Tag
public relations
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...
Enterie rozpoczyna działalność w Dubaju i Zatoce Perskiej
Shamal Communications, niezależna firma public relations, dołączyła do Enterie, międzynarodowej sieci agencji PR obsługujących innowacyjne marki, głównie w sektorze technologii.
2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu
Eksperci Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska przygotowali wspólną publikację, która stanowi podsumowanie dyskusji i wniosków dotyczących działań komunikacyjnych w roku 2022. Co się zmieni, a co zostanie po staremu? Jakich okazji nie…
Agencje PR wygrywają kreatywnością [RAPORT]
Oczywiste jest, że agencja PR musi odpowiadać na potrzeby klientów. Tempo codziennej współpracy na linii klient-agencja nie zawsze sprzyja jednak pogłębionej refleksji nad długofalowymi oczekiwaniami oraz rozwiązaniami, które je zaadresują.…
Złote Spinacze 2021 rozdane! [BRIEF PATRONUJE]
Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w…
Agnieszka Szlaska została Communication & PR Director w IF Nation Group
W październiku 2021 roku do zespołu IF Nation Group, właściciela Imagine Nation (agencja eventowa) i Focus Nation (agencja komunikacji marketingowej 360) dołączyła Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie…
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021! [BRIEF PATRONUJE]
Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa…
Znamy nominowanych pierwszej edycji PR Wings
Niezależne Jury składające się z 27 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród głównych w pierwszej edycji Konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie…
Jak Lex TVN wpłynie na branżę Public Relations
Tegoroczne wakacje nie są spokojne na polskiej scenie politycznej. Przyczynami tych napięć, są m.in.: po pierwsze niewydanie polskiej koncesji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji dla kanału informacyjnego TVN24. Po drugie proponowane…
Jakub Krawczyński został PR specialist w better. gaming agency
W agencji better. Jakub Krawczyński będzie odpowiadał za strategię komunikacyjną, PR dla wydawców gier, niezależnych studiów producenckich oraz kontakty z mediami i influencerami. Wcześniej był zatrudniony w Wirtualnej Polsce.