Tag
reklamodawcy
Rada Reklamy zaprasza do korzystania z usługi Copy Advice™ służącej ocenie przekazów reklamowych przed ich emisją.
Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów
Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów, które w pierwszej fazie ma objąć internet, telewizję i radio. Dokument zatytułowany „Założenia pomiaru…
Efektywność technologii AstraOne | Artykuł Sponsorowany
Jedna z największych w Polsce sieci sklepów typu convenience licząca ponad 5 tys. placówek w zakończyła pierwszą kampanię reklamową w modelu In-Image. Miesięczne działania prowadzone za pomocą technologii AstraOne zwiększyły czas spędzony…
Na polski rynek wchodzi nowy format reklamy w grach mobilnych
Agencja marketingu mobilnego Mobiem Polska, należąca do Grupy INTERIA.PL, rozpoczęła współpracę z firmą Adverty w zakresie możliwości umieszczania niestandardowych i nieinwazyjnych reklam w grach mobilnych. W rezultacie na polskim rynku…
Wedel jako pierwszy Reklamodawca podpisuje nowe standardy Białej Księgi Branży Komunikacji…
Podpisanie standardów oznacza deklarację ich promowania i stosowania w codziennych działaniach biznesowych. Oznacza także zobowiązanie do partnerskiej współpracy z kontrahentami, wzajemną komunikację, wymianę wiedzy i doświadczeń oraz…
Transparentność mediów w digital
Temat widoczności reklam przypomina trochę los Wiktora Naworskiego z filmu “Terminal”, uwięzionego na międzynarodowym lotnisku w tzw. strefie niczyjej. Reklamodawcy często mówią, że viewability to problem wydawców i powinno się nim zająć…