...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Revolut wykorzystuje sztuczną inteligencję do ochrony klientów przed manipulacją i oszustwami kartowymi

Revolut stawia sobie za cel "odczarować" klientów "zauroczonych" przez oszustów Revolut Money Report: w 2023 r. 59% wszystkich pieniędzy utraconych w wyniku oszustw pochodziło z oszustw inwestycyjnych, choć stanowiły one tylko 14% liczby przypadków

Revolut, globalna aplikacja finansowa, z której korzysta ponad 35 milionów klientów na świecie i ponad 3 miliony w Polsce, uruchomił zaawansowaną funkcję do ochrony klientów przed oszustami. AI-scam to dodatkowa zapora bezpieczeństwa, ponad inne działające już systemy, która zapobiegają wyłudzeniom APP (autoryzowane płatności push), gdy „zauroczony” klient wysyła oszustowi swoje pieniądze. Zadaniem sztucznej inteligencji jest wykryć taką ryzykowną transakcję, przechytrzyć przestępców i ochronić pieniądze klienta.

Nowa funkcja Revolut wykorzystuje tzw. uczenie maszynowe (machine learning, ML/AI), aby zorientować się czy klient nie działa pod wpływem manipulacji socjotechnicznych. W przypadku wykrycia zagrożenia, ma za zadanie „odczarować” klienta, który podążą za poleceniami oszustów, zanim potwierdzi transakcję i wyśle im środki.
Z początku, chodzi o stwierdzenie czy istnieje prawdopodobieństwo, że klient nie działa samodzielnie, ale właśnie pod wpływem osób trzecich. Może wtedy nastąpić automatyczne wstrzymanie transakcji. Klient nie dokona też innych podobnych transakcji. W tym czasie uruchamia się procedura bezpieczeństwa. Klient może być poproszony o przedstawienie dodatkowych informacji na temat płatności lub o przejście w aplikacji kursu wiedzy na temat fraudów. Ponadto, może być przekierowany do rozmowy na czacie z konsultantem wyspecjalizowanym w zwalczaniu oszustw, który zada dodatkowe pytania aby upewnić się, że klient jest świadomy transakcji i ryzyka z nią związanego

Od momentu uruchomienia funkcji, Revolut zaobserwował 30% spadek wartości kwot raportowanych jako wyłudzenia przy wykorzystaniu usługodawców i sprzedawców, którymi przestępcy najczęściej posługują się w mechanizmie przestępstwa

Jesteśmy dumni z funkcji AI-scam. Dzięki zaawansowanym technologiom mieszamy oszustom szyki i staramy się przerwać manipulację w chwili, gdy klient chce przelać pieniądze oszustowi. Poświęciliśmy miesiące pracy na testowanie nowej funkcji, aby mieć pewność, że skutecznie zwiększa bezpieczeństwo klientów. – mówi Katarzyna Said Nagy, Head of Financial Crime Operations w Revolut Bank Europe.

Rosnąca liczba tradycyjnych banków blokuje lub mocno ogranicza możliwość płatności kartami w serwisach inwestycyjnych i kryptowalutowych. Dzięki AI-scam, zamiast blokować takie transakcje od A do Z, upewniamy się, że klienci dokonujący zwykłych transakcji nadal mogą to robić, a w przypadkach gdy jest obawa, że klienci są manipulowani przez oszustów, następuje interwencja. Dajemy klientom możliwość wyboru, ale też dodatkowy poziom bezpieczeństwa. – mówi Katarzyna Said Nagy.

Według globalnych danych Revolut, w 2023 r. 59% wszystkich pieniędzy utraconych w wyniku oszustw pochodziło z oszustw inwestycyjnych, choć stanowiły one zaledwie 14% całkowitej liczby przypadków. Oznacza to, że w stosunkowo nielicznych przypadkach dochodziło do utraty znacznych sum pieniędzy. Z drugiej strony, najczęstszym rodzajem oszustw były oszustwa zakupowe. Odpowiadały one za 62% przypadków oszustw, ale stanowiły mniej niż 9% całkowitej utraconej wartości (mniejsze oszustwa choć były częstsze, wiązały się z mniejszymi stratami finansowymi).

Nowa funkcja AI-scam jest aktywna w aplikacji Revolut i dostępna dla klientów na całym świecie.* * *
Revolut – jedna aplikacja, do wszystkich spraw finansowych
Revolut to licencjonowany bank, który pomaga ludziom uzyskać więcej korzyści z posiadanych pieniędzy. W 2015 roku Revolut zaoferował w Londynie usługę wymiany walut. Dziś ponad 35 milionów klientów na świecie korzysta z dziesiątek innowacyjnych produktów Revolut realizując ponad 500 milionów transakcji miesięcznie.

Dzięki kontom detalicznym i firmowym Revolut pomaga klientom poprawić kondycję finansową, zwiększyć kontrolę nad pieniędzmi i współdzielić transakcje z ludźmi na całym świecie. Więcej informacji na stronie: www.revolut.com/pl-PL/

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Revolut poszerza super aplikację o funkcję Revolut Chat, komunikator wesprze interakcje w społeczności klientów

Revolut, to wiodąca aplikacja bankowa z funkcją komunikatora, klienci w Europie (UK, EEA) mogą wysyłać między sobą wiadomości, gify i naklejki gdy proszą o przelew, lub wysyłają sobie pieniądze. W październikowym Revolut Money Report 70% zapytanych Polaków przyznało, że mówienie o pieniądzach sprawia im trudność. Nowa funkcja czatu ma spowodować, że rozmowy o finansach przestaną być niezręczne i ulotne

Funkcja jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o
bezpieczeństwie, wszystkie wiadomości na czacie są szyfrowane

Warszawa, 2 listopada 2022 – Revolut, globalna aplikacja finansowa, z
której korzysta ponad 20 milionów klientów, poszerza aplikację o
funkcję komunikatora. Klienci w Europie (UK, EEA) mogą przesyłać
między sobą wiadomości, gify i naklejki gdy proszą o szybki przelew,
lub wysyłają sobie pieniądze.

W badaniu Revolut Money Report z października b.r. 70% zapytanych
Polaków przyznało, że mówienie o pieniądzach sprawia im trudności.
Nowa funkcja czatu w aplikacji ma spowodować, że rozmowy o finansach
przestaną być ulotne i niezręczne, będą zapisane wszystkie w jednym
miejscu.
By skorzystać z funkcji, wystarczy, że klienci wejdą w zakładkę
Przelewy w aplikacji Revolut. Okienko czatu otworzy się niezwłocznie
po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów. Czat jest integralnym
elementem usługi Przelewy, nie ma więc potrzeby otwierać żadnych
dodatkowych okienek.
Wysyłanie wiadomości na czacie jest proste – po wpisaniu wiadomości i
dotknięciu ikonki niebieskiej strzałki, wiadomość jest wysyłana. W
tym samym momencie odbiorca otrzymuje na swoim telefonie powiadomienie o
nowej wiadomości.

Funkcja jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o
bezpieczeństwie klientów, dlatego wszystkie wiadomości na czacie są
szyfrowane. Klienci, jeśli nie chcą używać funkcji czatu, mogą
łatwo dezaktywować ją w ustawieniach, w sekcji Prywatność. Ponadto,
mogą zablokować w funkcji czatu innych klientów. Funkcja czatu nie
jest obecnie dostępna dla klientów aplikacji dla dzieci (Revolut<18).
Czat może być używany wyłącznie pomiędzy klientami Revolut z
krajów UE (EEA) lub Wielkiej Brytanii, którzy posiadają swoje numery
telefonów i historię transakcji.

“Cieszymy się oddając w ręce klientów komunikator Revolut Chat. To
nasz kolejny krok w budowie globalnej super aplikacji finansowej.
Klienci sygnalizowali nam, że przydałaby się funkcja ułatwiająca
rozmowy na temat szczegółów transakcji. Prosili o proste
rozwiązanie, niewymagające przełączania się do innego okienka lub
aplikacji. Mam nadzieję, że nowa funkcja spełni ich oczekiwania” –
powiedział Nik Storoński, CEO w Revolut.

 

“Liczę, że Revolut Chat ułatwi wykonywanie szybkich i niedrogich
przelewów przez naszą aplikację. Chcemy dać klientom więcej
kontroli nad ich finansowym dobrostanem, dzięki technologii i dzięki
usługom, które spełnią ich finansowe potrzeby w jednym miejscu” –
dodał Storoński.
Klienci, by skorzystać z funkcji czatu, muszą zaktualizować
aplikację Revolut co najmniej do wersji 8.72 (na iOS lub Android).

* * *
Revolut – jedna aplikacja, do wszystkich spraw finansowych
Revolut buduje pierwszą prawdziwie globalną super-aplikację
finansową by pomóc ludziom uzyskać więcej korzyści z posiadanych
pieniędzy. W 2015 roku Revolut zaoferował w Londynie usługę wymiany
walut. Dziś ponad 20 milionów klientów na świecie korzysta z
dziesiątek innowacyjnych produktów Revolut realizując ponad 250
milionów transakcji miesięcznie.

Revolut jest niezależną, prywatną, brytyjską firmą z siedzibą w
Wielkiej Brytanii, regulowaną przez brytyjskiego regulatora rynku,
Financial Conduct Authority.

Dzięki kontom detalicznym i firmowym Revolut pomaga klientom poprawić
kondycję finansową, zwiększyć kontrolę nad pieniędzmi i
współdzielić transakcje z ludźmi na całym świecie.
www.revolut.com

Sebastian Nowak

Jak ewoluował Revolut

revolut

Początkowo budząca wątpliwości aplikacja urosła do największego fintechu w Anglii i jednego z największych cyfrowych banków w Europie. Jak w tym czasie rozwijał się projekt i na co teraz mogą liczyć użytkownicy?

Skąd się wziął i jak działa aktualnie?

Założony w 2015 roku przez Vlada Yatsenko oraz Nikolaya Storonskyego bank, który nie był bankiem, po ponad 6 latach nadal jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań tego typu na rynku. Zaczynając jako startup technologiczny, przez wiele lat twórcy borykali się z brakiem zaufania właśnie ze względu na brak licencji bankowej. W zeszłym roku udało się to zmienić i aktualnie firma operuje krajach Unii Europejskiej jako licencjonowany bank, a w najbliższym czasie ma nadzieje poszerzyć portfolio licencji na Stany Zjednoczone oraz Anglię.
Z usługi aktualnie korzysta prawie 20 milionów użytkowników, a konto można założyć w ponad 35 krajach.

Dlaczego Revolut, a nie standardowy bank?

Za wyborem nowej wersji banku przemawiać może kilka argumentów. Przede wszystkim, aby, założyć konto na platformie wystarczy telefon z internetem oraz dowód, a cały proces trwa koło dziesięciu minut. Po tym czasie już możemy korzystać z większości funkcji w oczekiwaniu na dostarczenie naszej fizycznej karty. Kolejnymi dwoma argumentami jest sieć poleceń, w ramach której po poleceniu nam aplikacji przez znajomego możemy liczyć na gotówkę na start i dodatkowe benefity. Z kolei ostatni powód dla wielu jest tym najważniejszym, chodzi o atrakcyjne kursy wymiany walut i brak opłat za wielowalutowe konto.

Co jeszcze do zaoferowania ma platforma?

Od startu działalności ilość funkcji została mocno rozwinięta. Najciekawsze z nich to:

– Możliwość inwestycji na Amerykańskiej Giełdzie
– Obrót wybranymi kryptowalutami
– Ubezpieczenie na życie, podróżne oraz urządzeń elektronicznych
– Karta kredytowa oraz pożyczki do 100 tys. złotych
– Przelewy między znajomymi oraz dzielenie rachunku

Gdzie jest haczyk?

Duża część funkcji jest darmowa, jednak idą za tym pewne ograniczenia. Limity, jeżeli chodzi o bezpłatną wymianę walut czy wypłaty z bankomatu oraz prowizje od inwestycji zarówno na giełdzie, jak i w kryptowaluty. Aby ominąć ograniczenia lub zwiększyć limity konta należy wzbogacić swoje konto o jeden z trzech dodatkowo płatnych planów subskrypcji. Najtańszy kosztuje 15 złotych miesięcznie i oferuje dodatkową ochronę transakcji i zwiększone limity bez prowizji. Najdroższy to już koszt 50 złotych jednak odblokowuje on wszystkie funkcje, obniża potencjalne prowizje, oferuje dodatkowe plany ubezpieczenia i daje dostęp do metalowej karty płatniczej.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Doświadczenia firmy w czasie Covid-19. Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager, Revolut [WYWIAD]

Katarzyna Dyrcz Patryk Adamczyk wywiad

Pandemia może być szansą na wprowadzenie w organizacji rozwiązań, które w zwykłej codzienności nie miałyby miejsca. O tym, jak bardzo narzędzia i procesy wspierające pracowników, w tym trudnym czasie, mogą być kreatywne i kolorowe oraz jak budować silną społeczność firmy, również tą dookoła mniejszości związanych z orientacją seksualną, kolorem skóry, czy dotyczącą wspierania kobiet, liderek opowie Katarzyna Dyrcz, Employer Branding Manager Revolut.

Z wywiadu dowiesz się:

– czym zajmuje się nowy zespół Homeplace Experience, który powstał dzięki pandemii?
– jak udało się podnieść zaangażowanie i morale pracowników w nowej rzeczywistości?
– jak wspierać ludzi i dbać o ich komfort oraz zdrowie 24h na dobę?
– jak dział HR może efektywnie wspierać liderów w czasach COVID-19?

Patryk Adamczyk: Kasiu, zacznijmy od tego jaki wpływ na codzienną pracę poszczególnych zespołów w Waszym polskim biurze ma pandemia i związane z nią obostrzenia?

Katarzyna Dyrcz: Wszyscy pracownicy Revolut od marca tego roku przeszli w tryb pracy zdalnej. Cały proces przebiegał w naszym przypadku bardzo sprawnie, w niewiele ponad tydzień od decyzji zarządu pracowaliśmy już zdalnie.

Sposób pracy zespołów nie uległ znacznej zmianie, nasze biura rozsiane są po całym świecie co jeszcze przed pandemią sprawiało, że duża część spotkań zespołowych odbywała się online. Jako firma technologiczna, większość naszych procesów jest cyfrowa i zautomatyzowana, dlatego pandemia nie wymagała od nas większych zmian

Czyli technologia i praca zdalna to chleb powszedni dla najbardziej popularnego FinTechu w Polsce. To jakie zatem były największe wyzwania w obszarze funkcjonowania firmy i wsparcia pracowników w tym czasie? Na czym one polegały?

Zdrowie i komfort naszych pracowników jest dla nas najważniejszy, a pandemia zagroziła właśnie temu obszarowi. Dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasi pracownicy czuli, że mają w nas wsparcie.

Duży nacisk położyliśmy na obszar komunikacji wewnętrznej zarówno globalnej jak i tej lokalnej. Ruszyliśmy z serią programów i projektów mających na celu podnieść na duchu Revolutersów. Zrobiliśmy np.: warsztaty i artykuły poprowadzone i napisane przez psychologa, dotyczące najlepszych praktyk w dbaniu o zdrowie psychiczne w trudnym okresie.

Powołaliśmy zespół o nazwie Homeplace Experience, który dba o codzienną dawkę pozytywnej energii w postaci konkursów, paneli dyskusyjnych, sesji jogi online czy też codziennych porannych spotkań na e-kawę dla naszych pracowników. Te cieszyły się i nadal cieszą największą popularnością.

Lista wprowadzonych programów i projektów jest imponująca. Gratuluję. Jestem bardzo ciekawy, które z nowych rozwiązań wprowadzonych w obszarze organizacji i bezpieczeństwa sprawdza się u Was najlepiej i dlaczego?

W trakcie pandemii dostawaliśmy sygnały od naszych pracowników, że jeśli tylko liczba zachorowań zmniejszy się, część z nich chciałaby na nowo móc pracować z biura. Praca z domu jest nie lada wyzwaniem dla niektórych spośród nas, w szczególności dla osób, które mają dzieci i musiały pogodzić pracę z opieką nad nimi.

Dlatego, aby umożliwić powrót do biur, a jednocześnie zapewnić stuprocentowe bezpieczeństwo wprowadziliśmy szereg procesów mających na celu zminimalizowanie ryzyka zakażeń. Jednym z nich jest system rezerwacji miejsc przy biurkach oddający jeden do jednego układ naszych biur i pozwalający naszym pracownikom na dokonanie zdalnej rezerwacji miejsca. Na biurkach nie znajdują się rzeczy osobiste, a miejsca nie są już przypisane do poszczególnych osób.

Rozwiązanie to pozwala nam każdego dnia zdezynfekować całe biuro. A w przypadku wykrytego zakażenia, system rezerwacji umożliwi szybką identyfikację pracowników, którzy w danym dniu pracowali z biura i wysłanie odpowiedniej komunikacji. Jest to zdecydowanie jedno z narzędzi, które zostanie z nami, dopóki ten niestabilny czas nie minie

Wykonaliście naprawdę bardzo dużo pracy, aby ta nowa rzeczywistość nie była taka straszna. Czy możesz opowiedzieć trochę więcej o tym, jak jeszcze utrzymujecie zaangażowanie i poczucie zespołowości wśród pracowników? Badacie to w jakiś sposób?

Poziom zaangażowania naszych pracowników jest regularnie badany poprzez comiesięczną ankietę. Wszystkie wyniki i komentarze przechowywane są w bazie danych i są widoczne dla managerów i dyrektorów działów, co umożliwia bieżące monitorowanie nastrojów, zarówno w całej firmie jak i w mniejszych zespołach. Wypracowany proces pracy nad wynikami pozwala nam dynamicznie reagować na zachodzące zmiany.

Na początku trwania pandemii zarejestrowaliśmy spadek morale i zareagowaliśmy natychmiastowo kładąc nacisk na wspieranie komunikacji lokalnej w poszczególnych oddziałach, organizując szereg inicjatyw integracyjnych (w wersji online), które dają naszym pracownikom możliwość łatwej komunikacji ze sobą. Dla przykładu w działach customer service stworzony został pokój online, który otwarty jest 24 godziny na dobę, aby każdy, kto czuje się samotnie pracując z domu, niezależnie od lokalizacji mógł dołączyć i porozmawiać z kolegami. Revolut mocno wspiera multikulturowość w naszej firmie. Powstało wiele grup dookoła mniejszości związanych z orientacją seksualną, kolorem skóry czy też dotyczących wspierania kobiet liderek. Pandemia jest okresem, gdzie obserwujemy wzmożone zaangażowanie naszych pracowników w tego typu inicjatywy.

Jakie mocne strony organizacji odkryliście dzięki pandemii? Co w organizacji uwidoczniła pandemia?

Pokazała przewagę technologiczną, dzięki której niemal z dnia na dzień możliwe było przejście dwóch tysięcy pracowników na bezpieczną pracę zdalną, bez wpływu na jakość usług świadczonych trzynastu milionom klientów.

A jak zmieniły się procesy rekrutacyjne? Pojawiły się jakieś nowe narzędzia, nowe procesy, nowe cele?

Proces rekrutacji w czasie pandemii w 100% jest zdalny, od pierwszego kontaktu z rekruterem po ostatnią rozmowę, gdzie zapada decyzja o zatrudnieniu. Zważywszy na rozproszenie naszej firmy w różnych zakątkach świata, znaczna część procesów rekrutacyjnych jeszcze przed pandemią odbywała się online. Zatem mieliśmy okazję przygotować się i przetestować wiele rozwiązań znacznie wcześniej.

W trakcie pandemii obserwujemy jeszcze większe zainteresowanie naszymi ofertami pracy, dlatego procesy na niektóre stanowiska jak p.. obszary fin crime czy customer support postanowiliśmy nieco przebudować i zautomatyzować, aby nie wydłużać czasu trwania rekrutacji.

Co z komunikacją Revolut na zewnątrz? Jakie macie dzisiaj cele marketingowe i employer brandingowe?

Głównym celem naszej komunikacji employer brandingowej jest pokazanie, że pomimo pandemii, Revolut jest niezmiennie stabilną i dynamicznie rozwijającą się firmą, realizującą konsekwentnie swoją strategię.

W trakcie pandemii weszliśmy na rynek w Stanach Zjednoczonych i Japonii, rozwinęliśmy ofertę bankową w Europie, udostępniliśmy nowy produkt dla najmłodszych użytkowników – Revolut Junior i uzyskaliśmy 500 milionów dolarów od inwestorów na dalszy rozwój.

Revolut zatrudnia światowej klasy ekspertów i to dzięki nim i wspólnej determinacji czas pandemii nie przeszkodził w realizacji celów.

Kasiu, jaką radą na koniec podzieliłabyś się z kolegami i koleżankami z działów HR i EB innych firm? Jakie postawy i działania w tym czasie są według Ciebie najważniejsze?

HR jako komórka dedykowana pracownikom i sprawom pracowniczym w czasie pandemii jest wystawiona na dużą próbę. Pracownicy bowiem borykają się z jeszcze większą liczbą problemów i wyzwań natury zawodowej jak i prywatnej, a dobry pracodawca powinien ich w tym czasie wspierać. Dlatego wyrozumiałość i otwartość ma większe znaczenie niż dotychczas. Kluczowe jest jasne komunikowanie wszelkich zmian dotyczących pracowników, upewnijmy się w komunikacji, że staramy się wyczerpująco przedstawić temat i nie pozostawiamy naszego pracownika z pytaniami i niedopowiedzeniami.

Pandemia jest czasem niepewnym i pełnym wątpliwości, dlatego rekomendowałabym przeprowadzać w tym czasie jedynie najpilniejsze zmiany, zarówno strukturalne jak i funkcjonalne, a odsunąć w czasie te, które mogą nieco zaczekać.

Ponadto komunikacja wewnętrzna w czasie i po pandemii będzie odgrywała jeszcze ważniejszą rolę. Obserwujemy obecnie zanikanie klasycznych biur i sal spotkań, na których miejsce wkraczają spotkania online. Dlatego też większego znaczenia nabiera rola zespołu, jako ośrodka tworzenia kultury i wartości. Liderzy natomiast stają się architektami wartości. Jako że oni, mają największy kontakt ze swoimi zespołami, to właśnie oni, w sposób bezpośredni wpływać będą na poziom zaangażowania i wydajności pracowników.

HR w tym wypadku powinien wspierać liderów w ich roli i wspomagać gotowymi narzędziami komunikacji i szkoleniami z zakresu budowania zaangażowania.

Bardzo Ci dziękuję za rozmowę i trzymam kciuki za dalszy rozwój Revolut


Revolut to brytyjski FinTech założony w 2015 roku, który oferuje usługi bankowe dla ponad 13 milionów klientów na całym świecie. Revolut w Polsce obsługuje już ponad milion klientów, a w swojej siedzibie w Krakowie, która obok Londynu jest największym biurem firmy, zatrudnia ponad 700 osób, głównie do działów deweloperskich, fin crime oraz customer support.

Brytyjski FinTech na całym świecie zatrudnia już ponad dwa tysiące osób. Tylko w zeszłym roku, liczba pracowników podwoiła się, wraz z nowo otwartymi biurami w Singapurze, Australii czy USA. Obecnie na stronie kariery Revolut znajduje się ponad 350 otwartych pozycji na stanowiska developerskie, finansowe oraz obsługi klienta.

Katarzyna Dyrcz dołączyła do Revolut w grudniu 2019 roku i objęła stanowisko Employer Branding Manager w Polsce, a później również w Portugalii. Katarzyna ze światem marketingu, a w szczególności employer brandingu związana jest od ok 5 lat, tworząc i realizując strategię komunikacji zarówno dla startupów jak i dojrzałych korporacji. Łączy doświadczenie zdobyte podczas pracy w obszarze e-commerce /fintech (G2A.COM) jak i dla instytucji finansowych (Santander). Znajdziecie ją na liście absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Rzeszowskiego, a także AGH.

Patryk Adamczyk jest współwłaścicielem i partnerem zarządzającym Be About|Hybrid Agency, pierwszej w Polsce agencji hybrydowej działającej w obszarze employer brandingu, komunikacji, PR i marketingu marki pracodawcy.

Zachęcamy do odwiedzenia strony programu Dream Employer, gdzie znajdziesz więcej materiałów związanych z zarządzaniem pracą zdalną, współpracą w organizacjach i radzeniem sobie firm w czasach COVID-19: https://dreamemployer.pl/.

 

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF