Tag
relacje
Zadowolenie z zakupu produktu czy usługi przy jednoczesnej satysfakcji z nawiązania relacji ze sprzedawcą stanowi podstawę do zainteresowania się daną marką przez klienta. Zwiększeniu ulega przy tym prawdopodobieństwo podejmowania przez…
Konferencja SALE TALKS już 3 marca [BRIEF PATRONUJE]
Relacje są obecnie najbardziej wartościową walutą, o którą powinniśmy szczególnie dbać i przywiązywać do niej szczególną uwagę. Nie powinniśmy jednak zapominać, aby systematycznie ją mądrze pomnażać. Mówiąc inaczej - poszerzać krąg…
Covid-19: Rekomendacje ze świata brand experience od Allegro
Zespół Allegro Brand Experience Agency przygotował przewodnik dla marketerów po najlepszych praktykach brand experience w czasach obecnego kryzysu.
Kiszmasz.Tv | 19.09.2017 | Słodki Live | Marta Macke i Rafał Karski
Kiszmasz.Tv w każdy wtorek o godzinie 16:05 na kanale Słodki Live na Facebooku!
Jak zwracać uwagę pracownikowi, by nie stracił motywacji do działania?
Odważne stawianie czoła problemom jest kompetencją wymaganą od szefa. Ważne, aby zwracać uwagę skupiając się na problemie, wskazać drogi wyjścia oraz rozmawiać na osobności.
TOP 3 zasady skutecznej komunikacji
W skutecznej komunikacji zalecam TOP, czyli: treść–opinia–problem. Dzięki temu, mimo napięć i innego widzenia spraw, mamy szansę na święty spokój.