...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Sierpień w Polsat Games pełen esportowych emocji

Teamfight Tactics to gra z uniwersum słynnego League of Legends, ale pod kilkoma względami tytuł ten znacząco różni się od swojej starszej siostry. W rozgrywce jednocześnie udział bierze ośmiu graczy, z których każdy tworzy i rozwija swoją własną armię. Potyczki odbywają się w formule „jeden na jednego”, a zwycięzcą zostaje ten, którego armia jako jedyna dotrwa do końca meczu. Polsat Games transmitować będzie turniej The Teamfight Tactics: Galaxies Championship, stanowiący eliminacje Mistrzostw Świata.

Fani League of Legends przez najbliższe tygodnie nie będą mogli narzekać na brak emocji. Dwunastego sierpnia zakończy się czwarty sezon Alior Bank Ultraligi. Tym samym wyłoniony zostanie oficjalny Mistrz Polski oraz stanie się jasne, które zespoły będą reprezentowały krajowe rozgrywki w EU Masters. Polsce przysługują trzy miejsca w tym prestiżowym turnieju. Rok temu ultraligowe ekipy zajęły bardzo wysokie lokaty, kończąc EU Masters na drugim i trzecim miejscu. Także w sierpniu zakończy się faza grupowa europejskiej elity czyli League of Legends Championship Series.  W LEC rywalizuje pięciu Polaków, z których najbardziej znany to Marcin „Jankos” Jankowski, który walczy o obronę tytułu.

Sierpień to także gorący czas dla wielbicieli gier akcji. Na dobry początek Polsat Games przypomni rywalizację w grze Counter Strike: Global Offensive podczas tegorocznej edycji turnieju  Intel Extreme Masters w Katowicach. Z powodu pandemii koronawirusa jedna z najpopularniejszych esportowych imprez Starego Kontynentu po raz pierwszy odbyła się bez udziału publiczności. Nie wpłynęło to jednak na jej poziom esportowy, o czym widzowie będą mogli ponownie przekonać się już w najbliższych dniach. W terminie 18-30 sierpnia oczy wszystkich fanów CS: GO skierowane będą na turniej ESL One. Impreza, która pierwotnie miała odbyć się w Kolonii zostanie rozegrana w całości online. Widzowie Polsatu Games będą mogli na żywo oglądać zmagania graczy z regionów Europy, Azji, Stanów Zjednoczonych oraz Oceanii. W każdy sierpniowy czwartek coś dla siebie znajdą też wielbiciele Rainbow Six Polish Masters. Najlepsze polskie drużyny walczyć będą w fazie play-off. Transmisje na żywo startują o godzinie 19:00.

Polsat Games intensywnie rozwija swoją ofertę rozrywkową i publicystyczną. W sierpniowych wydaniach magazynu „Faux Paux” gościć będą między innymi krytyk filmowy i pasjonat gier Michał Walkiewicz oraz wykładowca akademicki i game developer Maciej Miąsik. Remigiusz Maciaszek w swojej audycji „Rock w Grach” pochyli się natomiast nad wspomnianym wcześniej Teamfight Tactics, przetestuje najnowszy dodatek do kultowego Fallouta 76 i przypomni słynną grę Mafia II.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

WP #dziejesięjesienią, nowości Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska zaprezentowała jesienne nowości w ofercie programowej i telewizyjnej oraz plany na najbliższą przyszłość. Firma spójnie łączy działalność w obszarze mediów, e-commerce i reklamy. Goście WP #dziejesięjesienią w części brand experience mogli zobaczyć świat marki WP „od kuchni”. Prezentacje dotyczyły m.in. działania technologii DAI oraz systemu antyspamowego serwisów pocztowych WP i o2.

Już tej jesieni kolejny sezon wspólnego programu Wirtualnej Polski i Polsat News. #Newsroom na scenie WP #dziejesięjesienią zaprezentowali Dorota Gawryluk i prowadzący Tomasz Machała. Program zagląda za kulisy polskiej sceny politycznej i składa się z dwóch części. Pierwsza to rozmowa z bohaterem najważniejszego wydarzenia minionego tygodnia, zaś drugą są komentarze na temat pozostałych najciekawszych tematów politycznych. Emisja w każdą niedzielę o 18:00.

Podczas WP #dziejesięjesienią ruszyła zupełnie nowa odsłona WP Finanse, najlepszego źródła informacji dla polskich konsumentów. Serwis zyskał nową szatę graficzną, a treści będą prezentowane w formie blogowej. Wśród nowości pojawią się m.in. wnikliwe testy konsumenckie, jeszcze więcej multimediów i dedykowane formaty wideo.

Jednym z nich jest program Czy to się opłaca? Kuba Jankowski i Kinga Jurga wspólnie z gośćmi testują wszystko, z czym mamy do czynienia na co dzień: od produktów spożywczych po sprzęty gospodarstwa domowego i elektronikę, po to, by podpowiedzieć, czy na testowany przedmiot warto wydać pieniądze.

Wśród nowości nie mogło zabraknąć nowego sezonu Nino o biznesie, który na scenie przedstawiła prowadząca Nino Dżikija wspólnie z Anną Lewandowską. W programie przedstawiciele i przedstawicielki biznesu i świata technologii dzielą się wskazówkami dotyczącymi prowadzenia firmy czy rozwoju osobistego, a także udzielają konkretnych odpowiedzi na temat aktualnych problemów w branży. Emisja trzy razy w tygodniu w money.pl i WP Wideo.

Michał Dziedzic, dziennikarz Pudelek.pl, Dawid Kwiatkowski i pudełko – tak wyglądała prezentacja nowego programu Pudelko. Co się w nim kryje? Na to pytanie jedynie za pomocą dotyku będą odpowiadać znani artyści, youtuberzy i celebryci mierzący się ze swoim strachem. Premiera już tej jesieni na pudelek.pl i w serwisie YouTube.

Nowością w ramówce WP jest również autorski program Hanny Lis: Hanna i przyjaciele. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.

Format W łóżku z Oskarem zaprezentowali Sarsa i prowadzący Oskar Netkowski. W programie tytułowe łóżko jest miejscem szczerych i przyjacielskich rozmów w kameralnej atmosferze, dzięki której gwiazdy otwierają się i zdobywają na głębokie wyznania. Mówią, jak ważna jest walka o bycie sobą, kim są i kim chcieliby być dla swoich najbliższych. W nowym sezonie wystąpi m.in. Barbara Kurdej-Szatan.

Wśród nowości programowych nie zabrakło Telewizji WP, stawiającej na formaty, które zdążyły już skraść serca widzom, nie zapominając przy okazji o wyjątkowych i zaskakujących nowościach. Już tej jesieni do ramówki Telewizji WP dołączy Mam Talent – Mistrzowie, w którym najlepsi z najlepszych konkurują o względy Howiego Mandela, Simona Cowella, Mel B i Heidi Klum. Kolejną nowością jest seria Wykute w ogniu. Każdy odcinek to rywalizacja czterech zawodników, którzy potrafią stworzyć wszystko: od toporów wojennych wikingów po samurajskie miecze. W ramówce nie zabraknie lubianych przez widzów programów o domach, luksusowych rezydencjach i urządzaniu wnętrz. Już tej jesieni m.in. nowe odcinki Pokochaj lub sprzedaj – Vancouver, kolejne sezony najsłynniejszego programu motoryzacyjnego na świecie Top Gear, a najlepsze grupy kabaretowe w Polsce ponownie spotkają się w kultowym cyklu Telewizji WP: Mistrzowie Kabaretu.

W strefie brand experience WP #dziejesięjesienią eksperci WP pokazali, w jaki sposób działa technologia DAI (Dynamic Ad Insertion) w usłudze WP Pilot. Rozwiązanie pozwala na dobudowywanie zasięgów i lepszą personalizację reklam, zarówno display, jak i wideo. DAI testowo wdrożono w Telewizji WP. Według ostatnich analiz wskaźnik viewability reklam wyświetlanych w ten sposób sięga aż 93%. Z kolei zespół usług pocztowych zaprezentował sposób walki ze spamem i włamaniami na konta. Goście mogli osobiście zmierzyć się z autorskim systemem WP w grze wideo przypominającej czasy dzieciństwa.

Joanna Skwarna, wiceprezes WP Media ds. płatnych produktów, przedstawiła kampanię wizerunkową i brand hero marki WP Pilot – różowego pączka. Natomiast Przemysław Mańkowski, wiceprezes WP Media ds. sprzedaży, zaprezentował projekty wideo dla klientów, czyli branded content video, a wśród nich Mamy mają moc, przygotowany dla Link4. Wrzesień to też czas na drugi sezon programu Z tymi co się znają, realizowanego we współpracy z Namysłowem oraz grupą ATM. Trzecia nowość programowa to projekt dla Citroen: In love with You, którego premierę przewidziano w październiku.

Dział BCV w WP realizuje audycje szyte na miarę i skupia się na możliwości wyprodukowania dla klientów dowolnej formy wideo jako uzupełnienia niestandardowych kampanii: od reportaży, przez filmy korporacyjne po seriale.

Obszar sportowy na WP #dziejesięjesienią należał do Pawła Kapusty, laureata nagrody im. Teresy Torańskiej, finalisty nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za najlepszy reportaż, a także dwukrotnie nominowanego do Grand Press. Analitykiem przygotowań do Euro 2020 był nieoceniony trener Jacek Gmoch. Już tej jesieni kolejne odcinki m.in. programów: Druga Połowa, w którym to kobiety są specami od piłki nożnej i Bez Hamulców – najlepszego magazynu najlepszej ligi żużlowej na świecie.

Goście WP #dziejesięjesienią przedpremierowo otrzymali nową książkę Pawła Kapusty „Gad. Spowiedź klawisza”. To wstrząsający reportaż o więziennym życiu z perspektywy strażników wykonujących przez lata wyjątkowo trudną służbę pilnowania sprawców najokrutniejszych zbrodni. Tytuł ukaże się nakładem wydawnictwa Wielka Litera i trafi do sprzedaży już 2 października.

Jednocześnie Wirtualna Polska przedstawiła nową odsłonę najpopularniejszego serwisu VOD w Polsce: WP Wideo i zapowiedziała start najbardziej nowoczesnego wśród polskich wydawców internetowych studia wideo. Już od przyszłego roku będą w nim nagrywane wszystkie nowości programowe, jak i poprzednie produkcje, które znajdą się w WP Wideo. Wśród nich m.in.:

  • Money. To się liczy, czyli rozmowy dziennikarzy money.pl: Sebastiana Ogórka, Marcina Łukasika i Mateusza Ratajczaka z ekonomistami, ministrami i menadżerami na najbardziej aktualne tematy ekonomiczne i gospodarcze, emisja od poniedziałku do piątku o 9:15;
  • Tłit, program Marka Kacprzaka i najważniejsze opinie polityczne od poniedziałku do piątku o 8:30;
  • Racja Stanu, w którym Michał Kobosko podejmuje tematy światowych konfliktów militarnych i politycznych;
  • Klatka po klatce, czyli najpopularniejszy program o MMA w polskiej sieci prowadzony przez Artura Mazura;
  • Wyborczy Grill, w którym Michał Wróblewski „grilluje” polityków przed wyborami w każdą środę o 15:00;
  • Beach Please, czyli kulisy show-biznesu Sandry Hajduk.

Gośćmi WP #dziejesięjesienią byli klienci i partnerzy, przedstawiciele domów mediowych, dyrektorzy marketingowi, dziennikarze, influencerzy i gwiazdy polskiego show-biznesu. 

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP SportoweFakty i dobreprogramy.pl. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w sierpniu 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 20,6 mln realnych użytkowników. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie CANAL+, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ponad 40 osobowości w jesienno-zimowej ramówce newonce.radio. Na antenie pojawią się m.in. Pezet, Smolasty, Kuba Przygoński i Agnieszka Borysiuk

W jesienno-zimowej ramówce newonce.radio zaprezentuje w sumie ponad 40 autorskich audycji, w tym 14 nowości. Kiedy rok temu ogłaszaliśmy pierwszą pełną ramówkę, wiedzieliśmy jakiego radia chcemy, ale chyba nie spodziewaliśmy się, że dotrzemy tu tak szybko – mówi Bartek Czarkowski, Dyrektor Programowy radia. Nowościami na antenie są m.in. autorskie audycje raperów: Pezeta i Solara, wokalisty Smolastego, a także audycje sportowe – program motoryzacyjny poprowadzi kierowca rajdowy Kuba Przygoński, a e-sportem zajmie się dziennikarka i gamerka  Agnieszka Borysiuk. 

Na antenie newonce.radio spotykają się najważniejsze postaci polskiego hip-hopu z niszowymi projektami sceny elektronicznej i osobowościami znanymi z telewizji. Mało która stacja radiowa może pochwalić się tak różnorodną i pełną wyrazistych osobowości ramówką. Każdy z naszych prowadzących dodaje do tej mikstury swoi autorski styl i swoją bazę fanów. – dodaje Czarkowski.

Bardzo cieszy mnie fakt, że w nowym sezonie zaprezentujemy jeszcze większą dawkę jakościowej publicystyki. Będzie też program prowadzony przez psychologa – chcemy nie tylko bawić, ale też edukować. – uzupełnia Piotr Kędzierski, Dyrektor Kreatywny newonce.radio i współgospodarz pasma porannego.

Audycja Pezeta i Rafała Grobla powstająca przy współudziale marki True Music będzie bezpośrednio powiązana z nadchodzącym albumem rapera pt. „Muzyka Współczesna”. Ta płyta to jedna z najbardziej oczekiwanych premier 2019 roku, powrót po siedmiu latach do studia, jak się okazuje, również radiowego. Pracę nad nowymi albumami kończą także Smolasty – jeden z najpopularniejszych polskich artystów – i Solar (współzałożyciel SMB Label), dlatego na antenie przez całą jesień będzie można spodziewać się nie tylko ich muzycznych inspiracji, ale przede wszystkim sporo zakulisowych informacji związanych z produkcją płyt. 

Od początku ważnym elementem anteny newonce.radio był sport. Od września ten sektor zostanie poszerzony o dynamicznie rosnący e-sport oraz motoryzację. Gaming i okolice są domeną gamerki i dziennikarki, a od niedawna także analityczki e-sportu, Agnieszki Borysiuk. Kuba Przygoński poprowadzi audycję „Jedźmy gdzieś” – od nowinek motoryzacyjnych do relacji z rajdów.

Do ekipy newonce.radio dołącza także alternatywny duet Coals (cotygodniowa audycja autorska) oraz Catz’ n Dogz, dziś najbardziej rozpoznawalna polska marka na światowej scenie elektronicznej (ekskluzywne sety przygotowywane raz w miesiącu specjalnie pod antenę newonce.radio). Kolejną nowością będą audycje weekendowe – kulinaria w ujęciu Bartosza Snecza Dębskiego, oraz program „Pogadane”, w którym psycholog Piotr Mosak będzie rozmawiał ze słuchaczami o emocjach, uczuciach, sukcesach, porażkach i marzeniach.

Naturalne środowisko newonce będzie uzupełnione na antenie o autorskie programy ekipy Rap Genius Polska, „Monogram” Matyldy Terleckiej i Weroniki Wojdy, „Za Daleki Odlot” Filipa Kalinowskiego oraz „Francuskiego Łącznika” Tymka Kalicińskiego (audycja o francuskim rapie) oraz „Małego Szarego Człowieka” Ajgora Ignacego.

Poza wspomnianymi wcześniej audycjami, na antenie będzie można niezmiennie posłuchać dobrze już znanych programów „Dla Ziomali” Żabsona i Pawła Graila, „Walkie-Talkie” Michała Walkiewicza (Filmweb.pl), „Skateheads” Łajzola i Suwaka, „Włajaż” Witolda Szabłowskiego, „Holak Mood” Mateusza Holaka, „Ras w Tygodniu”, „Club Menu” Niko P, „KAMPing” zespołu KAMP! i innych.

Nową ramówkę promujemy hasłem „Radio tylko z nazwy” i uzupełnianą przez naszych odbiorców frazą „Radio to…”. Bo radio to nie tylko słowa mówione na antenie, ale też milion rzeczy, które dzieją się dookoła. To trochę telewizja (ten kierunek będziemy mocno rozwijać) i trochę eventy – audycje nierzadko przenoszą się do znajdującego się w tym samym budynku newonce.baru. Przede wszystkim jednak newonce.radio to coraz większa i bardzo zaangażowana społeczność. – mówi Michał Michalski, CEO grupy newonce.media.

Ogłoszone w sobotę audycje to nie wszystko. Na przestrzeni najbliższych tygodni do rozgłośni dołączą kolejni prowadzący. Nowa ramówka obowiązuje od 2 września.

Internetowe newonce.radio można odbierać całodobowo za pośrednictwem aplikacji mobilnej (iOS i Android) oraz stron www.newonce.radio i www.newonce.net. Podcasty stacji dostępne są m.in. w takich serwisach jak Spotiy, TIDAL i Apple Music.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF