...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ESL partnerem Rocket League

ESL Psyonix

ESL poinformowało o zawarciu długoterminowej umowy z firmą Psyonix. Firma pomoże przy organizacji turniejów w ramach Rocket League Championship Series (RLCS).

Dotychczasowym jedynym partnerem w organizacji eventów Psyonix, był DreamHack. Firmy współpracowały od roku 2017. W 2019 utworzyły DreamHack Pro Circuit, który był cyklem turniejów Rocket League. Teraz do współpracy dołączy firma ESL, znana z tworzenia takich wydarzeń jak Intel Extreme Masters czy ESL Major.

ESL oraz DreamHack będą współpracować przy produkcji turniejów w ramach turniejów RLCS.  Współpraca pozwoli także rozszerzyć rozgrywki o kolejne regiony, m.in. Bliski Wschód i Afrykę Północną. Obie firmy będą wspierać Psyonix przy przywracaniu oficjalnych turniejów z udziałem publiczności. Pierwszym eventem na żywo ma być Major organizowany w Sztokholmie, rozpoczynający się już dziś.

 

 

Adam Daniluk

Rocket League i sześć milionów dolarów w puli nagród za jeden sezon

RLCS 2021

Psyonix, producent Rocket League ogłosił szczegółowe zmiany dotyczące infrastruktury e-sportowej. Będzie nowa forma turnieju kwalifikacyjnego, a pula nagród za sezon 2021-22 będzie rekordowa w historii tytułu.

Deweloper ogłosił, że wróci do wydarzeń osobistych (powiązanych wyłącznie z ich tytułem),w tym roku zaczynając od jesiennego Majora odbywającego się w Sztokholmie. Wydarzenie będzie dostępne jedynie w formie online, jednak Psyonix planuje wrócić do turniejów z udziałem fanów już w roku 2022.

Psyonix będzie gospodarzem wydarzeń regionalnych w Afryce, zapewniając afrykańskim drużynom dwa miejsca w nowym turnieju “Wildcard”. „Dzika karta” pozwoli zakwalifikować się ekipom z mniejszych regionów na najważniejsze turnieje. Wraz z przejściem na bardziej otwarty system turniejowy, deweloper otworzył sklep z przedmiotami dostępnymi w grze a związanymi z drużynami e-sportowymi. Gra otrzyma największą w historii jednosezonową pulę nagród w wysokości 6 milionów dolarów.


Autor: 

Adam Daniluk 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF