...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Centralizacja Praw Sponsoringowych – przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej

Centralizacja Praw Sponsoringowych

W poniedziałek 6 września o godz. 13.37 przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej na specjalnej konferencji prasowej na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie zaprezentowali założenia bezprecedensowego i cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu znanego dotąd pod nazwą “CPS”. Podczas tego wyjątkowego w skali kraju wydarzenia, pomiędzy Polską Ligą Esportową oraz reprezentantami 10 drużyn najwyższej klasy rozgrywkowej, czyli PGE Dywizji Mistrzowskiej, zawarta została umowa Centralizacji Praw Sponsoringowych.

Centralizacja Praw Sponsoringowych to precedens wyznaczający określone zasady przynależne partnerom poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej. Przede wszystkim jednak projekt stanowi deklarację o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami. Tym samym dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych i otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami. Ponadto stała, strategiczna współpraca z Polską Ligą Esportową to też gwarancja stabilności i w końcu – przewidywalności rozwoju. Pula finansowa do podziału pomiędzy organizacje w sezonie Jesień 2021 Polskiej Ligi Esportowej wyniesie aż 250 000 zł. 

Paweł Kowalczyk prezes Polskiej Ligi EsportowejWielokrotnie podkreślałem, że działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu i relacjach pozwalają na rozwój wspólnej wizji. Nieraz udowodniliśmy już, że nie boimy się podejmowania odważnych decyzji. Dlatego i tym razem, nieustannie poszukując niestandardowych rozwiązań, znów idziemy o krok dalej. Założenia Centralizacji Praw Sponsoringowych określają niepraktykowane dotąd zasady współpracy. Bardzo cieszymy się, że wdrażamy projekt, który odpowiada na dynamiczne potrzeby rynku. Projekt jakiego jeszcze nie było.

Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej

Umowę Centralizacji Praw Sponsoringowych oprócz Pawła Kowalczyka w imieniu Polskiej Ligi Esportowej podpisali przedstawiciele 10 drużyn współtworzącymi PGE Dywizję Mistrzowską w sezonie Jesień 2021: Anonymo Esports, Honoris, Illuminar Gaming, Izako Boars, M1 Eden, PGE Turów Zgorzelec Esport, Tarczyński Protein Team, Team ESCA Gaming, x-kom AGO i Mad Dog’s Pact.

Polska Liga Esportowa nie przestaje zaskakiwać. Ogłoszenie pionierskiego projektu Centralizacji Praw Sponsoringowych jest tego najlepszym dowodem. Dla organizacji zawarcie umowy oznacza nowy wymiar biznesowej współpracy. Korzyści płynących z jej zawarcia jest jednak znacznie więcej. Transparentny plan finansowy, jasno określone zasady i rzetelnie przedstawione warunki, które nie są tylko pustymi obietnicami, lecz stanowią realną pomoc i wkład w rozwój graczy to gwarancja bezpieczeństwa i wsparcia, jakiego dotąd nikt inny nie wprowadził.

Marcin “padre” Kurzawski, szef Mad Dog’s Pact

Innowacyjność i nowatorskie podejście do zarządzania prawami sponsorskimi wyznaczają zupełnie nieznane dotąd standardy współpracy. Mimo, że założenia projektu nawiązują do

najlepszych praktyk znanych z największych boisk czy stadionów, Centralizacja Praw Sponsoringowych to pierwszy tak kompleksowy model biznesowy w świecie esportu. Polska Liga Esportowa, organizacje zrzeszone w poszczególnych dywizjach i partnerzy aktywnie zaangażowani we wspieranie graczy połączą siły, by wspólnie wpływać na kształt i kierunek rozwoju branży.

fot. Żabson, Radosław Wójcik, PLE

Pierwszy od 1,5 roku LAN, PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej na plaży, niezapomniane emocje, zaskakujące i nieszablonowe wręcz rozwiązania sezon wiosenny pełen był momentów, które zawodnicy i fani esportu z pewnością zapamiętają na długo. Teraz przyszedł czas na następne wyzwania, a tych – jak wiadomo – w ogóle się nie boimy. Wprost przeciwnie za każdym razem podejmujemy je z ogromnym entuzjazmem. Centralizacja Praw Sponsoringowych to kolejny śmiały i przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej wyznaczający trendy w świecie esportu.

Radosław Wójcik, Head of Communication & PR

Podczas blisko dwugodzinnej konferencji prasowej Aleksandra Marciniak, Head of Sales & Partnerships, Adam Gil, Head of Esports oraz Radosław Wójcik, szef działu Komunikacji i PR omówili kluczowe koncepcje nadchodzącego sezonu, przybliżając m.in. zawarte partnerstwa, kalendarz rozgrywek oraz priorytetowe elementy strategii komunikacji, których realizacja zaplanowana została podczas najbliższych miesięcy. I tak dziennikarze obecni podczas wydarzenia mogli usłyszeć o nowych możliwościach i rozwiązaniach w zakresie szkoleń i edukacji, czyli PLEkcjach dla zawodników, organizacji oraz młodych adeptów. Ponadto przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej opowiedzieli o zmianach w transmisji, pomysłach na kreatywne kampanie związane z zaangażowaniem community oraz aktywnym wsparciu partnerów, w tym Marcina Gortata i Sponsoring Insight. 


Źródło: Polska Liga Esportowa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Finały PGE Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej – znów na LAN-ie!

PLE LAN

Sezon wiosenny PGE Dywizji Mistrzowskiej dobiega końca, a to oznacza tylko jedno: 6 najlepszych drużyn rozegra mecze fazy pucharowej Counter Strike:Global Offensive. Następnie finałowa czwórka pierwszy raz od 1,5 roku spotka się na LAN-ie! Stawka jest wysoka, bo zawodnicy powalczą o łączną pulę nagród 100 000 złotych, slot do międzynarodowego turnieju i wyróżnienia indywidualne ufundowane przez Marcina Gortata. Emocjonujące zmagania offline rozpoczną się w piątek 28 maja o godz. 18.00.

7 kolejek fazy zasadniczej, 5 dni play-offów, dziesiątki godzin spędzonych na wirtualnych mapach, nieoczekiwane
i zaskakujące zwroty akcji, kolejne punkty zdobywane w meczowej drabince, aż w końcu winning moments, które z pewnością zapadną w pamięci fanów i komentatorów – to wszystko doprowadziło 6 najlepszych zespołów polskiego CS’a do finału PGE Dywizji Mistrzowskiej. Nadchodzące zmagania będą jednak inne niż wszystkie. Pierwszy raz od 1,5 roku zawodnicy 4 drużyn znów usiądą obok siebie, by ramię w ramię walczyć o puchar Polskiej Ligi Esportowej.

Przed nami prawdziwe esportowe święto i jednocześnie ogromne wyzwanie. LAN-owe rozgrywki nadawać będziemy na żywo aż z trzech różnych miejsc. Esportową historię tworzymy wspólnie z graczami i fanami, dlatego cieszę się, że jako Polska Liga Esportowa stale wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Niezmiennie dbamy o profesjonalną rywalizację na najwyższym poziomie, oferując przy tym wyjątkowe emocje. Tym razem – ku zaskoczeniu środowiska gamingowego i po tak długo wyczekiwanej przez wszystkich przerwie – znowu gramy na stacjonarnym evencie.

Radosław Wójcik, Head of Communication & PR

To jednak nie wszystkie niespodzianki, jakie dla zawodników i kibiców esportu przygotowała Polska Liga Esportowa przy wsparciu partnera tytularnego dywizji i zaangażowaniu sponsorów. Gracze staną w szranki po 100 000 złotych, slot do prestiżowego, międzynarodowego turnieju BLAST Premier Fall 2021 oraz nagrody MVP ufundowane przez legendę NBA i inwestora PLE – Marcina Gortata. Grający pod nickiem „MG13” koszykarz z sukcesami zgłębia tajniki esportu i zdobywa kolejne mapy.

Żyjemy w wyjątkowych czasach, a ten turniej daje nam szansę na nowo zakosztować wielkich emocji. Zawodnicy mogą sobie spojrzeć prosto w oczy i wymienić uprzejmości. Doskonale znam to uczucie z gry w NBA. Faza playoffs, zarówno w NBA, jak i w esporcie, rządzi się swoimi prawami i wygrywa ten, kto pokaże największy charakter.

Marcin Gortat

Pierwszy mecz finałowych rozgrywek PGE Dywizji Mistrzowskiej rozpocznie się w piątek 28 maja o godz. 18.00. Trzydniowe, decydujące starcia odbędą się w Kinguin Esports Performance Center w Warszawie, jednym z najbardziej profesjonalnych i zaawansowanych technologicznie ośrodków esportowych oraz pierwszym w historii profesjonalnym centrum szkoleniowym dla organizacji esportowych w Europie.

Możliwość zorganizowania finałów Polskiej Ligi Esportowej to dla nas duże wyróżnienie. Marka Kinguin od wielu lat zaangażowana jest w inicjatywy esportowe, począwszy od sponsorowania drużyn, a kończąc na organizacji turniejów i wydarzeń. Ten turniej ma dla nas specjalne znaczenie, gdyż mamy nadzieję, że będzie on początkiem nowego rozdziału w erze post-covidowej.

Viktor Romaniuk Wanli, założyciel oraz CEO Kinguin

Transmisja wszystkich meczów tylko na kanale Polsat Games oraz pod adresem: twitch.tv/polsatgames. Specjalną relację na żywo z ostatniego dnia finałów przygotuje również redakcja WP Sportowych Faktów.

Śledźcie nas też w mediach społecznościowych pod hashtagiem #finalyPLE.

Szczegółowy harmonogram i więcej informacji: ple.gg.


Źródło: PLE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Już w najbliższą środę rusza PGE Dywizja Mistrzowska, najwyższa klasa rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej!

studio PLE

Po niesamowitym grudniowym finale rozgrywek CS:GO, w którym PACT walczył o najważniejsze, pierwsze miejsce z niezwyciężonym w fazie zasadniczej Illuminar Gaming, nadeszła pora na start wiosennego sezonu i ogrom świeżych, esportowych emocji.

Osiem czołowych polskich zespołów, w szeregach których stoją zarówno weterani światowej sceny, jak i młodzi utalentowani zawodnicy, staje na linii startu o pierwsze punkty w walce o pulę 100 000 złotych i puchar Polskiej Ligi Esportowej. Dodatkową wartością jest miejsce w międzynarodowych eliminacjach do BLAST Showdown i możliwość startu w największych turniejach świata.

Już w pierwszym pojedynku sprawdzimy formę zeszłorocznych mistrzów!

Pierwsi rywalizację rozpoczną ci, którzy pokonali efektowną drogę przez tabelę LOTTO Dywizji Profesjonalnej, na koniec sezonu stając na jej czele i kwalifikując się do najwyższej dywizji, czyli drużyna PGE Turów Zgorzelec. W inaugurującej kolejce zmierzą się z tymi, którzy w nowy sezon wchodzą z jeszcze bardziej zadziornym wizerunkiem – Mad Dog’s PACT.

Po grudniowych finałach przyznam, że z niecierpliwością czekałem na nowy sezon. Całym zespołem z wielkim zaangażowaniem pracowaliśmy, żeby widzowie w najelpszych warunkach skupiać się mogli na emocjach, których zespoły PGE Dywizji Mistrzowskiej na pewno dostarczą. Wszystkim uczestnikom życzymy powodzenia.

Radosław Wójcik, Head of Communication & PR Polska Liga Esportowa

Sezon zasadniczy zaplanowany jest na siedem kolejek, rozgrywanych tradycyjnie we środy i czwartki, po których nastąpią trzydniowe, weekendowe play-offy. Finał PGE Dywizji Mistrzowskiej zaplanowany jest na koniec maja.

Nadchodzący sezon rozgrywek pod szyldem Polskiej Ligi Esportowej zapewnia przestrzeń partnerską dla wielu marek, począwszy od Sponsorów, z którymi przedłużona została współpraca na nadchodzące wydarzenia, po tych, którzy zdecydowali się zaufać działaniom PLE po raz pierwszy.

Również w tym sezonie legalny bukmacher eWinner, jako Partner Strategiczny Polskiej Ligi Esportowej, będzie oferować ciekawe aktywacje podczas transmisji rozgrywek.

Do drużyny Polskiej Ligi Esportowej dołączyła firma LG Electronics, która historię oraz know-how gamingowy pielęgnuje od wielu lat. LG, jako oficjalny partner PGE Dywizji Mistrzowskiej wspierać będzie działania przy samych rozgrywkach, ale również te wykraczające poza standardowy produkt.

Kolejną niezwykle istotną współpracą będą działania z przeglądarką dla graczy Opera GX, które w sposób kreatywny angażować będą społeczność esportową. To pierwszy projekt Opery GX w obszarze esportu w Polsce. Tym samym Opera GX staje się oficjalną przeglądarką PGE Dywizji Mistrzowskiej.

Do grona oficjalnych dostawców Polskiej Ligi Esportowej dołącza również Logitech – marka, która od lat projektuje produkty przeznaczone do muzyki, wspólnego grania, czy pracy przy komputerze.

Przedłużone zostały również współprace, których efektywność mierzona była podczas grudniowych finałów Polskiej Ligi Esportowej. Podczas rozgrywek dodatkowej energii zawodnikom ponownie dodawać będzie Red Bull. Smak emocji podkręci marka Sokołów.

Ogłoszone na początku roku nawiązanie szeroko zakrojonej współpracy z PGE Polską Grupą Energetyczną pozwoli wznieść jakość produktu na jeszcze wyższy poziom, zarówno pod względem realizacji rozgrywek, jak i rozwoju ich wartości rozrywkowej.

Pierwsze mecze rozpoczną się we środę o godzinie 18:00, na kanale twitch.tv/polsatgames oraz w telewizji Polsat Games. Transmisję prowadzić będą niezastąpieni komentatorzy Olek “Vuzzey” Kłos oraz Łukasz “hermes” Pożyczek.

  • 31.03 18:00 – MAD DOG’S PACT vs PGE Turów Zgorzelec
  • 31.03 21:00 – Pompa Team vs Wisła All In! Games Kraków
  • 01.04 18:00 – HONORIS vs Izako Boars
  • 01.04 21:00 – Illuminar Gaming vs AVEZ Esport

Źródło: Polska Liga Esportowa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF