Tag
Publicis Groupe
Publicis Groupe publikuje pierwsze wyniki Raportu o Rynku Reklamy, dotyczące rynku telewizyjnego. Według najnowszych danych, po spadku wydatków na reklamę telewizyjną w 2022 r., sytuacja w tym segmencie mediów, poprawiła się. Przychody z…
„Żubr przegania żywiec” w kampanii otwierającej piwny sezon
Żubr Kompanii Piwowarskiej wchodzi z przytupem w początek sezonu z kampanią podkreślającą jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do…
Piotr Piętka, Publicis i jego #BriefNa2023
Nowy rok, to nowe wyzwania wiąże się z nimi umiejętne łączenie kreatywności, znajomości technologii oraz strategii biznesowych.
Publicis Groupe i TikTok nawiązały współpracę, aby zaoferować markom rozwiązania Community Commerce
TikTok nawiązał globalne partnerstwo z Publicis Groupe, aby pomóc markom skutecznie korzystać z pojawiających się trendów zakupowych na platformie. Publicis jest pierwszą globalną grupą agencyjną współpracującą z TikTokiem w celu…
Marek Gargała odchodzi z Publicis Groupe
Marek Gargała, dotychczasowy członek zarządu Publicis Groupe Polska i szef Creative Practice, którą tworzą agencje Leo Burnett, LiquidThread, Publicis Worldwide oraz Saatchi&Saatchi, odchodzi z firmy. Jego stanowisko nie zostanie…
Publicis Groupe zaprasza startupy do nowego programu akceleracyjnego
NextTechNow to program akceleracyjny działający w ramach departamentu Business Transformation Publicis Groupe. Program ma pomóc startupom w skalowaniu ich rozwiązań, wśród klientów grupy. Na czele zespołu stanęła Marta Zuska, która…
Publicis Groupe: To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r. Wartość wydatków spadła o 8,6%.
Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła 9 mld zł, co oznacza spadek o 8,6%.
Zmiany w strukturze działu kreacji Publicis Worldwide Polska
Po objęciu przez Dagmarę Witek-Kuśmider zarządzania kreacją w Publicis Worldwide, agencja wprowadziła zmiany w strukturze działu. Transformacja ma przede wszystkim na celu lepszy i łatwiejszy dostęp Klientów agencji do wyspecjalizowanych…
Wiedza jest równie ważna jak pieniądze – wolontariat kompetencyjny
Obecnie, dzięki postępowi technologicznemu jesteśmy w stanie w kilka minut wpłacić pieniądze na walkę z globalnymi problemami, czy wspomóc wydanie płyty aspirującego zespołu. Jednak donacje to nie jedyny sposób, w jaki możemy wspierać ważne…
Maska 2.0. O tym jak powstają innowacje ewolucyjne
Z dnia na dzień maska stała się nieodłącznym przedmiotem życia codziennego. Podobnie jak telefon i klucze, obecnie nie ruszamy się bez niej z domu. I choć już maska materiałowa czy chirurgiczna ogranicza rozprzestrzenianie się koronawirusa,…