...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Agencja Zbigniewa Bońka połączy się z gigantem

Zbigniew Boniek

Arskom Sport Brokers połączy się z agencją Ganador. Właściciele wierzą, że stworzą w ten sposób największą agencję marketingu sportowego w Polsce!

Arskom Sport Brokers działa na rynku od ponad 10 lat. W dorobku ma projekty przede wszystkim dla firm i marek sponsorujących sport. Z jej usług korzystali m.in. Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, czy też twórcy internetowi tj. Kanał Sportowy i Footroll. Start agencji Ganador ogłoszono pod koniec października. Jej udziałowcami są Zbigniew Boniek (były prezes PZPN) i byli menedżerowie PZPN – Maciej Sawicki i Agnieszka Prachniak. Jej klienci to głównie dziennikarze sportowi: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski (wszyscy są związani z Kanałem Sportowym), Sebastian Mila (były piłkarz, współpracujący z TVP Sport).

Arskom po fuzji z Ganadorem do końca roku ma osiągnąć ok. 10 mln zł przychodów i ponad 1 mln zł zysku. Plany na 2022 to zysk niemniejszy niż 3,5 mln zł. Po fuzji agencja będzie działać pod marką Arskom. Firmy podzielą udziały na pół.

W zarządzie nowej firmy prezesem zostanie Rafał Romaniuk, członkinią Agnieszka Prachniak, natomiast członkami rady nadzorczej będą Wojciech Szaniawski i Maciej Sawicki.

Po połączeniu będziemy największą agencją marketingu sportowego w Polsce i będzie bardzo trudno z nami rywalizować. Mieliśmy dwie możliwości: albo będziemy współpracować, albo ostro konkurować. Uznaliśmy, że rywalizacja ściągnęłaby za dużo naszej energii do wewnątrz, a na rynku jest tyle do zrobienia, że wolimy współpracować

Rafał Romaniuk, prezes Arskom


źródło: wirtualnemedia.pl

 

Adam Daniluk

„Niech gadają!”. Małgorzata Domagalik w Kanale Sportowym

Małgorzata Domagalik

Takiej współpracy nikt w mediach nie mógł się spodziewać. Małgorzata Domagalik, uznana dziennikarka telewizyjna, prasowa, autorka książek, wieloletnia redaktor naczelna miesięcznika „Pani”, laureatka Wiktora dla największej osobowości telewizyjnej, poprowadzi autorski program w Kanale Sportowym na YouTube, „Niech gadają”. Jego bohaterami są sportowcy, jak i ludzie, dla których sport to pozazawodowa pasja.

Nie ukrywam, że z panią Małgorzatą w przeszłości nie raz się spieraliśmy, ale nie mam wątpliwości, że mało kto umie w taki sposób prowadzić wywiady.

Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego

W premierowym odcinku już w najbliższy piątek o godz. 22 Małgorzatę Domagalik odwiedzi Joanna Jędrzejczyk, wielokrotna mistrzyni UFC, jedna z najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie zawodniczek MMA. Kolejne odcinki w ramówce Kanału Sportowego będą emitowane na żywo w czwartki, o godzinie 22, co najmniej dwa razy w miesiącu. Program będzie podzielony na dwie 45-minutowe części. Pierwsza to rozmowa Domagalik z zaproszonym gościem, w drugiej antena otworzy się na telefony widzów. Pierwszy sezon potrwa do lipca 2022.

Ta propozycja daje mi możliwość wejścia w świat ludzi, którzy od lat imponują mi nieustanną walką o samych siebie, zwłaszcza w czasach, w których przychodzi nam żyć. To oczywiste, że dla każdego dziennikarza możliwość rozmawiania z nimi, w jakimś sensie w cztery oczy, choć na żywo, jest dla mnie kolejnym zawodowym wyzwaniem.

Małgorzata Domagalik, autorka m.in. dwóch książek sportowych, „Kuba” o Jakubie Błaszczykowskim i „W grze” o selekcjonerze Jerzym Brzęczku

Gdyby niespełna rok temu ktoś powiedział, że Domagalik będzie działać wspólnie z Kanałem Sportowym, pewnie nikt by w to nie uwierzył. Założyciele YouTube’owego medium ostro krytykowali jej książkę „W grze”. W „Stanowisku” Krzysztof Stanowski posunął się nawet do wyrywania z niej kartek i palenia ich w kominku. Kulminacją publicznej polemiki było zaproszenie autorki do flagowego programu KS, „Hejt Parku”. Atmosfera była napięta, recenzja książki Domagalik ostra, a sama autorka… niesłychanie spokojna i odporna na ataki.

Czy to już był moment, w którym pomyślałem, że nasze drogi zawodowe się połączą i nawiążemy po niespełna roku współpracę? Na pewno nie, chociaż pani Małgorzata zaimponowała mi w trakcie programu niezwykle swoją odwagą. Samo przyjście do naszego studia, kiedy wiadomo było, że to nie będzie łatwa rozmowa, było dowodem na jej silny charakter. Domagalik wielokrotnie w przeszłości udowodniła, że potrafi ze swoich rozmówców wyciągnąć to, czego nikomu innemu by nie powiedzieli. I jestem niesamowicie podekscytowany tym, że teraz będzie to robić na antenie Kanału Sportowego.

Tomasz Smokowski, prezes Kanału Sportowego

W kolejnym odcinku dziennikarka rozmawia m.in. z Rafałem Wilkiem, czterokrotnym medalistą igrzysk paraolimpijskich w handbike’u. Zaproszenie Domagalik przyjął też Jerzy Brzęczek.

Producentem programu „Niech gadają!” jest agencja marketingu sportowego Arskom Sport Brokers, której współwłaściciel Rafał Romaniuk jako pierwszy wpadł na pomysł połączenia Małgorzaty Domagalik i Kanału Sportowego.

Gdy obejrzałem Hejt Park z Domagalik, a potem moment, gdy zadzwoniła do studia w trakcie programu z Andrzejem Iwanem, poprosiłem o spotkanie następnego dnia. Pomyślałem, że pani Małgorzata zrobiła już w telewizji wszystko, o czym każdy dziennikarz marzy, ale program sportowy, i to w takim miejscu jak KS, będzie połączeniem ognia z wodą. I ten ogień zobaczyłem od razu w oczach pani Małgorzaty, gdy przedstawiłem jej ten pomysł. Nikt tak jak ona nie potrafi skłonić rozmówców do szczerości i otwartości. Może dlatego, że jest po prostu ciekawa swoich rozmówców. Jestem pewien, że takich rozmów w mediach sportowych jeszcze nie było.

Rafał Romaniuk, współwłaściciel Arskom Sport Brokers


Źródło: Arskom Sport Brokers

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF