu strategicznego, którego celem jest utrzymanie agencji członkowskich na czele komunikacji w świecie po epidemii COVID-19.

nowe logo IPRN
źródło: Public Dialog

Jeżeli koronawirus czegoś nas nauczył, to z pewnością tego, że świat staje się coraz mniejszy i coraz ściślej połączony, przez co komunikacja jest ważniejsza i bardziej potrzebna niż kiedykolwiek. Dzięki najlepszym praktykom, którymi podzieliliśmy się na ostatniej konferencji, nasi członkowie są doskonale przygotowani do świadczenia usług komunikacyjnych w nowej rzeczywistości.

Luis González, prezes IPRN

Co roku IPRN organizuje walne zgromadzenie i konferencję, które rokrocznie mają miejsce w różnych krajach świata. W tym roku odbędą się one od 6 do 10 listopada w Lizbonie, a ich gospodarzem będzie portugalski członek sieci, Central de Informaçao. Zgromadzenie koncentrować się będzie na wymianie najlepszych praktyk oraz nawiązywaniu wzajemnych kontaktów między właścicielami agencji członkowskich, których celem będzie omówienie możliwości biznesowych dla ich klientów. Ponadto, w ramach tegorocznego spotkania, w Palace Conde d’Obidos będzie miała miejsce wyjątkowa gala z okazji 25-lecia sieci, w której wezmą udział największe portugalskie autorytety.

Dzięki lokalnej wiedzy i globalnemu zasięgowi, właściciele agencji, będący międzynarodowymi ekspertami w wielu sektorach przemysłu, umacniają sławę IPRN jako światowego, konkurencyjnego organu pozyskującego globalne kontrakty. Za sprawą pozytywnych praktyk stosowanych przez jej członków, reputacja sieci staje się coraz lepsza, a jej działania co roku zyskują uznanie wśród firm z całego świata.


Źródło: informacja prasowa Public Dialog

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards

„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz Public Dialog (PR).

Gala podsumowująca tegoroczną edycję konkursu Eventiada IPRA Golden Awards odbyła się we wtorek, 12 listopada, w Moskwie. Projekt „Mali Ratownicy” zdobył Grand Prix w uzasadnieniu jury za promowanie bezpieczeństwa wśród rodzin. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. W konkursie zgłoszono ponad 700 projektów z 13 krajów Europy oraz Azji.

Zdobycie Grand Prix to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Marka Volkswagen chce budować odpowiedzialne postawy wśród młodych ludzi i temu właśnie mają służyć Mali Ratownicy. Umiejętność niesienia pierwszej pomocy i zareagowania w sytuacji, która może tego wymagać, jest przydatna przez całe życie. W naszych strefach dzieci nabywały także szereg innych cech, takich jak odwaga, chęć niesienia pomocy, odpowiedzialność i to właśnie na te aspekty mocno zwracaliśmy uwagę podczas szkoleń w strefach. Tegoroczna, trzecia już edycja była dla nas rekordowa. Dość powiedzieć, że na przestrzeni ostatnich trzech lat przeszkoliliśmy ponad 35 000 dzieci– mówi Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen.

Nominacje a następnie zwycięzcy w Eventiada IPRA Golden Awards 2019 byli wybierani przez międzynarodowe jury, złożone z ekspertów zajmujących się komunikacją i PR, którzy oceniali wedle następujących kryteriów: zgodność z międzynarodowymi najwyższymi standardami, innowacyjność w komunikacji, jakość analizy i insights, planowanie oraz egzekucję. 

IPRA Golden Awards to największa globalna nagroda organizowana od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA), która od 1955 roku podnosi standardy praktyki public relations na całym świecie.

Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy” w 2017 roku.  Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste a jakże ważne. Program każdemu dziecku daje fantastyczną okazję do budowania jego wiedzy, umiejętności, i poczucia pewności siebie. Zaszczepia umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dodaje odwagi i pobudza chęć pomagania innym. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stają się super bohaterami i uczą się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych.

Więcej informacji o projekcie „Mali ratownicy” można znaleźć na stronie: https://www.volkswagen.pl/pl/swiat-volkswagena/mali-ratownicy.html

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF