Tag
reklama zewnętrzna
Na zlecenie Jet Line agencja badawcza Kantar przeprowadziła badanie dotyczące skuteczności ekranów DOOH w sieci MORE. W drugiej części badania badacze zapytali o ogólną opinię na temat reklam OOH i DOOH.
Specjaliści od reklamy oczekują, że rynek reklamy Digital Out of Home (DOOH) do 2026 r. będzie wart…
Nowe badanie (1) przeprowadzone przez Alfi ujawnia, że 95% dyrektorów ds. reklamy oczekuje, że sektor reklamy Digital Out of Home (DOOH) będzie się rozwijał w ciągu najbliższych dwóch lat, a 51% przewiduje gwałtowny rozwój.
YouGov: reklama zewnętrzna silnie oddziałuje na fanów esportu
Badania przeprowadzone przez YouGov, wśród fanów esportu w USA i Wielkiej Brytanii wykazały, że reklama zewnętrzna wpływa nawet dwa razy bardziej na fanów esportu, w porównaniu do przeciętnych odbiorców reklamy outdoorowej.
Publicis Groupe: Wartość rynku reklamy w Polsce w 2019 wyniosła niemal 10 mld zł
Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2019 r. wyniosła 9,8 mld zł. Najwyższy wzrost odnotowaliśmy w trzecim kwartale. Łącznie po dwunastu miesiącach wydatki reklamodawców wzrosły o 3,2% - wynika z najnowszej edycji raportu o Rynku Reklamy i…
Najważniejsze czynniki wpływające na popularność cyfrowej reklamy zewnętrznej
Jak pokazują najnowsze badania, wydatki przeznaczone na reklamę zewnętrzną stale rosną i trend ten nadal będzie się utrzymywał. Według danych opublikowanych przez Magna i Zenith, w samych Stanach Zjednoczonych, między 2018 a 2021 przewiduje…
Michał Kaliński objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Clear Channel Poland
Do zespołu Clear Channel Poland dołącza manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży mediów. Michał Kaliński przez ostatnich 8 lat (od 2011 roku) był Dyrektorem ds. Negocjacji Korporacyjnych w Grupie Bauer Media. Przez kilkanaście…
Niepowtarzalne kampanie – siła cyfrowej reklamy OOH
Według 60% ekspertów z branży reklamowej, biorących udział w badaniu MyLED, DOOH to jedno z najszybciej rozwijających się mediów w Polsce. Zdanie respondentów potwierdzają wyniki raportu IGRZ, które pokazują, że wydatki przeznaczone na ten…
Grzegorz Śliwa CEO MyLED: “Branża DOOH zmierza w kierunku interaktywnych, niestandardowych i…
DOOH jako bardziej elastyczna, nowocześniejsza i sprytniejsza siostra drukowanej reklamy outdoorowej. Jak wpływa na rynek reklamy Out Of Home? O branży DOOH - jej możliwościach oraz rozwoju w Polsce opowiada Grzegorz Śliwa, CEO, MyLED