Tag
rekrutacja
Raport Employer Branding w Polsce jest jedyną w Polsce publikacją pokazującą w sposób kompleksowy, jakie zmiany zachodzą w podejściu do employer brandingu w Polsce na przestrzeni ostatnich lat. W badaniu, organizowanym od 9 lat przez HRM…
Employer branding w digitalu – this is the right place!
Honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University, Philip Kotler, powiedział kiedyś, że „w zaawansowanym technologicznie świecie tęsknimy za elementem ludzkim i…
3 szanse „przy okazji” pandemii, których marki nie mogą przegapić
Jak w pandemii prezentują się pracodawcy? Po czym oceniamy dziś atrakcyjność marek? Jakich pracodawców będziemy szukać na 2021? Jak zrobić dobre wrażenie na kandydatach, pracownikach i klientach?
Ożywienie na rynku pracy? Polskie firmy znów będą zatrudniać nowych pracowników
W ostatnim kwartale bieżącego roku 9% firm będzie poszukiwać nowych pracowników, podczas gdy 4% w tym samym czasie planuje redukować etaty. Najlepsze perspektywy znalezienia nowej pracy będą w budownictwie oraz handlu. Najmniej ofert można…
Jobflow – kampania oparta na memach
Pod koniec lipca w Warszawie wystartowała nowa, mobilna aplikacja do rekrutacji społecznościowej. Wejściu narzędzia do Polski, towarzyszy kampania online, która przewrotnie oparta została, na porażkach zawodowych. Czy pomysł przyciągnie…
Odpowiedz na zew i dołącz do CU Nomads
Twarze młodych ludzi z różnych kultur z tradycyjnymi wzorami celtyckimi, łowickimi, afrykańskimi i tybetańskimi oraz hasło – „Odpowiedz na zew” to kampania employer brandingowa „CU Nomads” agencji marketingu zintegrowanego Communication…
Kiedy pracownicy są dumni z miejsca pracy?
Jak oceniamy firmy po wydarzeniach i zmianach wywołanych pandemią? Czy marki zdały egzamin na odpowiedzialnych pracodawców? Czy firmy dały nam powody do dumy? Które marki wygrały i co zyskały?
Dlaczego warto zadbać o profil zawodowy na LinkedInie?
Statystyki LinkedIna mówią same za siebie. 9 mln firm co miesiąc publikuje w serwisie ponad 10 mln ofert pracy. Co tydzień tworzone jest 100 tys. artykułów. Tylko jeden nowy kontakt przekłada się na 400 połączeń zawodowych. Chyba nie masz…
Co mam zrobić z moją karierą i szukaniem pracy podczas epidemii COVID-19?
Rekruterzy zauważają, kiedy potencjalnie świetni kandydaci mają problem z wykazaniem się podczas rozmowy online. Pamiętaj też, że zwłaszcza teraz, kiedy firmy poszukują bezpiecznych kandydatów posiadających bardzo konkretne umiejętności i…
Kogo szukają firmy w czasach kwarantanny. Dane Pracuj.pl
Sprzedawcy, informatycy, specjaliści ds. finansów i pracownicy fizyczni – to grupy, których najczęściej dotyczyły ogłoszenia publikowane na Pracuj.pl między 16 marca a 14 kwietnia.