Tag
reklamy
Firma FACEIT uruchomiła FACEIT Ads. Nowa platforma reklamowa jest skierowana do marek, które chcą dotrzeć do odbiorców konkurencyjnych gier.
Rekordowa transmisja Super Bowl
W nocy z niedzieli na poniedziałek został rozegrany finał Super Bowl. Według nieoficjalnych danych wielkie święto futbolu amerykańskiego mogło cieszyć się największą oglądalnością w historii.
Znamy średnie koszty reklamowe z Facebooka i Instagrama w 2021 roku. Sotrender podsumował wydatki
Sotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 roku. To pierwsza taka analiza podsumowująca koszty reklamowe w social media z ubiegłego roku.
Magia świąt zawarta w reklamach! Najciekawsze kampanie świąteczne 2021
Święta to okres, który każdy chce spędzić z bliskimi osobami.
Irytacja reklamami coraz większa. Polacy nie znoszą ich bardziej niż Chińczycy
Apple – jeden z gigantów Doliny Krzemowej – nieco gra na nosie pozostałym firmom technologicznym i umożliwia użytkownikom blokadę danych, które są ważne z punktu widzenia marketingowca. Jesteśmy też coraz bardziej znudzeni tradycyjną…
Publicis Groupe: W pierwszym kwartale 2021 r. wydatki reklamowe w internecie wzrosły o 17,5% i…
Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2021 r. wyniosła 2,2 mld zł, co oznacza wzrost o 2% w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.
List otwarty światowej i europejskiej branży reklamowej i medialnej wyrażający zaniepokojenie…
List otwarty światowej i europejskiej branży reklamowej i medialnej wyrażający zaniepokojenie planowanym podatkiem od reklam w Polsce
W rytmie rapu, reggae czy może disco polo? Muzyczny lipiec w reklamach na YouTube
Wakacje sprzyjają muzycznym reklamom na YouTube. Lipcowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Kolejne miejsca zestawienia to także…
Jak Covid-19 wpłynął na kampanie reklamowe na YouTube?
Biorąc pod uwagę obecną sytuację nie jest zaskoczeniem, że część reklamodawców przesuwa swoje budżety marketingowe w kierunku kanałów digital, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu YouTube. W niektórych segmentach rynku (np. FMCG i…
W maju o 37 proc. mniej kampanii online niż w 2019 r., ale w kilku branżach wyraźne odbicie –…
Maj był trzecim z rzędu miesiącem, w którym można zaobserwować mniejszą liczbę kampanii niż w analogicznym okresie ubiegłego roku – wynika z analizy danych z systemu monitoringu reklam online - AdReport. W porównaniu z poprzednim rokiem…