Tag
reklama online
W III kwartale liczba kampanii emitowanych w Internecie wzrosła o 18 proc., ale ich estymowana wartość spadła o 29 proc. względem ubiegłego roku – wynika z analizy systemu monitoringu reklamy online AdReport. Oznacza to, że rynek…
Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska. Branża internetowa wielkim wygranym 2019 roku…
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej…
W 2019 roku wartość reklamy cyfrowej w Europie przekroczyła 64 miliardy euro
Internet z roku na rok umacnia swoją pozycję w europejskim torcie reklamowym. Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 roku wzrost o 12,3% na rynku europejskim, a jej wartość wyniosła 64,8 mld euro. Pierwszy raz w…
Internet liderem reklamy w roku 2019 (IAB Polska/PwC AdEx)
W roku 2019 wydatki na reklamę online wyniosły prawie 5 mld zł. Oznacza to wzrost nakładów o prawie 500 mln zł względem roku wcześniejszego, co przełożyło się na dynamikę rok do roku na poziomie 10%.
Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online
87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska*. Wśród…
Koronawirus a reklama programmatic
Obecna sytuacja rynkowa związana ze światową pandemią koronawirusa, odciśnie znaczące piętno na rynku reklamy on-line i programmatic. Ciężko w tym momencie prognozować, jak dokładnie będzie wyglądał rynek za kilka miesięcy, kiedy życie…
Czy COVID-19 zabije branżę fitness? Niekoniecznie!
Poradzenie sobie z pandemią wirusa COVID-19 wymaga nadzwyczajnych i zdecydowanych działań, które mają bezpośredni wpływ na działanie wielu branż. Oczywiście jak w przypadku każdego kryzysu mamy zarówno wygranych jak i przegranych.…
EngageData: nowy gracz na rynku reklamy online
Na polskiej scenie marketingu online pojawił się nowy gracz: EngageData. To nowa spółka założona przez Sebastiana Białousza, który wcześniej stworzył LeadR, firmę zajmującą się monetyzacją baz danych, sieć e-mail marketingową Email Network…
Widoczność reklam online w Polsce kolejny kwartał z rzędu poprawia się na tle europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją…
Bo liczy się content – content video
Według ekspertów każdy z nas, każdego dnia, może być wystawiony na działanie od 4 do nawet 10 tysięcy przekazów reklamowych . Mimo iż, według prognoz w 2020 roku prawie 28% internautów będzie korzystać z blokowania reklam na urządzeniach…