Tag
reklamy
List otwarty światowej i europejskiej branży reklamowej i medialnej wyrażający zaniepokojenie planowanym podatkiem od reklam w Polsce
W rytmie rapu, reggae czy może disco polo? Muzyczny lipiec w reklamach na YouTube
Wakacje sprzyjają muzycznym reklamom na YouTube. Lipcowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Kolejne miejsca zestawienia to także…
Jak Covid-19 wpłynął na kampanie reklamowe na YouTube?
Biorąc pod uwagę obecną sytuację nie jest zaskoczeniem, że część reklamodawców przesuwa swoje budżety marketingowe w kierunku kanałów digital, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu YouTube. W niektórych segmentach rynku (np. FMCG i…
W maju o 37 proc. mniej kampanii online niż w 2019 r., ale w kilku branżach wyraźne odbicie –…
Maj był trzecim z rzędu miesiącem, w którym można zaobserwować mniejszą liczbę kampanii niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z analizy danych z systemu monitoringu reklam online - AdReport. W porównaniu z poprzednim rokiem…
Producenci smartfonów będą „rozdawać” telefony za oglądanie reklam?
Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego…
POKAZ CANNES LIONS 2019, czyli seans reklam po którym filmu nie będzie!
Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes, będzie można obejrzeć już 3 grudnia podczas Pokazu Cannes Lions. Tym razem aż w 8 kinach sieci Multikino widzowie przekonają się,…
Reklamę czekają zmiany. Technologia 5G oznacza rewolucję.
Popularyzacja wideo, wzrost znaczenia analityki danych oraz rozszerzona rzeczywistość – to główne oczekiwania konsumentów wobec branży reklamowej w kontekście nadchodzącej rewolucji telekomunikacyjnej związanej z wejściem na rynek sieci 5G.…
Reklamodawco! Obalamy mity o programmatic (część 1)
Programmatic buying jest stosunkowo młodym narzędziem, które dopiero od kilku lat z sukcesem wdziera się w obszar marketingu online. Wśród Reklamodawców narosło wiele mitów na temat automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej w sieci. Jak…