...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Podpaski w szkole dla każdej dziewczyny

Fot. ZS nr 2 w Pabianicach

Dzięki nowemu programowi Kulczyk Foundation i marki Rossmann do 96 szkół z 16 województw trafiło dokładnie 92 160 paczek z podpaskami.

 

Dziewczynka, która z powodu miesiączki nie pojawi się w szkole, już zawsze będzie przekonana, że jest gorsza od chłopców. Zawsze będzie jej mniej – w rodzinie, w pracy, w dorosłym życiu. Nasza akcja to złamanie tego schematu i jasny komunikat dla dziewczyn – nie jesteście gorsze. Jesteście tak samo wartościowe i wolne. Jeśli zdacie sobie z tego sprawę, nikt wam tej wolności już nie odbierze.

Dominika Kulczyk, Prezeska Kulczyk Foundation.

W programie biorą udział szkoły podstawowe i ponadpodstawowe. W dystrybucję podpasek zaangażowało się prawie 300 wolontariuszek, które promują także wiedzę na temat okresu. Oprócz całorocznego zapasu podpasek, uczennice otrzymały od nas także dostęp do materiałów dotyczących zdrowia i higieny menstruacyjnej. Na ich podstawie nauczyciele i nauczycielki mogą prowadzić zajęcia z zakresu dojrzewania czy menstruacji np. w czasie godziny wychowawczej.

Ostatni Raport Kulczyk Foundation pokazuje, że nawet co piątej Polce zdarzyło się nie mieć pieniędzy na zakup odpowiednich podpasek. Z badania wynika też, że 1/3 nastolatek nie jest przygotowana na przyjście swojej pierwszej miesiączki. Aby zapobiec takim sytuacjom, przygotowaliśmy dla niemal 100 szkół w Polsce pakiety z podpaskami, które przez cały rok szkolny będą dostępne w szkolnych toaletach. Zależy nam, by temat okresu nie był tematem tabu. Moment pierwszej miesiączki jest ważnym przeżyciem i nie powinien kojarzyć się z czymś wstydliwym.

Joanna Wojtasik, kierowniczka sekcji ds. zrównoważonego rozwoju w Rossmannie.

Miesiączka jest tematem niewidocznym w każdej kulturze i pod każdą szerokością geograficzną, także w Polsce. Jak wynika z raportu Kulczyk Foundation, aż 42% kobiet deklaruje, że w ich w ich rodzinnym domu o okresie się nie mówi się lub nie mówiło wcale. Dla 23% badanych jest to z kolei temat krępujący. Kulczyk Foundation i Rossmann wspierają projekty dedykowane kobietom, które mają wzmocnić ich pozycję. Szczególny nacisk kładziemy na walkę z ubóstwem i wykluczeniem menstruacyjnym. Problem ten wpływa negatywnie na niemal każdy aspekt życia kobiet.


Źródło: Kluczyk Fundation

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Efektywność technologii AstraOne | Artykuł Sponsorowany

In Image ad Astra One

Jedna z największych w Polsce sieci sklepów typu convenience licząca ponad 5 tys. placówek w zakończyła pierwszą kampanię reklamową w modelu In-Image. Miesięczne działania prowadzone za pomocą technologii AstraOne zwiększyły czas spędzony przez użytkowników na stronie o 15 sekund, zredukowały bounce rate o 16 proc. oraz wykazały się wskaźnikiem viewablity na poziomie 100 proc.

Przełomowa technologia

W kampanii trwającej od 22 września do 22 października 2019 roku wykorzystano AstraOne najnowszą technologię In-Image Ads, której mechanizm umożliwia emisję reklam na zdjęciach. Najnowsze rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję dało sieci sklepów możliwość dopasowania treści fotografii do danego przekazu reklamowego. AstraOne to zdaniem twórców systemu: precyzja w dotarciu do nawet bardzo wąskiej grup docelowej, efektywna optymalizacja budżetu oraz pełne wykorzystanie najbardziej atrakcyjnej dla potencjalnych klientów powierzchni strony internetowej. Rozwiązanie było już wykorzystywane w kampaniach reklamowych w Europie.

AstraOne
Źródło: AstraOne

Mechanizm działania AstraOne umożliwia zamieszczanie kreacji w formie dynamicznych bannerów na zdjęciach redakcyjnych. Główną zaletą rozwiązania jest bardzo precyzyjne targetowanie grupy docelowej odbiorców oraz dopasowywanie treści kreacji do niej. Mechanizm bazuje na sztucznej inteligencji oraz technologii picture recognition, co w konsekwencji oznacza optymalizację kosztową oraz w pełni efektywne wykorzystanie budżetów reklamowych.

AstraOne
Źródło: AstraOne

Grupą docelową byli użytkownicy zainteresowani następującymi zakresami tematycznymi online: Kobieta, Mężczyzna, Biznes, Gwiazdy, Nowości, Lifestyle. Kampanię realizowano w formacie mobile, jak i desktop. CTR wynosił 0,6 proc. Działania realizowano w następujących witrynach: Rmfmaxx.pl, Kobieta.pl, Przeslijprzepis.pl, Glamour.pl, Rodzice.pl. Aktualnie kampanie AstraOne z wykorzystaniem formatu InImage Ads są realizowane między innymi na serwisach: Grupy Burda Media, Grupy NaTemat, Grupy ZPR Media i Rodzice.pl.

AstraOne na polskim rynku

AstraOne.io wykorzystuje autorską technologię „picture recognition” i oferuję nowy format reklamowy In-Image Ads. Na ten moment algorytm umożliwia rozpoznawanie ponad 5000 różnych obiektów na zdjęciach redakcyjnych między innymi takich jak: konkretne brandy i celebryci, emocje, logotypy oraz sytuacje. Dzięki tej technologii nasze kampanie są realizowane z całkowicie nowym targetowaniem kontekstowym.

Dmitriy Shevchenko, CEO, AstraOne Poland

AstraOne jest od września dostępna dla polskich reklamodawców. Rozwiązanie obecne jest od kilku miesięcy na europejskich rynkach reklamowych. Spółka AstraOne zrealizowała za pomocą swojej technologii In-Image kampanie reklamowe dla takich marek jak: Nike, KIA, Samsung, Volkswagen, Adidas, Volvo, Sony Pictures, Huawei, Fujifilm, Swatch, Subaru czy Gorenje. W Polsce natomiast realizowano działania reklamowe m.in. dla Ikea, Canal+, Dip, Dafi, Rossman, Circle, Porsche, BMW. Kilka przykładów działania dla marki Rossman: http://gallery.astraone.io/pl/#rossmancosmetic

Więcej informacji na temat projektu można uzyskać na specjalnej stronie internetowej: www.AstraOne.io

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF