...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Lewandowski definitywnie kończy współpracę z Huawei

Robert Lewandowski instagram

Informacja z godziny trzynastej definitywnie zakończyła kontrakt kapitana Reprezentacji Polski z chińskim producentem telefonów. Nie ma szans na ponowne nawiązanie współpracy

Elektryzująca informacja najpierw pojawiła się Twitterze m.in. dziennikarza WP Sportowe Fakty Dariusza Farona. Do sprawy szybko odniosła się sama firma w oświadczeniu przesłanym do redakcji Business Insider Polska

Huawei CBG Polska żałuje zakończenia partnerstwa z Robertem Lewandowskim. Doceniamy naszą długoletnią współpracę i życzymy mu samych sukcesów w przyszłości. Huawei przypomina równocześnie, że publikacja »Daily Mail« to fake news – zawarte w niej informacje są nieprawdziwe

Business Insider Polska

Decyzja jest nieodwracalna, nawet jeśli okaże się, że Huawei nikogo nie szkolił, nie ma szansy na ponowną wspołpracę.
Toamsz Zawiślak menadżer Roberta

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Wspólna akcja Radia 357 i Polskiej Misji Medycznej dla Ukrainy

Puste magazyny szpitali ukraińskich W magazynach ukraińskich szpitali brakuje podstawowych produktów. Bez nich lekarze nie mogą skutecznie ratować zdrowia i życia. Ten rodzaj pomocy wymaga dobrej znajomości tematu. Dlatego to właśnie z Polską Misją Medyczną organizujemy specjalną akcję charytatywną Julia Kohman, koordynatorka akcji charytatywnej po stronie Radia 357. Opaska Lewandowskiego, o której mówił cały świat […]

Puste magazyny szpitali ukraińskich

W magazynach ukraińskich szpitali brakuje podstawowych produktów. Bez nich lekarze nie mogą skutecznie ratować zdrowia i życia. Ten rodzaj pomocy wymaga dobrej znajomości tematu. Dlatego to właśnie z Polską Misją Medyczną organizujemy specjalną akcję charytatywną

Julia Kohman, koordynatorka akcji charytatywnej po stronie Radia 357.

Opaska Lewandowskiego, o której mówił cały świat

Wśród licytowanych przedmiotów podarowanych przez znane osoby będzie między innymi słynna już opaska Roberta Lewandowskiego. Dokładnie tę opaskę kapitańską w barwach ukraińskich założył w meczu przeciwko Eintrachtowi Frankfurt w sobotę, 26 lutego 2022 roku. Był to gest solidarności z Ukraińcami. Napisał wtedy w swoich mediach społecznościowych: „Jako sportowiec nie mogę udawać, że nic się nie dzieje #StandWithUkraine”.

W rekordowym tempie zgromadzone zostały przedmioty na licytację. – Będzie o co powalczyć. Nasi słuchacze słyną z hojności, dlatego staramy się zawsze rewanżować atrakcyjnymi przedmiotami na aukcjach. W grudniu czapeczki kierowców F1 osiągnęły astronomiczne kwoty. Liczymy, że i tym razem uda się zebrać istotną kwotę i pomóc wielu osobom.

Paweł Sołtys, prezes zarządu Radia 357

Oleg Sencow to ukraiński reżyser, który sprzeciwiał się aneksji Krymu. Był więziony przez Rosjan i prowadził protest głodowy. Będąc w niewoli w kolonii karnej na Syberii stworzył film „Numery”. Zwycięzca aukcji otrzyma pakiet filmowy, a w nim plakat promujący tę niezwykłą produkcję wraz z podpisami ekipy filmowej oraz planszę z akcji „Free Oleg Sentsov”.

2 marca reżyser i laureat Nagrody Sacharowa poinformował, że dołączył do wojskowej obrony terytorialnej. „Wygramy tę wojnę, bo nie mamy innego wyjścia. Jestem bardzo wdzięczny za wsparcie całego świata” – mówił w nagraniu opublikowanym przez Euromaidan Press.

W skład zestawu filmowego wchodzi także płyta DVD z filmem Agnieszki Holland „Obywatel Jones” z autografem reżyserki.

Do kupienia będzie także ukraińska, wyszywana ręcznie koszula przywieziona z Ukrainy przez Roberta Makłowicza oraz wysokiej jakości wydruk zdjęcia laureata World Press Photo Wojciecha Grzędzińskiego z granicy polsko-ukraińskiej z sygnaturą.

Aukcja na antenie Radia 357 w piątek, 4 marca od 16:00 do 19:00. Poprowadzi ją Kuba Strzyczkowski. Licytować będzie można telefonicznie: 510 357 357.

Zebrane środki umożliwią zakup materiałów pierwszej pomocy medycznej i ich transport do Ukrainy. – Jesteśmy w kontakcie ze szpitalami, które zgłaszają nam swoje potrzeby, a my organizujemy i opłacamy zakup i przewóz tak, aby jak najszybciej dotrzeć z tym, czego brakuje najbardziej.

Małgorzata Olasińska-Chart z Polskiej Misji Medycznej

Przedmioty dziennikarzy na Allegro Charytatywni i zbiórka online

Oprócz aukcji antenowej pomóc można także poprzez serwis Allegro Charytatywni. To tutaj trafią przedmioty podarowane przez dziennikarzy Radia 357:

    • Specjalna audycja „Max 357” dla jednego słuchacza od Piotra Kaczkowskiego
    • Audycja „W 4 oczy” z Michałem Olszańskim
    • Porcelanowy kot z Ćmielowa od Haliny Wachowicz
    • Ceramika z Mariupolu od Ernesta Zozunia
    • Wyjątkowy żeton do kijowskiego metra od Pawła Sołtysa
    • Unikatowe płyty od Marcina Cichońskiego, Marty Kuli i Marka Niedźwieckiego
    • Koszulka Dynama Kijów od Mateusza Kuźniewskiego
    • Fryderyk i zapaska od Dagi Gregorowicz
    • Książka Suworowa z autografem autora od Andrzeja Rudke
    • Ostatnie zdjęcie wykonane przed wybuchem wojny przez Rafała Gontarza
  • Spoty reklamujące zwycięzcę aukcji w wykonaniu Filipa Jaślara, Łukasza Błąda i Krzysztofa Szubzdy

Aukcje są dostępne pod adresem: https://allegro.pl/uzytkownik/Radio_357. Osoby chcące wesprzeć akcję wpłatą mogą skorzystać ze specjalnego profilu stworzonego we współpracy z serwisem Patronite: http://patronite.pl/pmm.

Wszystkie informacje o akcji zebrane są na specjalnej stronie https://pomagamy.Radio357.pl

Materiały dotyczące inwazji Rosji na Ukrainę dostępne są w darmowym podcaście „Agresja na Ukrainę”: https://radio357.pl/twoje357/audycje/agresja-na-ukraine

 

źródło: informacja prasowa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Robert Lewandowski stworzy grę piłkarską

RL9 Football Coach The Game

Robert Lewandowski wraz z grupą PlayWay SA i Rafałem Cymermanem (twórcą polskiego symulatora menadżera piłkarskiego) stworzyli spółkę gamingową. Ich pierwsze plany wydają się bardzo ambitne, ponieważ planują stworzyć grę, która podbije światowy rynek piłkarskich managerów.

Debiutanckim projektem RL9Sport Games ma być Football Coach The Game — symulator pracy trenera. Nietuzinkowa gra w stylu Football Managera, która poza rzeczami takimi jak transfery, taktyka czy trening, skupić się ma na aspekcie psychologicznym. Istotą będzie zarządzanie drużyną tak, by pozytywnie wpływać na morale zawodników oraz budowanie naszego autorytetu w piłkarskiej szatni. Twórcy postawią nacisk na rolę trenera, jako dwunastego zawodnika. To on będzie w pełni operowany przez gracza. Ciekawe będzie również dodanie różnych klas managerów. Jak mówi sam Rafał Cymerman, Football Coach The Game będzie po części grą RPG. Każdy rodzaj trenera będzie posiadał swoje drzewko umiejętności. Twórcy wprowadzą też elementy zręcznościowe. Gracz w losowych momentach meczu sam będzie mógł wykonać strzał na bramkę.

Rozgrywka odbywać się będzie przez sieć w ligach prowadzonych w czasie rzeczywistym. Konkurować będzie można z rywalami z całego świata, ale znajdzie się również opcja do gry ze znajomymi. Tytuł dostępny będzie na urządzeniach mobilnych oraz komputerach.

Wraz z Robertem postawiliśmy sobie cel nadrzędny, jakim jest zbudowanie maksymalnie realistycznych mechanik gry i ukierunkowanie na sieciowy styl rozgrywki. Naszym marzeniem jest dostarczyć platformę do powszechnych rozgrywek ligowych, w których gracze z całego świata będą tworzyć własne drużyny, rozwijać je, trenować i rywalizować w czasie rzeczywistym rozgrywając mecze w ściśle ustalonych terminach.

Rafał Cymerman, prezes spółki

Robert Lewandowski poza pełnieniem roli ambasadora spółki, bierze pełny udział w projekcie. Wraz z twórcami dyskutuje na temat rozwiązań zawartych w grze, by stworzyć wraz z nimi pełny i jak najbardziej realistyczny symulator trenera. Premiera gry przewidywana jest na 2022 rok.

Adam Daniluk

Agencja Stor9_ zrealizuje podcast Małgorzaty Kożuchowskiej

mikrofon nagrywanie podcastu

Agencja Stor9_ stoi za produkcją podcastu Małgorzaty Kożuchowskiej, znanej i cenionej aktorki filmowej i teatralnej. Premiera pierwszego odcinka cyklu “Niekończące się historie” odbędzie się dziś (27 kwietnia), w 50. urodziny artystki. Stor9_ jest Partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

W swoim podcaście Małgorzata Kożuchowska wspólnie z Katarzyną Montgomery będzie rozmawiać z osobami ze świata kultury, mody i nie tylko. Kolejne odcinki w odstępie tygodniowym będą publikowane na Spotify i innych platformach podcastowych. Za produkcję podcastu odpowiada agencja Stor9_, która od trzech lat dba o wizerunek aktorki, jej kanały social media, a także obsługę współprac ambasadorskich z markami, w tym m.in. CCC, bonprix.

Współpracujemy z Małgorzatą od trzech lat i wiemy jak wiele ciekawych historii ma do opowiedzenia, dlatego namawialiśmy ją do stworzenia podcastu, w którym mogłaby podzielić się swoim spojrzeniem na świat, przeżyciami spoza ekranów telewizyjnych czy kinowych i zaprosić gości, których historie są równie ciekawe.

Anna Zielińska prezes zarządu agencji Stor9_

W Stor9_ wizerunkiem Małgorzaty Kożuchowskiej, a także tenisisty Huberta Hurkacza i siatkarza Bartka Bednorza, zajmuje się Katarzyna Montgomery, była redaktorka naczelna m.in. magazynów „Viva!” i “Zwierciadło”. Wśród klientów agencji Stor9_, która łączy osoby publiczne z markami, zajmuje się obsługą osób publicznych oraz marek na poziomie komunikacji, rozwoju ich potencjału biznesowego oraz produkcji reklamowej, znajduje się także Robert Lewandowski, który jest jej głównym współudziałowcem.


Źródło: Stor9_

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Katarzyna Montgomery poprowadzi dział „Talents” w Stor9_, do teamu Talents dołącza Michał Zawada

Katarzyna Montgomery

Do zespołu agencji Stor9_, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski, dołącza Katarzyna Montgomery oraz Michał Zawada. Dziennikarka będzie kierować zespołem Talents, który zajmuje się PR oraz monetyzacją wizerunku osób publicznych. Michał Zawada w teamie Montgomery zajmie się PR sportowców – Huberta Hurkacza i Bartka Bednorza. Stor9_ jest Partnerem 11. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

W Stor9_ Katarzyna Montgomery będzie odpowiedzialna za dalszą rozbudowę kompetencji w obszarze personal brandingu, a także pozyskanie nowych nazwisk ze świata szeroko pojętej kultury, sztuki, sportu oraz mody. Wspólnie z zespołem będzie pracować nad budowaniem wizerunku osób publicznych, a także dbać o egzekucję kontraktów reklamowych. Michał Zawada dołączył do teamu Stor9_ i będzie odpowiedzialny za relacje z mediami sportowymi w obszarze tenisa i siatkówki.

Ostatnie miesiące w Stor9_ były niezwykle intensywne – z jednej strony udało nam się poszerzyć portfolio stałych klientów, a z drugiej realizujemy coraz więcej projektów w obszarze produkcji contentu oraz influencer marketingu. Mam ambitne cele i wraz z zespołem będę wychodzić z unikatową i w pełni spersonalizowaną ofertą zarówno do osób publicznych jak i marek, które podejmują współpracę ambasadorską z gwiazdami. Chciałabym, aby każdy marketer w Polsce myśląc o kampanii z wykorzystaniem wizerunku osoby publicznej i współpracy z daną marką dzwonił do stor9_ Wierzę, że z tak doświadczonym zespołem będziemy w stanie te cele szybko zrealizować.

 Anna Zielińska, CEO Stor9_

Katarzyna Montgomery jest wielokrotnie nagradzaną dziennikarką z prawie 30-letnim doświadczeniem w prasie, telewizji, internecie i radiu. Pracowała w „Gazecie Wyborczej”, prowadziła programy w Polsacie, TVN Style, TV4 oraz była redaktor naczelną magazynów „VIVA!”, „Życie jest piękne” i „Zwierciadło”. W 2007 roku założyła pierwszy ogólnotematyczny kobiecy portal w Polsce. Dwukrotnie nominowana do Wiktora, nagrodzona wyróżnieniem „Dziennikarz bez barier”.

Michał Zawada jest z wykształcenia dziennikarzem i archeologiem. Jest też twórcą podcastów sportowych i specjalistą w zakresie PR & media management. Współtworzył media społecznościowe Nike Football Poland. Współpracował z wieloma czołowymi polskimi sportowcami z takich dyscyplin jak: piłka nożna, motosport, piłka ręczna czy tenis. Od 2019 roku pracuje z najlepszym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem.

Stor9_ Agencja, która łączy osoby publiczne z markami, zajmuje się obsługą osób publicznych oraz marek na poziomie komunikacji, rozwoju ich potencjału biznesowego oraz produkcji reklamowej. Stałymi klientami Stor9 są m.in. Robert Lewandowski, Małgorzata Kożuchowska, Bartek Bednorz, czy Hubert Hurkacz.

Stor9_ zrealizowała projekty reklamowe dla takich marek jak: HUAWEI, Totalizator Sportowy, Sephora, T-Mobile, Gillette, Head & Shoulders, Nespresso, 4F, Calzedonia, MasterCard, OSHEE, Kinga Pienińska, Westwing czy Cartoon Network.


Źródło: Stor9_

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Największy mecenas sportu i kultury – Totalizator Sportowy – obchodzi 65-lecie działalności!

65-lecie Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy nieprzerwanie od 65 lat wspiera polski sport. Jest też największym mecenasem kultury narodowej. Rok 2021 to rok jego 65-lecia, którego Ambasadorem został jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy w historii świata – Robert Lewandowski. Dziś, w związku z oficjalnym rozpoczęciem obchodów, pod hasłem #WielkieChwile wystartowała kampania promująca Jubileusz firmy.

Firma od początku istnienia pełni ważną rolę społeczną. Powstała po to, aby gromadzić środki, z których finansowano remonty i budowy obiektów oraz urządzeń sportowych.  Z czasem do jej zadań doszło wspieranie kultury narodowej.

Dziś Totalizator Sportowy jest jednym z najważniejszych filarów wspierających zarówno sport, jak i kulturę w Polsce. Przez dziesięciolecia systematycznie przekazywane do budżetu państwa fundusze pozwoliły na budowę kilku tysięcy stadionów, boisk, basenów, krytych lodowisk, sal gimnastycznych, hal sportowych, torów kajakowych, kortów tenisowych, skoczni czy tras narciarskich. Od 1994 roku łączna suma tych środków wynosi prawie 13 mld zł. Są one wykorzystywane zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim, a ich rozdysponowaniem zajmuje się Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu.

Celem powołania Totalizatora Sportowego w 1955 roku od początku była odbudowa zniszczonej przez wojnę infrastruktury sportowej w Polsce. Jego udział od 65 lat jest widoczny na tysiącach obiektów w naszym kraju. Staramy się być tam, gdzie tworzy się historia, gdzie Polacy kibicują najlepszym i wszyscy wspólnie przeżywamy wielkie chwile. Dlatego z dumą wspieramy najważniejsze wydarzenia sportowe i kulturalne oraz współpracujemy z wybitnymi postaciami świata sportu. Ambasadorem Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego został Robert Lewandowski. Jesteśmy dumni, że tak utalentowany sportowiec stał się częścią naszych jubileuszowych obchodów.

Magdalena Kopka-Wojciechowska, Członek Zarządu Totalizatora Sportowego

Robert Lewandowski – Piłkarz Roku UEFA, FIFA i Global Soccer Awards 2020 – został Ambasadorem 65-Totalizatora Sportowego, największego mecenasa sportu i kultury w Polsce. Sportowiec jest twarzą kampanii wizerunkowej obchodów realizowanej pod hasłem #WielkieChwile.

Każdy z nas przeżywa wielkie chwile, których nieodłączną częścią są emocje. Totalizator Sportowy już od 65 lat dostarcza sportowych emocji zarówno zawodnikom, jak
i miłośnikom wielu dyscyplin. Bycie Ambasadorem tego Jubileuszu jest dla mnie ważne.

Robert Lewandowski

Największymi mecenasami sportu i kultury w Polsce są nasi gracze LOTTO, bo to dzięki nim z każdej złotówki przekazywanej na zakup gier liczbowych Totalizatora Sportowego przeznaczamy 19 groszy na te dwie ważne dziedziny życia społecznego.

Magdalena Kopka-Wojciechowska

Klienci Totalizatora Sportowego przyczyniają się do rozwoju społecznego Polski. Dzięki nim możliwa jest rozbudowa infrastruktury sportowej, a także wsparcie wielu cennych inicjatyw kulturalnych. Funkcjonujący w Polsce system dopłat umożliwia, aby część kwoty przeznaczanej przez graczy na gry i loterie trafiała na fundusze celowe, w tym Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej oraz Fundusz Promocji Kultury.


Źródło: Informacja prasowa Totalizator Sportowy

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Robert Lewandowski „wchodzi do gry”, akcje Movie Games szybują w górę !

Światowej klasy piłkarz łączy siły z Movie Games, notowany na warszawskiej giełdzie producent i wydawca gier komputerowych, podpisuje umowę inwestycyjną z Robertem Lewandowskim. Na jej mocy, znany piłkarz stanie się udziałowcem nowo powoływanej spółki zajmującej się produkcją gier o tematyce sportowej. Zawodnik Bayernu Monachium i kapitan reprezentacji Polski od lat aktywnie działa w biznesie, również w sektorze nowych technologii. We wspólnej inicjatywie z Movie Games, będzie nie tylko wsparciem inwestycyjnym, ale też wizerunkowym i częściowo merytorycznym, dostarczając niezbędnej wiedzy, aby produkowane w niej gry sportowe były wierne rzeczywistości.

Według magazynu Forbes, Robert Lewandowski jest jednym z najbardziej wpływowych ludzi w polskim sporcie. The Guardian zaliczył go natomiast do wąskiego grona pięciu najlepszych zawodników piłki nożnej na świecie. Przekłada się to na niebywałą, międzynarodową popularność sportowca wśród fanów piłki nożnej i nie tylko. Na Facebooku, Twitterze, Instagramie i TikToku obserwuje go ponad 30 mln ludzi.

fot. FC BAYERN MUNICH
fot. FC BAYERN MUNICH

Z innowacjami staram się być na bieżąco, chętnie korzystam z nich na co dzień. Sam rynek związany z nowoczesnymi technologiami, w tym rynek gier komputerowych, obserwuję od dłuższego czasu i widzę ogromny potencjał w tym segmencie. Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi.

Robert Lewandowski

Adam Białas
fot. Adam Białas

Od lat sektor gamingowy to żyła złota, korzyści wynikające z efektu synergicznego współpracy rokują, jej duży sukces. Akcje notowanej na New Connect – Movie Games zyskały w ub. tygodniu 24,77%. Globalna wartość samego rynku gier wideo w 2020 roku może przekroczyć 90 miliardów dolarów.  Natomiast wartość Roberta Lewandowskiego wg portalu transfermarkt.de wynosi ok. 70 mln euro.  Siła polskiego sektora gier wyraża się najpełniej wyceną polskich spółek gamingowych na GPW. W ub. r. kapitalizacja polskiego GameDev’u osiągnęła próg 30,5 mld zł. Cały rynek gier będzie nadal rósł w kolejnych latach, przekraczając łącznie kwotę 200 miliardów dolarów na koniec 2023 roku. Od lat z uznaniem obserwuję rozwój tej Spółki i kolejne trafne decyzje Zarządu.

 

To pierwszy kontakt Movie Games z grami sportowymi. W tym wydawałoby się zdominowanym przez wydawców AAA sektorze branży gier wideo, zdaniem współzałożycieli, jest jeszcze miejsce na podmiot dostarczający mniejsze, ale nie mniej ciekawe gry m. in. o futbolowej tematyce. Wciąż niewyczerpane możliwości i stały rozwój tego segmentu przyciągają zainteresowanie – obok Roberta Lewandowskiego wielu innych sportowców. W gry inwestują także Gerard Pique, Shaquille O’Neal czy Michael Jordan.

Kurs Movie Games
Notowania Movie Games w ostatnim roku.

Jak wynika z wstępnej informacji Movie Games S.A. jej wyniki finansowe za II kwartał 2020 roku wyniosły: przychody netto ze sprzedaży: 6 141 tys. zł (wobec 1 059 tys. zł w II kwartale 2019r.); zysk z działalności operacyjnej: 4 930 tys. zł (wobec 266 tys. zł w II kwartale 2019r.); zysk netto: 3 897 tys. zł (wobec 226 tys. zł w II kwartale 2019r.). Niedawno też deweloper podpisał list intencyjny z Iron VR, spółką zależną Carbon Studio, działającą w segmencie wirtualnej rzeczywistości. Movie Games planuje produkcję ponad 30 gier o budżetach 150-500 tys. zł. Spółka nie zamierza sięgać po zewnętrzne finansowanie – środki na nowe tytuły będą pochodziły m.in. ze sprzedaży gry „Drug Dealer Simulator”.  W czwartek kurs Movie Games na wieść o współpracy studia z Lewandowskim wystrzelił o ponad 23 proc.

fot. Mateusz Wcześniak – CEO Movie Games

Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością nawiązania tej współpracy. Piłkarskie doświadczenie Roberta będzie bezcenne przy produkcji gier sportowych. Jako niezaprzeczalnie jeden z najbardziej znanych piłkarzy na świecie, pomoże nam nie tylko w realny sposób przedstawić świat sportu, ale także odwzorować prawdziwe emocje panujące za kurtyną samej rozgrywki.

Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem.. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Od początku istnienia  głównym celem Movie Games jest tworzenie zróżnicowanych tytułów dostosowanych do potrzeb globalnego rynku.

Wszystkie najpopularniejsze gry piłkarskie skupiają się na tych kluczowych 90 minutach, my chcemy przedstawić pozostałe 22 i pół godziny oczekiwania na to wydarzenie. Takich gier, luźno inspirowanych formą popularnych seriali dokumentalnych o zespołach piłkarskich i nie tylko pokazujących historie zza kulis jeszcze nikt nie robił, co stawia nas w bardzo uprzywilejowanej pozycji. Ostatnio ogromnym zainteresowaniem cieszył się serial The Last Dance, który przybliżył sukces Michaela Jordana i Chicago Bulls, gdzie wydarzenia na parkiecie były tylko tłem całej historii. Jesteśmy przekonani, że tak jak produkcje filmowe o tej tematyce, tak i nasze gry jako nowy pośrednik przekazywania emocji, zainteresują szerokie grono odbiorców.

Filip Szklarzewski, współzałożyciel oraz prezes planowanej spółki, która do września dołączy do grona innych podmiotów z grupy Movie Games

Produkcje Movie Games cieszą się dużą popularnością wśród graczy. Przykładem może być „Drug Dealer Simulator”. W portfolio wydawniczym Movie Games na ten rok znajdują się m.in. „Lust From Beyond”, „Car Wash Simulator”, „Plane Mechanic Simulator”, „Alaskan Truck Simulator” oraz „Pogromcy Mitów”, realizowany na licencji programu telewizyjnego produkcji stacji Discovery. Z kolei na 2021 r. zostały zapowiedziane takie produkcje jak „American Motorcycle Simulator” oraz „ER Pandemic Simulator”. W ocenie Movie Games, spośród powyższych tytułów największy potencjał na międzynarodowy sukces mają symulatory związane z motywem drogi oraz podróży. Według danych z kwietnia tego roku, na „Alaskan Truck Simulator” oraz „American Motorcycle Simulator” czeka ponad 110 tys. użytkowników Steama.

Robert Lewandowski jest kolejnym sportowcem, który inwestuje w branżę gier i esportu.

LOTTO sponsorem, a Marcin Gortat inwestorem Polskiej Ligi Esportowej

 

✔️ doświadczony menedżer i lider zespołu, ✔️dyrektor w agencji komunikacji i marketingu, ✔️ ekspert rynku nieruchomości i budownictwa, ✔️ dziennikarz biznesowy, specjalista od "treści" i nowoczesnych mediów, ✔️doradca w wielu obszarach i dużych projektach biznesowych.

Adam Białas

Robert Lewandowski i Dawid Urban zainwestowali w Samurai Labs – laboratorium sztucznej inteligencji, które ochroni dzieci przed cybernękaniem i przemocą w Internecie.

Samurai Labs to laboratorium, które opracowało pierwszą skuteczną, potwierdzoną naukowo metodę wykrywania i zapobiegania przemocy w sieci, chroniącą dzieci. Jest to możliwe, dzięki nowatorskiemu połączeniu uczenia maszynowego z wnioskowaniem - tzw. trzecią falą sztucznej inteligencji. Inwestycja pozwoliła Samurai Labs na akwizycję i przejęcie technologii oraz patentów spółek Fido.ai i Fido Labs Europe.

Rozwiązanie ważnego społecznego problemu

Problem cybernękania jest poważny. W USA codziennie 12 dzieci popełnia samobójstwo, a głównym powodem jest właśnie przemoc jakiej doświadczają w Internecie. W Polsce, wedlug  raportu NIK, 39% uczniów doświadczyło cybernękania. Technologia Samurai Labs będzie wykorzystywana wszędzie tam, gdzie internauci są narażeni na tego typu zachowanie, m.in.: w serwisach społecznościowych i randkowych, serwisach e-sport, aplikacjach na smartfony, na forach internetowych czy w grach online. Rozwiązanie będzie analizować rozmowy, a szkodliwe treści zostaną przez system automatycznie zablokowane i raportowane do moderatora forum, który podejmie ostateczną decyzję o ewentualnej blokadzie użytkownika, lub o powiadomieniu stosownych instytucji w przypadku wykrycia przestępstwa (np. pedofilii). – Nie chcemy cenzurować Internetu, każdy ma prawo do swoich poglądów czy wypowiedzi. W Internecie nie może być jednak miejsca dla przemocy, zwłaszcza względem dzieciaków. Zastanówmy się przez chwilę, czy często na ulicy spotykamy osoby, które wykrzykują do przechodniów „życzę Ci śmierci”? raczej nie… A w sieci takie wpisy to codzienność. Samurai ma właśnie przeciwdziałać tego typu zachowaniu, które w realnym świecie jest nieakceptowane. Dzięki naszemu rozwiązaniu będziemy mogli uchronić dzieci przed tego typu agresją – wyjaśnia Michał Wroczyński.

Technologia przyszłości w rękach Polaków

Samurai Labs wykorzystuje do wykrywania przemocy w Internecie technologię będącą połączeniem uczenia maszynowego (z ang. Machine Learning / Deep Learning) z wnioskowaniem w oparciu o język oraz wiedzę ekspertów badających przemoc internetową.  – Mark Zuckerberg zakłada, że na skuteczne rozwiązanie, które będzie wykrywać przemoc w Internecie trzeba poczekać jeszcze od 5 do 10 lat. System AI Facebook’a wyłapuje zaledwie 38% wypowiedzi, które uznano za szerzące nienawiść. Dzięki naszemu autorskiemu podejściu, rozwijanemu już od pięciu lat, wyprzedziliśmy zespoły pracujące nad tym zagadnieniem. To, co dziś jest odległe dla światowych gigantów, dla naszego zespołu jest w zasięgu ręki. Dlatego właśnie powstało Samurai Labs, agregujące wiedzę i doświadczenie ekspertów, oraz łączące  symboliczne i statystyczne metody sztucznej inteligencji w rozwiązanie, które uczyni Internet bezpieczniejszym. Przewaga technologiczna jaką osiągnęliśmy pozwoli nam zrealizować ten cel, a także zająć pozycję lidera na nowym, wartym miliardy dolarów rynku.” – mówi Michał Wroczyński. Ta przewaga sprawia, że będzie to pierwszy produkt na rynku, który w czasie rzeczywistym ochroni dzieci zapobiegając przemocy – zadziała zanim stanie się krzywda – dodaje Wroczyński.

Liderzy rozwiązań AI

Nowatorskie podejście Samurai Labs wpisuje się w tak zwaną trzecią falę sztucznej inteligencji (ang. the third wave of AI), nazwaną tak w 2017 roku przez Agencję Zaawansowanych Projektów Badawczych w Obszarze Obronności (Defense Advanced Research Projects Agency, DARPA). To  kolejny, następujący po uczeniu maszynowym (Machine Learning / Deep Learning), etap w rozwoju sztucznej inteligencji. Prototyp Samurai Labs został przebadany przez Katedrę Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie we współpracy z ekspertem w zakresie cyberprzemocy z Kitami Institute of Technology w Japonii. Naukowcy porównali jego skuteczność w wykrywaniu przemocy w Internecie z pięcioma innymi, dostępnymi na rynku produktami. Rozwiązanie Samurai Labs już teraz wykrywa najwięcej przypadków przemocy (ponad 84% czułości, ang. recall). – Wspólnym problemem dostępnych na rynku rozwiązań jest wysoki wskaźnik fałszywych alarmów. Średnio w czterech na pięć przypadków blokują one komunikat niesłusznie, podczas gdy Samurai, już na etapie prototypu, myli się czterokrotnie rzadziej, osiągając wskaźnik precyzji na poziomie ponad 80% (ang. precision). Oznacza to, że na 5 przypadków myli się tylko raz, a to dopiero początek naszej drogi – tłumaczy Gniewosz Leliwa, dyrektor ds. badań nad sztuczną inteligencją i co-founder w Samurai Labs. Innowacyjna technologia Fido.ai, która została zakupiona przez Samurai Labs, tworzona jest od 2013 roku. Firma jako jedna z pierwszych skutecznie połączyła podejście statystyczne z symbolicznym w rozumieniu języka, za co została wyróżniona w takich rankingach jak 100 najlepszych firm AI na świecie opracowanym przez agencję badawczą CB Insights. Otrzymała także tytuł Gartner’s Cool Vendor oraz New European Tech Star, przyznany przez Financial Times & Google.  

Twórcy innowacji

Samurai Labs zostało założone przez Michała Wroczyńskiego, Gniewosza Leliwę, oraz Grzegorza Rutkiewicza . Michał Wroczyński (CEO) to lekarz i kognitywista, od ponad 15 lat specjalizujący się w projektach związanych ze sztuczną inteligencją (AI). Jest twórcą 5 firm: Intermedia, Media Web Designs, Fido Interactive, Fido Intelligence oraz Fido.ai. Fido Interactive, jako jedna z pierwszych firm na świecie tworzyła chatboty, wdrażając je w Polsce już w 2001 roku. W ramach Fido Intelligence, Wroczyński wraz z zespołem, we współpracy z Politechniką Gdańską, opracował pierwszy na świecie system do wykrywania treści pedofilskich w Internecie (Cerber) oraz system do wykrywania agresji w Internecie (ISPAD). Samurai Labs to jego szósty projekt. Pracami nad technologią Samurai Labs kieruje Gniewosz Leliwa (dyrektor ds. badań nad sztuczną inteligencją) – fizyk kwantowy, autor nowej teorii rozumienia języka przez komputery. Za biznesową stronę przedsięwzięcia odpowiada Grzegorz Rutkiewicz (odpowiedzialny za działania operacyjne), przedsiębiorca, twórca m.in. sukcesów Fido, komercjalizacji botów oraz systemów sztucznej inteligencji dla Heyah, TP S.A., Ergo Hestia i innych projektów realizowanych dla czołowych polskich spółek. Zespół ten wraz z inżynierami lingwistycznymi i ekspertami do spraw sztucznej inteligencji jest u progu stworzenia pierwszego komercyjnego systemu skutecznie chroniącego użytkowników przed cyberprzemocą.

Inwestycja w przyszłość

Drugi z inwestorów, Dawid Urban, to anioł biznesu, wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia na rynku inwestycyjnym. W 2018 roku został uhonorowany tytułem Diamentów Inwestycji W doborze firm, które wspieram, kieruje się ściśle określonymi kryteriami. Inwestuję w odważne projekty. Przede wszystkim zależy mi na ich innowacyjności i potencjale rozwojowym. Równie ważne jest jednak to, żeby miały jednocześnie pozytywny wpływ na świat, który nas otacza – podkreśla Urban – Samurai Labs spełnia wszystkie te kryteria i jest inicjatywą, która może realnie zwalczać cyberprzemoc w sieci. W mojej ocenie obecnie to główny problem współczesnego Internetu – dodaje Urban.

www.samurailabs.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Stor9_ zarządzi komunikacją i wizerunkiem Lewandowskich

Anna i Robert Lewandowscy profesjonalizują komunikację i rozpoczynają ścisłą współpracę z firmą Stor9_. To pierwsza na polskim rynku organizacja łącząca obszary consultingu, komunikacji i produkcji contentu dedykowanego osobom publicznym. CEO firmy jest Anna Zielińska – wcześniej przez wiele lat związana z agencją Socializer, a następnie Isobar Polska należącą do grupy Dentsu Aegis Network.

Do głównych zadań Stor9_ będzie należało tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, która połączy ze sobą wszystkie obszary działalności Anny i Roberta Lewandowskich. Mowa tutaj o karierze sportowej i aktywności biznesowej najpopularniejszego polskiego piłkarza, a także o działaniach Anny Lewandowskiej w dziedzinie zdrowia, diety czy aktywności fizycznej.

Chcemy kontynuować tworzenie spójnych, wiarygodnych i przede wszystkim wysokiej jakości treści z udziałem Anny i Roberta. Jeśli będzie to content związany z kampaniami marketingowymi, to naszym głównym zadaniem będzie stworzenie takiej platformy komunikacji, która będzie działała korzystnie zarówno dla ambasadora, jak i dla promowanej marki. Wymiernym sukcesem będzie dla nas opowiadanie takich historii, które przełożą się na pozytywny odbiór użytkowników – mówi Anna Zielińska, CEO w Stor9_.

 

W skład Stor9_ wchodzi zespół doświadczonych specjalistów z dziedziny marketingu, reklamy i Public Relations. CEO firmy jest Anna Zielińska, która posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej, a wcześniej pełniła funkcję New Business Directora w agencji Isobar Polska (grupa Dentsu Aegis Network). Zielińska pracowała dla marek takich jak HUAWEI, PANDORA, Mattel, BNP Paribas, MasterCard Poland, AXA Polska, NC+ ITI Neovision. Wcześniej współtworzyła agencję Socializer, która w roku 2014 została sprzedana do grupy DENSTU.

Ponadto w skład Stor9_ wchodzą:

Tomasz Zawiślak Member of the Board

Maciej Dutkowski Creative Director

Jakub Zajdel Public Relations Director

Agnieszka Zielińska Communications & Partnerships Manager

Firma rozpoczęła swoją działalność w pierwszym kwartale tego roku i uczestniczyła w procesach tworzenia treści z udziałem Lewandowskich dla marek takich jak Huawei, Vistula, Head’n’Shoulders, Gillette, Coca Cola czy Foods by Ann.

Stor9_będzie współpracował z managementem Lewandowskich – Mariuszem Siewierskim (Business Partnerships Directorem), Moniką Rebizant (menedżerką Anny i Roberta Lewandowskich ds. komunikacji) oraz Aleksandrą Dec (event marketing managerem).

Pomysł na agencję Stor9_ to dodatkowe wsparcie dla obecnych współpracowników Anny i Roberta. Naszym celem było rozbudowanie ich struktury tak, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych Lewandowskich. Zależy nam na udoskonaleniu standardów komunikacji, aby zabezpieczały one potrzeby obu stron – mówi Tomasz Zawiślak, osoba z teamu Roberta Lewandowskiego oraz Member of the Board w Stor9_.

::

Informacja prasowa/opracowanie: Anita Florek

Anita Florek