...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

YOU TUBE W KINIE! Historyczny moment dla polskiego YT – premiera filmu “Globstory” w kinie Luna w Warszawie.

Globstory film YouTube w kinie

2 lutego 2020 roku w Warszawie w kinie Luna odbyła się premiera pełnometrażowego filmu dokumentalnego "Globstory", który następnego dnia pojawił się na kanale You Tube.

„THE GAME. Migranci na szlaku bałkańskim” to pierwszy reportaż Kai i Mateusza, który opowiada historie ludzi bez państwa, bez dokumentów, marzących o życiu w innym świecie.

KAJA I MATEUSZ_Globstory
fot. materiały prasowe Globstory

Bilety na seans sprzedały się w 4 godziny. 350 osób chciało zobaczyć film wspólnie, na dużym ekranie, mając okazję spotkać twórców i wziąć udział w dyskusji. To dowód na to jak bardzo zaangażowaną społeczność zgromadził kanał “Globstory”.

Ewa Zachariasz, managerka topowych blogerów i vlogerów podróżniczych w Polsce

CAŁY FILM można obejrzeć na YouTube

GLOBSTORY W KINIE1
fot. materiały prasowe Globstory

Pierwsza próba pokazania filmu z YT na dużym ekranie miała miejsce w Płocku. W styczniu 2020 Astrofaza wyświetlił film pełnometrażowy „Na Księżyc – Jak Europa poleci na Księżyc?” także zapełniając salę kinową (80 osób).

Pomysłodawcami projekcji filmów w kinie są Twórcy i Ewa Zachariasz – właścicielka agencji ATOMY PR – pierwszej agencji managementu i influence marketingu specjalizującej się w obszarze podróży i edukacji.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Konkurs non/fiction dla młodych talentów!

Jednym z celów Fundacji Non/fiction oraz nieregularnika pod tym samym tytułem jest tworzenie nowej przestrzeni dla reportażu i wspieranie młodych talentów. Tym razem Redakcja magazynu da szansę na publikację tekstu osobom w wieku 14-19 lat, dlatego ogłoszono konkurs pt. „Jak widzę szkołę?”. Na autorskie teksty redakcja czeka do 31 grudnia.

W 5. numerze magazynu „Non/fiction”, którego tematem przewodnim jest SZKOŁA, znajdą się teksty zawodowych reportażystów, wypowiedzi praktyków, rozmowy z ekspertami. Redakcja „Non/fiction” chce jednak spojrzeć na szkołę również oczami samych uczniów – w końcu to oni na co dzień zanurzeni są w szkolnej rzeczywistości, mogą opowiedzieć o przygodach i problemach swojego pokolenia. Konkurs dedykowany jest  młodzieży w wieku 14-19 lat, uczęszczającej do szkoły, ale już sięgającej po literaturę non-fiction, filmy dokumentalne, zainteresowanej otaczającym ich światem i drugim człowiekiem.

Redakcja „Non/fiction” czeka na oryginalne teksty reporterskie lub eseistyczne, które odpowiedzą na postawione w temacie konkursu pytanie: „Jak widzę szkołę?”. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 grudnia 2018. Przesyłanie zgłoszeń lub dodatkowych pytań na adres e-mail: konkurs@nonfiction.pl. Nagrodą będzie publikacja na łamach magazynu oraz zestaw numerów „Non/fiction”. Więcej informacji dotyczących zgłoszenia i przebiegu konkursu znajduje się w regulaminie zamieszczonym na stronie www.non-fiction.pl. Prace oceni Jury w składzie: Zuzanna Bukłaha, Grażyna Latos, Agata Romaniuk.

Konkurs na Facebooku 

Ogłoszenie na stronie organizatora

Formularz zgłoszeniowy

Regulamin

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF