...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Lech Podhalicz nowym redaktorem naczelnym serwisu newonce.net

Przed oficjalnym dołączeniem do newonce.media, Lech Podhalicz przez cztery lata kierował redakcją Going. – platformy do sprzedaży biletów należącej do grupy Empik. Jest też współautorem bloga kolekcje, który wyewoluował w cotygodniową audycję na antenie newonce.radio. Podhalicz specjalizuje się w dziennikarstwie popkulturowym, ze szczególnym naciskiem na muzykę. Kierowanie redakcją newonce.net objął z początkiem września, pracuje obecnie nad strategią contentową serwisu na najbliższe lata. Do kluczowych wyzwań stojących przed nowym redaktorem naczelnym należy określenie roli portalu newonce.net w zapowiadanej na jesień usłudze subskrypcyjnej – newonce.club. W jej ramach użytkownicy dostaną dostęp do wszystkich produkowanych przez newonce treści premium (tekstów, podcastów, materiałów wideo) oraz szeregu benefitów oferowanych przez grupę i jej partnerów.

Wierzę, że newonce.net będzie portalem tłumaczącym różnorodne zjawiska – w wyczerpujący i przystępny sposób. Będzie medium konsolidującym, nie polaryzującym. Wpływowym i szanowanym przez osoby o odmiennych światopoglądach. Międzypokoleniową platformą, która przekazuje wiedzę, wzbudza emocje i zachęca do dyskusji. Naszą wizytówką mają być doświadczeni dziennikarze i dziennikarki oraz nowatorskie podejście do tworzenia treści. Rozbudowane long-ready i wyraziste opinie. Dostarczanie rozrywki bez jednoczesnego pomijania istotnych tematów. Przez sześć lat istnienia ten portal przeszedł bardzo ciekawą drogę – bardzo się cieszę, że przejmuję stery w momencie, kiedy newonce.net przeżywa tak fascynującą, jakościową rewolucję.

Lech Podhalicz, nowy redaktor naczelny

Współtworzący serwis newonce.net od samego początku Jacek Sobczyński jako senior editor zajmie się teraz przede wszystkim pracą redakcyjną i budowaniem bazy jakościowych treści. Pokieruje też nową inicjatywą dziennikarską wychodzącą poza ramy newonce.media.

Serwis newonce.net powstał we wrześniu 2015 roku jako pierwsze medium wchodzące w skład portfolio grupy. Dziś tworzy go 6-osobowa redakcja wspomagana przez team social media & performance oraz szereg autorów zewnętrznych. Portal jest częścią aplikacji newonce, dostępnej w App Store i Google Play, zainstalowanej obecnie na ponad 210 tysiącach urządzeń. Serwis odwiedza miesięcznie kilkaset tysięcy unikalnych użytkowników.

Michal Michalski, Piotr Kędzierski oraz Marcin Łuniewski z newonce są laureatami 10. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.


Źródło: newonce.net

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Nowi naczelni w Grupie Eurozet

Michał Celeda złożył rezygnację ze stanowiska redaktora naczelnego Radia ZET, motywując decyzję względami osobistymi. Nie rozstaje się z firmą. Będzie przebywać na kilkumiesięcznym urlopie, z którego wróci w nowej roli. Jego obowiązki przejął Mariusz Smolarek, dotychczasowy redaktor naczelny i dyrektor programowy Antyradia i Chillizet, który jednocześnie przestał pełnić funkcje redaktora naczelnego i dyrektora programowego Antyradia i Chillizet.

Wybór Mariusza Smolarka na stanowisko redaktora naczelnego Radia ZET to dobrze przemyślana decyzja. Pod jego kierownictwem Antyradio odnosi największe sukcesy w historii, w kilku miastach będąc w trójce najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych. Jestem przekonana, że jego umiejętność pracy z zespołem, profesjonalizm i wyczucie radiowe przyniesie również wymierne korzyści dla Radia ZET.

Ewa Rosiewicz, prezes Grupy Eurozet

Konsekwencją zmian na stanowisku redaktora naczelnego Radia ZET jest powołanie Marcina Bąkiewicza na p.o. redaktora naczelnego i dyrektora programowego Antyradia. Nową funkcję będzie łączyć z dotychczasową – dyrektora muzycznego stacji, którym jest od 2016 roku. W Chillizet funkcję redaktora naczelnego i dyrektora programowego objął Dariusz Staniak, pozostając jednocześnie dyrektorem muzycznym. Staniak był już redaktorem naczelnym Chillizet w latach 2015-2017. W maju 2020 wrócił do stacji jako dyrektor muzyczny.

Mariusz Smolarek jest związany z radiem od 1995 roku. Pracował w Radiu Live w Częstochowie, RMF FM i Radiu Złote Przeboje. W 2005 roku dołączył do katowickiej redakcji Antyradia. W 2008 roku został szefem katowickiego oddziału stacji, a w 2013 roku przeniósł się do Warszawy, obejmując stanowisko szefa anteny Antyradia. W 2015 roku został redaktorem naczelnym i dyrektorem programowym stacji, która dziś notuje swoje rekordowe wyniki słuchalności. Od początku 2020 roku był też redaktorem naczelnym i dyrektorem programowym Chillizet.


Źródło: Grupa Eurozet 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Łukasz Walkiewicz na stanowisku naczelnego AutoMotyw.com

AutoMotyw jest projektem, którzy tworzą ludzie z pasją do czterech kółek, ale także otwarci na nowe technologie i świadomi sposobu konsumpcji współczesnych mediów. Najświeższymi wiadomościami ze świata motoryzacji chcemy więc dzielimy się z czytelnikami nie tylko na naszym portalu. Równolegle prowadzimy profile na Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Mamy też własny kanał na YouTube oraz aplikację mobilną.

Łukasz Walkiewicz, redaktor naczelny AutoMotyw.com

Walkiewicz z serwisem związany jest od samego początku. Odpowiadał za redakcję treści na stronę oraz zdjęcia i produkcję materiałów wideo. Wcześniej współpracował z Business Insider Polska, gdzie przez trzy lata rozwijał sekcję Motoryzacja. Był również prezenterem magazynu internetowego Auto Świat GO!. Swoją pasję do czterech kółek realizował także współpracując z markami samochodowymi przy tworzeniu treści merytorycznych na ich blogi. Pierwsze szlify dziennikarskie zdobył w otwockim Tygodniku Regionalnym.


Źródło: AutoMotyw.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Patryk Strzałkowski na czele Green Desku Gazeta.pl

Jesteśmy świadkami dużych zmian zachodzących na całym świecie w związku z ociepleniem klimatu. Rolą mediów jest budowanie świadomości społeczeństwa, gdyż mimo wzrostu zainteresowania tematyką ekologiczną, wiedza o kryzysie klimatycznym wciąż pozostaje niewielka. Naszym zadaniem jest więc dotarcie do jak najszerszej grupy osób z rzetelnymi informacjami o zielonym rozwoju oraz walce ze zmianami klimatycznymi. To dlatego w Gazeta.pl postanowiliśmy jeszcze mocniej skupić się na tych zagadnieniach i pokazać, że kryzys klimatyczny nie jest tylko jednym z tematów, ale łączy się z innymi dziedzinami życia i różnymi kwestiami poruszanymi przez media, od gospodarki i społeczeństwa po motoryzację czy kulturę.

Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny Zielona.gazeta.pl i szef Green Desku portalu

Gazeta.pl jako pierwszy w Polsce duży portal horyzontalny centralizuje działania dotyczące tematów związanych z ekologią. Wcześniej treści takie, jak „Piątek dla Klimatu”, „Zielony Poranek”, „Moto 2030”, „Zagrajmy w Zielone” czy „Zielonym Szlakiem” powstawały niezależnie w różnych redakcjach. Teraz redaktor naczelny „Zielonej Gazety” będzie dbał o rozwój serwisu oraz bardzo blisko współpracował ze stroną główną Gazeta.pl. Pokieruje także pracami międzyredakcyjnego Green Desku, który zajmie się tworzeniem jeszcze większej liczby zielonych publikacji portalu.

Zielona Gazeta pl
Źródło: Gazeta.pl

Poza zmianami organizacyjnymi Gazeta.pl nawiązała także partnerstwo z Koalicją Klimatyczną – zrzeszeniem organizacji pozarządowych zaangażowanych w aktywności na rzecz ochrony klimatu. W ramach partnerstwa na łamach Gazeta.pl regularnie publikowane będą autorskie, ekskluzywne komentarze i analizy ekspertów. Dzięki temu czytelnicy i czytelniczki portalu zyskają jeszcze więcej treści opartych na wiedzy naukowej , dotyczących klimatu i środowiska. Partnerstwo usprawni także współpracę przy powstawaniu materiałów dziennikarskich oraz otworzy drogę do nowych, wspólnych projektów takich, jak kampanie czy raporty.

Przed nami wielkie zmiany na poziomie globalnym, do których wszyscy musimy się przygotować. Podobnie jak aktywiści uważamy, że sprawdzona informacja jest kluczowa w walce o lepsze jutro, dlatego chcemy oddać głos naukowcom. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Koalicją Klimatyczną pozwoli nam jeszcze lepiej realizować naszą misję.

Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny Zielona.gazeta.pl i szef Green Desku portalu


Źródło: Gazeta.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Piotr Witwicki nowym Redaktorem naczelnym portalu Interia

Piotr Witwicki od sierpnia 2020 r. pełnił funkcję Doradcy Zarządu Interii ds. informacji i publicystki. Z Telewizją Polsat jest związany od 2008 roku, gdy dołączył do zespołu powstającego wówczas Polsat News. W ciągu kilku lat stał się jednym z czołowych dziennikarzy stacji informacyjnej Polsatu. W 2019 roku został Koordynatorem Polsatnews.pl.

Cieszę się, że będę mógł pokierować redakcją Interii, to na pewno wielkie wyzwanie i odpowiedzialność. Obydwie redakcje będą zacieśniały współpracę m.in. poprzez wzajemne wykorzystanie swoich materiałów informacyjnych, w tym produkcji wideo i telewizyjnych.

Piotr Witwicki, nowy redaktor naczelny portalu Interia

Pusty_pokój_konferencyjny
fot. Pexels

Piotr Witwicki ukończył filozofię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Początkowo pracował jako producent w TVN (2005-2007), następnie przez rok był dziennikarzem TVP. Od 2008 roku związany z Telewizją Polsat.

Za całość obszaru informacji i publicystki w Grupie Polsat jest odpowiedzialna Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystki Telewizji Polsat. Piotr Witwicki jako redaktor naczelny portalu będzie rozwijać współpracę redakcyjną Interii i Polsatu.

Naszym wspólnym celem jest rozwój i wzmocnienie pozycji Grupy Polsat-Interia w Internecie w różnych segmentach. Jestem przekonany, że objęcie przez Piotra funkcji redaktora naczelnego portalu to kolejny krok, który pozwoli nam na skuteczną realizację synergii wynikających z obecności Interii w Grupie Polsat. Jednocześnie chciałbym serdecznie podziękować Krzysztofowi Fijałkowi za wieloletnią współpracę, współtworzenie portalu. Bez wkładu pracy Krzysztofa nie byłoby Interii znanej w obecnym kształcie 

Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.pl


Źródło: informacja prasowa Interia

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Marcin Meller redaktorem naczelnym WP

Redaktorowi naczelnemu będzie podlegać kilkuset dziennikarzy i wydawców m.in. z redakcji WP Wiadomości, money.pl, WP SportoweFakty i kilkunastu innych serwisów należących do Wirtualnej Polski.

Przychodzę do świetnie działającej, nowoczesnej firmy medialnej, lidera rynku, więc chcę utrzymać to, co bardzo dobrze działa i dodać atuty ze świata klasycznego dziennikarstwa, z którego się wywodzę. W moim blisko trzydziestoletnim życiu zawodowym oglądałem świat z bardzo różnych perspektyw, liczę, że teraz to w pełni zaprocentuje. Będę starał się, by Wirtualna Polska była medium środka, otwartym na głosy i opinie z różnych stron i środowisk. Mam nadzieję, że dzięki skali i sile WP będę mógł dodać wartości i rumieńców polskiej rzeczywistości medialno-społecznej.

Marcin Meller, nowy redaktor naczelny Wirtualnej Polski

Doświadczenie Marcina, jego reporterska pasja i publicystyczne zacięcie, pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania odbiorców i dostarczać im jakościowe, różnorodne treści. W ten sposób chcemy nie tylko wzmocnić naszą pozycję lidera na rynku portali informacyjnych, ale także stać się najbardziej wiarygodnym medium w Polsce.

Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media

Od marca 2020 roku, po odejściu z funkcji redaktora naczelnego Tomasza Machały, obowiązki redaktora naczelnego WP pełnił Piotr Mieśnik. 16 listopada obejmie on funkcję zastępcy redaktora naczelnego.

Bardzo dziękuję Piotrowi za jego zaangażowanie i kreatywność. Świetnie sobie radził w tym wyjątkowo trudnym okresie i bardzo się cieszę, że wspólnie z Marcinem Mellerem będzie nadal rozwijał serwisy Wirtualnej Polski. 

Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media

Marcin Meller z wykształcenia jest historykiem. Przez 12 lat był reporterem „Polityki”, opisywał konflikty na Kaukazie, w Iranie, byłej Jugosławii i w Afryce, w której spędził w sumie dwa lata. W latach 2000-2002 był prowadzącym pierwszego w Polsce reality show „Agent”. Od 2003 do 2012 redaktor naczelny polskiej edycji „Playboya”. W latach 2005-2008 oraz 2013-2019 współprowadził Dzień Dobry TVN, a od 2009 roku jest gospodarzem Drugiego Śniadania Mistrzów w TVN24. Felietonista „Wprost”, a od 2012 „Newsweeka”. Od 2016 roku był dyrektorem w Grupie Wydawniczej Foksal. Razem z żoną Anną Dziewit-Meller napisał bestsellerowe „Gaumardżos! Opowieści z Gruzji”, a sam „Między wariatami. Opowieści terenowo-przygodowe”, „Sprzedawcę arbuzów” i ostatnio „Nietoperza i suszone cytryny”.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl, eholiday.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w sierpniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21 mln Polaków.


Źródło: informacja prasowa WP 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Mariusz Smolarek redaktorem naczelnym Chillizet

Smolarek pozostaje jednocześnie redaktorem naczelnym Antyradia. Z Grupą Eurozet związany jest od 2004 roku, a od 2016 kieruje Antyradiem jako redaktor naczelny i dyrektor programowy.

Iwona Kostka-Kwiatkowska pracowała w Chillizet od maja 2017 roku. Wcześniej była związana m.in. Radiem Kampus, a także odpowiadała za strategię programową i budowanie wizerunku marki Programu IV Polskiego Radia.

Mariusz od zawsze związany jest z radiem i zna to medium od podszewki. Zaczynał w lokalnej rozgłośni, a dziś zarządza największą i najbardziej znaczącą stacją rockową w Polsce. Antyradio rośnie i realizuje kolejne stawiane przed nim cele. Stacja ta jest patronem wszystkich największych i najważniejszych imprez rockowych w kraju, ale też za granicą. Umiejętność budowania zespołu i sprawne nim zarządzanie, a także osiągane efekty dają mi pewność, że Mariusz jest również doskonałym menadżerem, który w sposób profesjonalny podchodzi do tego co robi. Chillizet jest stacją z ogromnym potencjałem wzrostu i słuchaczem, który ma jasno określone oczekiwania wobec tego medium, jego przekazu i muzyki, i jestem przekonany, że Mariusz wie, jak ten potencjał wykorzystać.

Andrzej Matuszyński, Prezes Eurozet

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Michał Celeda redaktorem naczelnym Radia ZET

Celeda dołączył do zespołu Radia ZET w lipcu 2018 roku jako zastępca dyrektora programowego. Od 27 września pełnił obowiązki redaktora naczelnego stacji. Wcześniej przez blisko 18 lat był związany Radiem Eska. Pełnił tam funkcję sekretarza redakcji i koordynatora stacji. W lipcu 2017 roku awansował na stanowisko zastępcy dyrektora muzycznego, a od grudnia 2017, także zastępcy dyrektora programowego.
Agnieszka Woźniak jest związana z Radiem ZET od 2010 roku. Od początku pracowała w dziale muzycznym stacji, m.in. na stanowisku music programmera. Pracowała również w Telewizji Polskiej jako organizator produkcji i specjalista w sekretariacie programowym. Od 2 października 2018 roku pełniła obowiązki dyrektora muzycznego Radia ZET.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF