Tag
relacja
26 kwietnia odbyło się kolejne spotkanie z cyklu eksperci, przygotowane w ramach 12 edycji 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Tym razem nasze spotkanie było poświęcone współpracy między startupami w Ukrainie i w Polsce. Jak dla…
Czego dowiedzieliśmy się ze śniadania ekspertów?
Dokładnie tydzień temu (29 marca) odbyło się śniadanie ekspertów w FOOD TOWN. Głównym tematem podjętym na wydarzeniu była komunikacja ze światem gamingowym. Do jakich wniosków doszła społeczność 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie?
Relacja: Great Resignation – Jak zatrzymać i odbudować zaangażowanie pracowników w…
Podczas drugiego już spotkania w ramach Śniadania społeczności Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie rozmawialiśmy o zmianach zachodzących na rynku pracy, a zwłaszcza o tych zachodzących w relacjach pracodawca - pracownik.
Roboty? Tak. Robocopy? Nie. Nadeszła era Człowieka 4.0 – relacja z konferencji [BRIEF PATRONUJE]
Technologia skraca dystans, ale nie daje nam więcej czasu. Może zastąpić pracownika przy wykonywaniu powtarzalnych czynności, ale nie wyręczy nas w relacjach międzyludzkich. Optymalizacja i autonomizacja procesów produkcyjnych jest bardzo…
Undiscovered – stores about experience | 20.11.2019 | WARSZAWA
Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem…
Znamy już 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie!
Za nami uroczysta gala 8 edycji Rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, inicjatywy, która od 9 lat pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Znamy już wszystkich nominowanych - laureatów…
Najpierw zmieniamy technologię, a później technologia zmienia nas – 3 kluczowe inspiracje prosto z…
Tegoroczne Forum IAB, podzielone na 3 bloki tematyczne – Nowy marketing, Człowiek, Technologia – odbyło się pod hasłem „Powrót do przyszłości”. Niezaprzeczalnie motywem przewodnim wydarzenia, podczas którego wygłoszono ponad 100 prelekcji,…
Forum IAB 2018: to człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowej
Branża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby - to przecież on decyduje czy produkt lub rozwiązanie zaistnieją…
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
Zwykła reklama to za mało, aby zainteresować ofertą najmłodszych konsumentów. Najważniejsze jest prowadzenie z nimi stałego dialogu i budowanie wiarygodnego przekazu. W komunikacji do tej grupy zdecydowanie lepiej sprawdzą się influencerzy…
Konferencja EUROPA + AZJA Młodzież w strategiach CSR
Konferencja EUROPA + AZJA Młodzież w strategiach CSR odbyła się 11 października 2017 r. w ramach inicjatywy CSR-Youth. Wydarzenie przybliżyło nam sprawdzone przykłady europejskich i azjatyckich rozwiązań w dziedzinie społecznej…