Tag

reklama online

Koronawirus a reklama programmatic

Obecna sytuacja rynkowa związana ze światową pandemią koronawirusa, odciśnie znaczące piętno na rynku reklamy on-line i programmatic. Ciężko w tym momencie prognozować, jak dokładnie będzie wyglądał rynek za kilka miesięcy, kiedy życie…

EngageData: nowy gracz na rynku reklamy online

Na polskiej scenie marketingu online pojawił się nowy gracz: EngageData. To nowa spółka założona przez Sebastiana Białousza, który wcześniej stworzył LeadR, firmę zajmującą się monetyzacją baz danych, sieć e-mail marketingową Email Network…

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej