Tag
rekrutacja
W ostatnim kwartale bieżącego roku 9% firm będzie poszukiwać nowych pracowników, podczas gdy 4% w tym samym czasie planuje redukować etaty. Najlepsze perspektywy znalezienia nowej pracy będą w budownictwie oraz handlu. Najmniej ofert można…
Jobflow – kampania oparta na memach
Pod koniec lipca w Warszawie wystartowała nowa, mobilna aplikacja do rekrutacji społecznościowej. Wejściu narzędzia do Polski, towarzyszy kampania online, która przewrotnie oparta została, na porażkach zawodowych. Czy pomysł przyciągnie…
Odpowiedz na zew i dołącz do CU Nomads
Twarze młodych ludzi z różnych kultur z tradycyjnymi wzorami celtyckimi, łowickimi, afrykańskimi i tybetańskimi oraz hasło – „Odpowiedz na zew” to kampania employer brandingowa „CU Nomads” agencji marketingu zintegrowanego Communication…
Kiedy pracownicy są dumni z miejsca pracy?
Jak oceniamy firmy po wydarzeniach i zmianach wywołanych pandemią? Czy marki zdały egzamin na odpowiedzialnych pracodawców? Czy firmy dały nam powody do dumy? Które marki wygrały i co zyskały?
Dlaczego warto zadbać o profil zawodowy na LinkedInie?
Statystyki LinkedIna mówią same za siebie. 9 mln firm co miesiąc publikuje w serwisie ponad 10 mln ofert pracy. Co tydzień tworzone jest 100 tys. artykułów. Tylko jeden nowy kontakt przekłada się na 400 połączeń zawodowych. Chyba nie masz…
Co mam zrobić z moją karierą i szukaniem pracy podczas epidemii COVID-19?
Rekruterzy zauważają, kiedy potencjalnie świetni kandydaci mają problem z wykazaniem się podczas rozmowy online. Pamiętaj też, że zwłaszcza teraz, kiedy firmy poszukują bezpiecznych kandydatów posiadających bardzo konkretne umiejętności i…
Kogo szukają firmy w czasach kwarantanny. Dane Pracuj.pl
Sprzedawcy, informatycy, specjaliści ds. finansów i pracownicy fizyczni – to grupy, których najczęściej dotyczyły ogłoszenia publikowane na Pracuj.pl między 16 marca a 14 kwietnia.
Praktycznie o tworzeniu wideo do rekrutacji i Employer Brandingu
Pokuszę się o stwierdzenie, że rok 2019 był w rekrutacji i employer brandingu rokiem wideo, a może rokiem początku wideo. Wiele firm w Polsce zaczęło zwracać uwagę na ten format, czego przykładem są kampanie takich marek jak JYSK, PwC czy…
Potrzebujemy dziś employer brandingu
Pracodawcy nie mogą milczeć. Milczenie jest ryzykowne. To strata okazji do wzmocnienia relacji z pracownikami i kandydatami. 82%* pytanych przez Kantar oczekuje, że pracodawcy przede wszystkim zadbają o zdrowie swoich pracowników i…
Podcast #DreamEmployer 10 – Ewa Ogrodowska, Allegro
Allegro to jedna z najsilniejszych marek, obecnych na polskim rynku. Jak skutecznie rekrutować do tak rozbudowanej organizacji, która dodatkowo ma biura rozproszone po całej Polsce? Czym jest społeczność Allegro.Tech? Skąd bierze energię do…