...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Razer promuje zdrowe nawyki wśród graczy

Razer Wellness

Bycie zawodowym e-sportowcem kosztuje sporo wysiłku fizycznego, jak i psychicznego. Bez odpowiedniego wsparcia wielu graczy odpada już na samym starcie, gdyż nie potrafią poradzić sobie z presją. Z pomocą przychodzi kampania firmy Razer, która ma uświadomić młodym gamerom, jak należy zadbać o swoje zdrowie, które jak twierdzą profesjonaliści — jest podstawą sukcesu.

Razer Wellness to cykl artykułów, warsztatów i webinarów mających na celu uświadomić graczy, jak ważne jest dbanie o własne zdrowie. Cała kampania rozpoczęła się 10 października z okazji Międzynarodowego Dnia Zdrowia Psychicznego. Od tamtej pory Razer rozpoczął serię tekstów, w których wypowiadają się osoby ze sfery e-sportu i gamingu, a także lekarze i specjaliści z dziedziny psychologii.

Razer przygotował wywiady z: Fuudo, Xianem (Street Fighter), Kaiserem (League of Legends) i Kelly (Counter Strike). Opowiadają w nich o swoich doświadczeniach na profesjonalnej scenie. Dają również rady, na przykład jak radzić sobie z emocjami w trakcie gry. Ponadto, Razer Wellness dostarcza masę informacji, które przydatne będą także poza obszarem gamingu. Poradniki jak poprawić swój sen, czy też jak zadbać o swój wzrok podczas długotrwałej pracy z komputerem z pewnością zainteresują nie tylko graczy.

Dodatkowo Razer zapowiedział serię webinarów i warsztatów. Uczestniczyć w nich będą fizjoterapeuci, psycholodzy i inni specjaliści. Ponadto Razer udostępnia konsultacje z ekspertami, mającymi partnerstwo z firmą.

Więcej możemy znaleźć pod tym linkiem: https://www.razer.com/esports/wellness#esports-wellness-partners

Adam Daniluk

Razer ochroni środowisko!

gogreenwithrazer

Podczas konferencji RazerCon 2021 marka gamingowa poinformowała, że coraz bardziej wzmacnia swoje zaangażowanie w ochronę środowiska. Kolejnym krokiem było stworzenie pierwszego wydarzenia online dla graczy, które było neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Poza tym firma ogłosiła kluczowe współprace, mające na celu wspomóc planetę.

razer x panerai

Razer w kolaboracji z producentem luksusowych zegarków, marką Panerai chcą zaangażować się w ochronę oceanów. Wspólnie stworzyli kampanię „Make Time for our Ocean”, dzięki której chcą dotrzeć do jak największej liczby odbiorców w celu przekazania im wiedzy dotyczącej oceanów i ich ochrony. W tym celu na RazerConie powstał specjalny panel, w którym poza przekazaniem niezbędnej wiedzy o ochronie środowiska, marki miały okazję zaprezentować limitowaną edycję zegarków w kolaboracji Razera oraz Panerai. Luksusowy produkt trafi na rynek w 2022 roku. Do tego czasu dowiemy się o dalszych wspólnych projektach.

razer x ul

Kolejną z zapowiedzi, które pojawiły się na RazerCon 2021 było połączenie sił Razera z UL (Underwriters Laboratories), będące światowym liderem w dziedzinie nauki o bezpieczeństwie. Wspólnie planują opracować Zasady Kategorii Produktów (Product Category Rules), dla produktów przeznaczonych do grania. Jest to podyktowane faktem, że branża gier obecnie nie posiada ustandaryzowanego sposobu pomiaru tego jak ekologiczne są produkty. Może to oznaczać, że już niedługo będziemy mieli dostęp do ekologicznego sprzętu gamingowego np. powstałego z rzeczy z recyklingu.

Poza dwoma wymienionymi kolaboracjami Razer ogłosił współpracę z Conservation International (CI) czyli firmą mającej na celu ochronę drzew na całym świecie. Ma to powiązania z wypuszczoną w 2020 roku maskotką Razera, Sneki Snek, która służyła uświadomieniu najmłodszych fanów marki o zjawisku zanieczyszczania środowiska. Firma planuje co 100 tys. uratowanych drzew wypuszczać nową kolekcję maskotki. Sneki Snek ma też własną serię kreskówek, uczącej fanów o zrównoważonym rozwoju. Każdy z sześciu odcinków pokaże inny problem dotyczący środowiska, a także zasugeruje jakie zachowania mogą danemu problemowi zapobiec.

Razer dzięki swojej inicjatywie zrównoważonego rozwoju (#gogreenwithrazer) poczynił ogromne postępy w działaniu na rzecz środowiska. Wspomniane współprace są kolejnym tego dowodem. Choć temat ekologi i działania na rzecz ratowania środowiska naturalnego jest już dość popularny, to Razer jest pierwszą firmą, z branży gamingowej, która go podejmuje. Być może swoją postawą zainspirują innych producentów.


Autor: 

Adam Daniluk 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Razer oraz Światowa Społeczność graczy, razem ze Sneki Snek, walczą o ocalenie miliona drzew

Razer Sneki Snek

Ogromny sukces współpracy Razera z Conservation International zaowocował wyznaczeniem nowych celów na drodze do ocalenia jeszcze większej liczby drzew. Aby wesprzeć wysiłek społeczności Razer pokaże kolejne gadżety z linii Sneki Snek.

Firma Razer, wiodąca na świecie marka lifestyle’owa dla graczy, ogłosiła dzisiaj nowy cel swojej niezwykle udanej kampanii ochrony drzew Sneki Snek. Od teraz firma chce ocalić aż 1 milion drzew, co stanowi liczbę dziesięciokrotnie przekraczającej pierwotny cel. We współpracy z Conservation International, pierwszy cel 100 000 drzew został zrealizowany w niecałe 2 miesiące, m.in. dzięki popularności maskotki Razer Sneki Snek oraz ogromnemu wsparciu fanów Razera. Kampania odniosła taki sukces, że wielkimi krokami zbliża się do uratowania 150 000 drzew, czyli prawie 600 akrów lasu.

Aby uczcić ten sukces, firma postanowiła zwiększyć swoje cele i dążyć do ochrony łącznie 1 miliona drzew. Na drodze do realizacji celu pojawią się kamienie milowe, po osiągnięciu których Razer będzie wypuszczać na rynek nowe produkty Sneki Snek. Celebracja osiągnięcia pierwotnego celu 100 000 drzew, rozpocznie się podczas wydarzenia RazerStore Live 4 marca, na którym zostaną ogłoszone nowe gadżety Sneki Snek oraz pojawią się inne ciekawe informacje o produktach.

Od czasu ucieczki z laboratoriów Razera w zeszłym roku i dzięki ogromnemu zainteresowaniu społeczności, Sneki Snek stał się ulubieńcem fanów i zainspirował niektórych z nich do wytatuowania sobie ulubionej serpentyny. Taki poziom zaangażowania fanów oraz materiał wideo na YouTube, spowodowały, że Sneki stał się idealną maskotką globalnej kampanii Razera na rzecz ochrony i zrównoważonego rozwoju #GoGreenWithRazer.

Razer Sneki Snek
Źródło: Razer

Wsparcie dla naszej kampanii #GoGreenWithRazer, której przewodzi Sneki Snek, było naprawdę oszałamiające. Myśleliśmy, że uratowanie 100 000 drzew zajmie trochę czasu, ale przekroczyliśmy ten cel w mniej niż 2 miesiące i jesteśmy na dobrej drodze do kolejnego celu, jakim jest 250 000 drzew. Postanowiliśmy więc, że razem z naszą społecznością i Sneki Snek będziemy bardziej ambitni w zakresie ochrony przyrody, zwiększając cel do 1 miliona drzew. Im więcej drzew uratujemy, tym bardziej uchronimy dziką przyrodę, od której zależy nasze przetrwanie.

Min-Liang Tan, Co-founder i CEO Razer

Nowe kamienie milowe ustalono na poziomach 250 000, 500 000, 750 000 i ostatecznie 1 000 000 drzew. Razer będzie wprowadzać nowe produkty Sneki Snek po osiągnięciu każdego etapu, w ten sposób nagradzając społeczność za jej wysiłki i zachęcając ją do osiągnięcia ostatecznego celu, jakim jest milion drzew. Każdy sprzedany Sneki Snek ochroni 10 drzew i przyczyni się do realizacji nowego imponującego celu, jakim jest ocalenie 1 miliona drzew.

Razer Sneki Snek
Źródło: Razer

Wspierana przez Razera organizacja Conservation International dba o ochronę drzew w dziesiątkach lasów na całym świecie, między innymi w Kostaryce, Ekwadorze, Surinamie, Brazylii, na Madagaskarze i w Indonezji. Conservation International współpracuje bezpośrednio ze społecznościami, żyjącymi w tych lasach i od nich zależnymi, wykorzystując innowacyjne narzędzia, technologie i metody, aby chronić najważniejsze lasy i pokazywać jakie korzyści zapewniają one ludziom i dzikiej przyrodzie. Celem jest ich zrównoważona, długoterminowa ochrona oraz monitorowanie ich bieżącego stanu.

Aby dowiedzieć się więcej prosimy odwiedzić stronę: https://www.razer.com/campaigns/sneki-snek
Zdjęcia można pobrać w tym miejscu.


Źródło: Razer

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Razer z rekordowo wysokim przychodem w pierwszym półroczu

Firma Razer, jedna z wiodących na świecie marek lifestylowych dla graczy, ogłosiła niezaudytowane wyniki finansowe za okres 6 miesięcy (do 30 czerwca 2020 roku). Widać pozytywny wpływ pandemii.

Rekordowo wysokie przychody na poziomie 447,5 mln USD przy wzroście o 25,3% rok do roku, które przewyższyły oczekiwania napędzane silnym wzrostem w segmencie urządzeń peryferyjnych, mocnym dwucyfrowym wzrostem sprzedaży laptopów (w maju i czerwcu, w ujęciu rok do roku) oraz fenomenalnym rozwojem segmentu usług.

Rok 2020 jest wyjątkowy dla wszystkich ludzi na całym świecie. Pomimo niepewności na globalnym rynku spowodowanej pandemią COVID-19, Razer odnotował spektakularny początek roku, napędzany przez dominującą pozycję marki, poszerzanie bazy użytkowników i trendy związane z koniecznością pozostawania w domu.

Światowe zjawisko ‘zostań w domu’ zwiększyło zainteresowanie użytkowników grami i esportem do rekordowych poziomów. Dzięki naszemu ekosystemowi urządzeń, oprogramowania i usług skierowanych do graczy i młodzieży, Razer jest dobrze przygotowany do wykorzystania możliwości płynących z tych trendów.

Min-Liang Tan, co-Founder i CEO Razera

Marża zysku brutto zwiększyła się do 22,0% w wyniku poszerzenia udziału usług, który zrównoważył wzrost kosztów transportu, powiązany ze wzrostem popytu na produkty firmy. Skorygowany zysk EBITDA w wysokości 3,2 mln USD, przewyższa wcześniejsze oczekiwania rozbudzone przez wyjątkowy wzrost przychodów i ciągłą poprawę efektywności kosztowej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Razer przeznaczy do 50 mln USD na wsparcie partnerów biznesowych

Razer

Firma Razer, wiodąca na świecie globalna marka lifestylowa dla graczy, już dziś zobowiązuje się wspierać swoich partnerów biznesowych, zarówno obecnych, jak i przyszłych, przez okres spowolnienia gospodarczego, będącego wynikiem walki z koronawirusem COVID-19.

To kolejny przykład, gdzie branża gamingu i esportu wykazuje się niezwykle szybką reakcja i elastycznością w obliczu panującej pandemii. Wyprzedzając przyszłe wydarzenia, Razer już teraz deklaruje pomoc dla swoich partnerów biznesowych. To niezwykły przykład zwinnego działania, niezwykle pożądanego w biznesie.

COVID-19 już teraz poważnie wpływa na globalną gospodarkę i na wszystkich niezależnie od środowiska, z którego pochodzą. Uważamy, że najlepszym sposobem, aby zrobić wszystko, co w naszej mocy w trakcie tej walki jest wspieranie naszych partnerów biznesowych z wykorzystaniem naszego ekosystemu.

Min-Liang Tan, współzałożyciel firmy Razer

Dzięki swojemu wyjątkowemu ekosystemowi firma Razer wykorzysta Razer Gold, Razer Fintech i zVentures, aby wzmocnić pozycję partnerów biznesowych i pomóc im radzić sobie z negatywnymi skutkami COVID-19. Razer pomoże swoim partnerom poprzez przedpłaty, rabaty gotówkowe, specjalne stawki i skrócone okresy rozliczeniowe z 30 do 15 dni. Razer zbada również potencjalne możliwości inwestycyjne poprzez swoje kanały i wśród partnerów.

Działaniom podjęte przez firmę, mają zapewnić partnerom biznesowym możliwość utrzymania silnej pozycji rynkowej w trakcie walki ze skutkami COVID-19.

Razer Polska od wielu lat prowadzi aktywne działania wspierające polski esport. 20 lutego 2020 roku zostali partnerem wiodącej organizacji esportowej – AGO Esports.

Redaktor Prowadzący sekcji Brief Esports. Business Consultant z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży esportu i gamingu. Organizator ponad 20 esportowych wydarzeń i turniejów dla profesjonalistów i amatorów. Pracował z najważniejszymi organizacjami esportowymi w Polsce takimi jak Pride, Team Kinguin, AGO Esports, czy Illuminar Gaming jako manager drużyny, dyrektor ds. esportu i dyrektor ds. rozwoju. Doświadczenie biznesowe zdobywał m.in. w McKinsey & Company. Regularny mówca na konferencjach poświęconych tematyce gamingu i esportu w Polsce. Doradca Esports Associations w temacie Narodowej Drużyny Esportu i strategii rozwoju esportu w Polsce.

Jarosław Śmietana