...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy zarząd Klubu Agencji Eventowych SAR

W styczniu br., w czasie Walnego Zgromadzenia członkowie Klubu Agencji Eventowych SAR podsumowali najważniejsze projekty realizowane w latach 2020-2022 oraz wybrali nowy zarząd, który wyznaczy cele na kolejną kadencję.

 

Do zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR weszli: Rafał Krawczuk – managing partner Plej, dla którego będzie to druga kadencja, oraz Rafał Kupidura – CEO IF Nation Group i Jakub Ćwikliński – wiceprezes zarządu EL Padre, którzy do zarządu KAE zostali powołani na pierwszą kadencję.

Druga kadencja w zarządzie Klubu Agencji Eventowych to kontynuacja prac nad wypracowaniem standardów rynkowych w branży eventowej oraz dialogu pomiędzy agencjami i klientami. W bieżącym roku strategicznym projektem dla KAE będzie praca nad rekomendacjami branżowymi w ramach zrównoważonego rozwoju oraz prezentacja najlepszych rozwiązań i narzędzi niezbędnych do raportowania ESG.” – podkreśla Rafał Krawczuk – managing partner Plej.

Przed branżą eventową stoi wiele wyzwań, ale jeszcze więcej szans i możliwości. Ostatnie lata były trudne, za to dziś branża ma dużo więcej do zaoferowania i chcemy to pokazać. Nasze zaangażowanie i energię skupimy na konkretnych działaniach w projektach, które budują silną pozycję branży w dialogu z interesariuszami i procurementem, aby dawać wartość naszym klientom.” – mówi Rafał Kupidura – CEO IF Nation Group.

Cele jakie postawiliśmy sobie na najbliższą kadencję są ambitne, ale przede wszystkim idące z duchem zmian zachodzących w naszym otoczeniu biznesowym. Rosnące ceny usług, zrównoważony rozwój oraz adaptacja do regulacji rządowych i unijnych to bardzo aktualne tematy dla całej branży.”dodaje Jakub Ćwikliński – wiceprezes zarządu EL Padre.

Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Członkowie KAE SAR współpracują ze wszystkimi czołowymi podmiotami na rynku zajmującymi się event marketingiem w Polsce. Agencje z KAE są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji.  Priorytetem KAE jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu, a agencjami dostarczającymi takie usługi. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku: EL PADRE, IBENTO, IMAGINE NATION, KDK EVENTS,  LIVE AGE, PLATIGE IMAGE, PLEJ, oraz POWER. 

Czytaj więcej: https://portfolio.kae.com.pl/

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Obecnie to jest 125 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, branddesign & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne. SAR tworzy platformy wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku, m.in. organizując konferencje, programy edukacyjne, a także prowadząc i wspierając badania branżowe. SAR opracowuje, systematyzuje i popularyzuje standardy przetargowe oraz dobre praktyki biznesowe. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy komunikacyjne konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award oraz KTR. SAR promuje środowiska reklamowe w Polsce, a wraz z Konfederacją Lewiatan prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.Od 1999 r. SAR należy do European Association of Communications Agencies (EACA) i jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF