Tag
publikacja
Czy marki boją się zmian? Które procesy przyspieszyła pandemia – od wizerunku i wizji działania po kwestie operacyjne, a nawet techniczne? W najnowszym raporcie specjalnym Zmiana, zainicjowanym przez agencję Ancymony, swoimi doświadczeniami…
Formy angażowania użytkowników w Social Media. Nowa publikacja Grupy Roboczej Social Media IAB…
Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację „Formy angażowania użytkowników w social media”. To kolejna publikacja Grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk…
Publikacja: Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych
Rozwój rynku e-commerce przyśpiesza jak nigdy dotąd. Potwierdzają to liczne wyniki aktualnie prowadzonych badań i analiz, dzięki którym możemy bliżej poznać sytuację branży. Różnego rodzaju raporty przedstawiają rzeczywistość e-handlu za…