Tag
rebranding
Warszawskie studio produkcyjne Human Ark właśnie obchodzi swoje 15-lecie. Human – bo taką nazwę nosi od dziś firma – zmienia swoją identyfikację wizualną, ale także strategię biznesową. W centrum działań studio stawia człowieka, a także…
Kiedy domy mają głos… Otodom z nową kampanią wizerunkową i identyfikacją wizualną
Od dziś w ramach nowej kampanii marki Otodom w telewizji będą emitowane trzy spoty. W każdym z nich to dom staje się narratorem i opowiada historię pierwszego „spotkania” z właścicielem. Ich idealne dopasowanie gwarantuje długotrwały i…
ABSTRA przekształca się w STUDI
Nowe półrocze rozpoczynamy od dużej zmiany w spółce ABSTRA – wraz z początkiem lipca firma przekształca się w STUDI. Rebranding podyktowany jest koniecznością dostosowania się do potrzeb rynku i chęcią zwrócenia uwagi na nowe kompetencje…
Focus Media Group i Imagine Nation dokonują rebrandingu, który zmienia układ sił
Agencje Focus Media Group i Imagine Nation dokonały rebrandingu. Teraz działają jako Focus Nation i Imagine Nation – full immersion agencies. Skąd te zmiany i co oznaczają?
Międzynarodowa agencja marketingu sportowego ponownie wprowadza markę SPORTFIVE na rynek
Lagardère Sports and Entertainment zmienia nazwę na SPORTFIVE z natychmiastowym skutkiem we wszystkich działaniach i na wszystkich rynkach. SPORTFIVE działa jako marka główna i składa się z wielu spółek zależnych.
Coloroffon z nową identyfikacją wizualną
Studio Coloroffon, po ponad pięciu latach na rynku, zmienia swój wizerunek i przechodzi rebranding. Towarzyszy mu rozbudowa struktur firmy oraz rozwój usług digitalizacyjnych.
Rebranding Grupy SARE efektem finalizacji strategii rozwoju w kierunku kompleksowego digitalu
Digitree Group (do niedawna SARE) zrealizowała całościowy rebranding, a impulsem do zmian były produkty i usługi czyli rozszerzenie kompetencji głównie w obszarze e-commerce.
Grupa SARE zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotyp
Technologiczna Grupa SARE przeprowadza rebranding. Zmiany podyktowane są intensywnym rozwojem usług Grupy w kierunku kompleksowej realizacji działań dla klientów, opartych na digital marketingu.
Nowy kształt fintechu: Braintri zmienia się w Neontri
Polski fintech Braintri przeszedł rebranding. Od 16 września działa na rynku pod marką Neontri. Przygotowywany przez ponad rok rebranding objął wszystkie materiały marketingowe firmy oraz kanały komunikacji - zarówno online, jak i offline.…
White Paper Agency przeprowadziła rebranding Międzynarodowego Banku Współpracy Gospodarczej IBEC
W związku z obchodami 55-lecia działalności Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pierwszy w swojej historii rebranding. Stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej zajęła się agencja White Paper Agency.