Marka Tarczyński umacnia swoją pozycję w świecie esportu. Esportowa drużyna marki oraz studio transmitujące turnieje z kolejnymi sukcesami

Tarczynski Studio Live

Drużyna Tarczyński Protein Team, skupiająca się na zawodnikach w grze CS:GO, awansowała do dwóch najbardziej prestiżowych w Polsce turniejów – Mistrzostw Polski ESL oraz Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej. Faza zasadnicza ESL, która rozpoczęła się końcem sierpnia, potrwa do 25-26 października. Za nami dwie pierwsze, emocjonujące kolejki. Esportowych emocji w ramach PLE będziemy mogli doświadczać natomiast już od 20 września. To jednak nie jedyne sukcesy marki w tej dyscyplinie. Tarczyński Studio Live, czyli prowadzony pod szyldem producenta przekąsek białkowych kanał na platformie Twitch, zanotował w sierpniu kolejny doskonały wynik oglądalności. Wszystko za sprawą wyłącznych praw do polskiej wersji językowej transmisji jednego z najważniejszych w Europie turniejów esportowych – Malta Vibes.

Tarczyński Protein Team z kolejnymi awansami

Tej jesieni esportowe emocje sięgną zenitu. Po lipcowych zmianach personalnych nowy skład Tarczyński Protein Team uporem, determinacją i doskonałym przygotowaniem wywalczył sobie awans do Mistrzowskiej Dywizji Polskiej Ligi Esportowej, a także znalazł się w elitarnym gronie 10 zespołów grających w fazie finałowej Mistrzostw Polski ESL.

Popularne „Kabanosy” powalczą o  najważniejsze w Polsce esportowe trofea w składzie: Karol „NATSU” Olszak, Michał „mchk” Bartosiak, Bartłomiej „Masked” Trybuła, Szymon „sk1tt” Rogoziński oraz Adrian „Bojjar” Bojar.

Rosnąca oglądalność studia

Przedstawiciele marki Tarczyński, która w branży esportu jest obecna od kilku lat, mają także inny powód do dumy. Transmisje rozgrywek Malta Vibes Knockout Series prowadzonych z Tarczyński Studio Live tylko w sierpniu tego roku obejrzano blisko 340 000 razy. Ponad 100 godzin profesjonalnie przygotowanej transmisji – wzbogaconej o ekspercki komentarz i realizację na najwyższym poziomie – przyciągnęło przed ekrany dokładnie 146 201 unikalnych widzów. Pik oglądalności nastąpił 25 sierpnia, kiedy Studio transmitowało walkę trzech polskich drużyn o miejsca w półfinale turnieju. Następna runda turnieju rusza już 16 września, przedstawiciele marki liczą na kolejny sukces.

Nasze zaangażowanie w esport rośnie z roku na rok, a rezultaty każdorazowo utwierdzają nas w przekonaniu, że wejście w świat gamingu było właściwą decyzją. W krótkim czasie dla wielu kibiców i graczy staliśmy się integralną częścią rozgrywek – czy to dzięki transmisjom Tarczyński Studio Live, czyli naszej telewizji dla graczy, czy też przekąskom z naszej oferty, które towarzyszą zawodnikom i kibicom. Esport to przyszłość marketingu sportowego – dlatego w tej branży z całą pewnością dalej będziemy aktywnym graczem.

Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.

Projekt Tarczyński Studio Live ruszył w marcu 2020 roku i jest prowadzony przez agencję Cyberwolves. Niedawno twórcy projektu informowali, że tylko w pierwszym półroczu 2021 r. transmisje z profesjonalnym komentarzem obejrzało ponad 3,5 mln widzów.

Najbliższy mecz TPT rozegra w poniedziałek, 13 września o 18:00. Rywalem „Kabanosów” będzie ekipa M1EDEN. Transmisję można obejrzeć oczywiście w Tarczyński Studio Live na: https://www.twitch.tv/tarczynski_studio_live


Źródło: Tarczyński Protein Team

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Centralizacja Praw Sponsoringowych – przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej

Centralizacja Praw Sponsoringowych

W poniedziałek 6 września o godz. 13.37 przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej na specjalnej konferencji prasowej na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie zaprezentowali założenia bezprecedensowego i cieszącego się ogromnym zainteresowaniem projektu znanego dotąd pod nazwą “CPS”. Podczas tego wyjątkowego w skali kraju wydarzenia, pomiędzy Polską Ligą Esportową oraz reprezentantami 10 drużyn najwyższej klasy rozgrywkowej, czyli PGE Dywizji Mistrzowskiej, zawarta została umowa Centralizacji Praw Sponsoringowych.

Centralizacja Praw Sponsoringowych to precedens wyznaczający określone zasady przynależne partnerom poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej. Przede wszystkim jednak projekt stanowi deklarację o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami. Tym samym dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych i otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami. Ponadto stała, strategiczna współpraca z Polską Ligą Esportową to też gwarancja stabilności i w końcu – przewidywalności rozwoju. Pula finansowa do podziału pomiędzy organizacje w sezonie Jesień 2021 Polskiej Ligi Esportowej wyniesie aż 250 000 zł. 

Paweł Kowalczyk prezes Polskiej Ligi EsportowejWielokrotnie podkreślałem, że działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu i relacjach pozwalają na rozwój wspólnej wizji. Nieraz udowodniliśmy już, że nie boimy się podejmowania odważnych decyzji. Dlatego i tym razem, nieustannie poszukując niestandardowych rozwiązań, znów idziemy o krok dalej. Założenia Centralizacji Praw Sponsoringowych określają niepraktykowane dotąd zasady współpracy. Bardzo cieszymy się, że wdrażamy projekt, który odpowiada na dynamiczne potrzeby rynku. Projekt jakiego jeszcze nie było.

Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej

Umowę Centralizacji Praw Sponsoringowych oprócz Pawła Kowalczyka w imieniu Polskiej Ligi Esportowej podpisali przedstawiciele 10 drużyn współtworzącymi PGE Dywizję Mistrzowską w sezonie Jesień 2021: Anonymo Esports, Honoris, Illuminar Gaming, Izako Boars, M1 Eden, PGE Turów Zgorzelec Esport, Tarczyński Protein Team, Team ESCA Gaming, x-kom AGO i Mad Dog’s Pact.

Polska Liga Esportowa nie przestaje zaskakiwać. Ogłoszenie pionierskiego projektu Centralizacji Praw Sponsoringowych jest tego najlepszym dowodem. Dla organizacji zawarcie umowy oznacza nowy wymiar biznesowej współpracy. Korzyści płynących z jej zawarcia jest jednak znacznie więcej. Transparentny plan finansowy, jasno określone zasady i rzetelnie przedstawione warunki, które nie są tylko pustymi obietnicami, lecz stanowią realną pomoc i wkład w rozwój graczy to gwarancja bezpieczeństwa i wsparcia, jakiego dotąd nikt inny nie wprowadził.

Marcin “padre” Kurzawski, szef Mad Dog’s Pact

Innowacyjność i nowatorskie podejście do zarządzania prawami sponsorskimi wyznaczają zupełnie nieznane dotąd standardy współpracy. Mimo, że założenia projektu nawiązują do

najlepszych praktyk znanych z największych boisk czy stadionów, Centralizacja Praw Sponsoringowych to pierwszy tak kompleksowy model biznesowy w świecie esportu. Polska Liga Esportowa, organizacje zrzeszone w poszczególnych dywizjach i partnerzy aktywnie zaangażowani we wspieranie graczy połączą siły, by wspólnie wpływać na kształt i kierunek rozwoju branży.

fot. Żabson, Radosław Wójcik, PLE

Pierwszy od 1,5 roku LAN, PGE Superpuchar Polskiej Ligi Esportowej na plaży, niezapomniane emocje, zaskakujące i nieszablonowe wręcz rozwiązania sezon wiosenny pełen był momentów, które zawodnicy i fani esportu z pewnością zapamiętają na długo. Teraz przyszedł czas na następne wyzwania, a tych – jak wiadomo – w ogóle się nie boimy. Wprost przeciwnie za każdym razem podejmujemy je z ogromnym entuzjazmem. Centralizacja Praw Sponsoringowych to kolejny śmiały i przełomowy projekt Polskiej Ligi Esportowej wyznaczający trendy w świecie esportu.

Radosław Wójcik, Head of Communication & PR

Podczas blisko dwugodzinnej konferencji prasowej Aleksandra Marciniak, Head of Sales & Partnerships, Adam Gil, Head of Esports oraz Radosław Wójcik, szef działu Komunikacji i PR omówili kluczowe koncepcje nadchodzącego sezonu, przybliżając m.in. zawarte partnerstwa, kalendarz rozgrywek oraz priorytetowe elementy strategii komunikacji, których realizacja zaplanowana została podczas najbliższych miesięcy. I tak dziennikarze obecni podczas wydarzenia mogli usłyszeć o nowych możliwościach i rozwiązaniach w zakresie szkoleń i edukacji, czyli PLEkcjach dla zawodników, organizacji oraz młodych adeptów. Ponadto przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej opowiedzieli o zmianach w transmisji, pomysłach na kreatywne kampanie związane z zaangażowaniem community oraz aktywnym wsparciu partnerów, w tym Marcina Gortata i Sponsoring Insight. 


Źródło: Polska Liga Esportowa

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Rainbow Six Polish Masters 2021 – Finały już w ten weekend!

R6 harmonogram

Już w ten weekend - 4 i 5 września - fani Tom Clancy’s Rainbow Six Siege będą mogli obejrzeć 4 najlepsze polskie zespoły – Homeless (wcześniej Nox Esports), XPG Invicta, Team ESCA Gaming i MAD DOGS PACT (wcześniej xXx Esports) – które wezmą udział w finałach Rainbow Six Polish Masters 2021 i powalczą o pulę nagród wynoszącą 70 tys. złotych. Partnerem turnieju jest marka OMEN.

Wszystkie mecze Fazy Finałowej rozgrywanych w ciągu dwóch dni w formacie LANowym będzie można zobaczyć od godziny 13:00 na kanale Twitch.tv/rainbow6pl oraz w telewizji Polsat Games. Spotkania komentować i analizować będą: Marcin „Marciu” Prusinowski, Patryk „Kiks” Cieszyński, Karol „Alban” Pakosz, Maciej „Sebol” Majewski, Daniel „Yden” Zegar i Mikołaj „Łazarz” Boroński. Finały poprowadzą Agnieszka Borysiuk i Tomek „Magvayer” Filipiuk.

R6
Źródło: Ubisoft

 

Rainbow Six Polish Masters to największe zawody Rainbow Six Siege organizowane dotychczas w Polsce i jednocześnie część globalnego e-sportowego ekosystemu Rainbow Six, dzięki któremu zwycięzca będzie zmagał się w najbliższym czasie w Europejskiej Lidze Challenger.

 


Źródło: Ubisoft

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Jeszcze więcej emocji i niespodzianek w nowym sezonie Polskiej Ligi Esportowej

Rywalizacja w Polskiej Lidze Esportowej wkroczy w sezonie Jesień 2021 na zupełnie nowy poziom. Stanie się tak za sprawą rozszerzenia stawki PGE Dywizji Mistrzowskiej do dziesięciu drużyn, wśród których w nadchodzącym sezonie pojawi się x-kom AGO i Anonymo Esports.

Mocni gracze na arenie

Formacja Jastrzębi wraca do rywalizacji w Polskiej Lidze Esportowej po niespełna dwóch latach – w przeszłości udało im się zwyciężyć jeden z sezonów, podnosząc puchar w Gliwicach, w grudniu 2018 roku. Dla Anonymo Esports będzie to debiut w zmaganiach PGE Dywizji Mistrzowskiej, ci jednak – mimo krótkiej historii istnienia organizacji – będą jednym z faworytów.

Liga tuż tuż!

Rozgrywki ligowe zainaugurowane zostaną już 20 września – tego dnia, na plac boju wkroczą pierwsze drużyny z Dywizji Profesjonalnej. Dwa dni później natomiast, rozpocznie się gra w PGE Dywizji Mistrzowskiej. 22 i 23 września – oto daty rozgrywek w ramach pierwszej kolejki rywalizacji, która w tym sezonie pokaże pojedynki aż 10 teamów, co oznacza większą ilość spotkań i dłuższe dni transmisyjne, które będą startowały już od godz. 13:00.

Emocje jeszcze przed startem

By jednak można było poznać zestawienie drużyn obu dywizji, należy poczekać na zakończenie dwóch, orbitujących wokół głównych rozgrywek wydarzeń. Pierwszym z nich są Relegacje Polskiej Ligi Esportowej, rozgrywane w dniach 31.08-1.09. Udział w rozgrywkach wezmą cztery zespoły. Creative Avez, PL123, Tarczyński Protein Team i M1 EDEN stoczą bój o dwa sloty w najwyższej klasie rozgrywkowej, walcząc w drabince podwójnej eliminacji. Ponadto, skład Dywizji Profesjonalnej uzupełniony będzie o teamy, które poradzą sobie najlepiej w kwalifikacjach. Te zaplanowane są na 11 i 12 września. W nich wystartować może absolutnie każdy – fazę zamkniętą poprzedzi bowiem otwarta część zmagań.

Nadchodzi nowe

Więcej o samej rywalizacji można będzie usłyszeć na specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej. Tam też zostanie przekazana informacja o przełomowym na rynku esportowym projekcie “CPS” opracowanym przez Polską Ligę Esportową, w porozumieniu ze wszystkimi organizacjami występującymi w najwyższej klasie rozgrywkowej.

Konferencja odbędzie się 6 września w Warszawie, a udział w niej wezmą przedstawiciele Polskiej Ligi Esportowej, dziennikarze i członkowie organizacji zrzeszonych w ramach PLE.


Źródło: PLE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

100.000 złotych do wygrania w rozgrywkach Tom Clancy’s Rainbow Six Siege w roku esportowym 2021/22

Rozgrywki Rainbow six

polski oddział Ubisoftu zaprezentował plan działań dla gry Tom Clancy’s Rainbow Six® Siege, obejmujących dwa turnieje, które rozegrają w trakcie roku esportowego 2021/22, a których pula nagród wyniesie w sumie 100.000 złotych.

Już we wtorek, 20 kwietnia, ruszy rejestracja drużyn do Rainbow Six® Polish Masters 2021, oficjalnych Mistrzostw Polski, w których pula nagród w tym roku wyniesie 70.000 złotych, a zwycięstwo w rozgrywkach zagwarantuje organizacji miejsce w europejskich rozgrywkach Challenger League w sezonie 2021 – przedsionku Ligi Europejskiej. Ponadto, dwie najlepsze drużyny zapewnią sobie awans do Polish Masters w edycji 2022.

Kwalifikacje do Polish Masters oparte będą o dwa turnieje double elimination, które wyłonią 4 drużyny. Zespoły dołączą do czterech organizacji, które dzięki awansowi do fazy finałowej Polish Masters 2020 zapewniły sobie już miejsca w tegorocznej edycji. Po fazie kwalifikacji, ruszy 14-tygodniowa faza ligowa, w której raz w tygodniu zespoły zmierzą się ze sobą rozgrywając punktowane mecze BO1. Cykl kolejek zamknie wielki finał. Szczegółowy harmonogram turnieju będzie dostępny od 20 kwietnia na stronie https://www.r6polishmasters.pl/. W tym roku ponownie partnerem turnieju jest marka OMEN, która dostarczy laptopy dla zespołu komentatorskiego oraz analizy.

Ubiegłoroczna edycja Rainbow Six Polish Masters dostarczyła graczom i ich fanom mnóstwo emocji. Kontynuacja tej współpracy była dla nas czymś naturalnym. Marka OMEN powstała z naszej pasji do gier, a branie czynnego udziału w e-sportowych zmaganiach pozwala nam dostosowywać produkty tak (niezależnie od tego czy są tą np. laptopy czy peryferia), by wspierały graczy nawet w najbardziej wymagających momentach. Wierzymy też, że prawdziwą rolą gier w kulturze jest postęp, bez względu na to jakie tytuły wybieramy i na jakim jesteśmy poziomie. Dla OMEN ważny jest rozwój i to bezcenne uczucie samozadowolenia z własnych osiągnięć.

Katarzyna Dulemba, PS Gaming Marketing, HP Inc Polska

Marka OMEN stale rozwija swoje portfolio produktów dla graczy. Na rynku pojawiają się nowe laptopy, monitory czy słuchawki, myszki i klawiatury, z których zadowoleni powinni być zarówno amatorzy, jak i profesjonalni gracze. A skoro mowa o tych najbardziej wymagających, laptop OMEN 15 został wyposażony w matryce o odświeżaniu nawet do 300Hz (z technologią NVIDIA G-SYNC w wybranych modelach), najnowsze generacje procesorów Intel lub AMD oraz do 32GB RAM DDR4 – gracze mogą dowolnie dostosować konfiguracje do swoich potrzeb oraz budżetu. Pracę wszystkich komputerów OMEN wspiera dodatkowo oprogramowanie OMEN Gaming Hub, w którym możemy kontrolować pracę całego ekosystemu gracza – od wydajności laptopa, po ustawianie priorytetów sieci i zarządzanie podświetleniem.

Jesienią natomiast ruszy Rainbow Six® Polish Cup 2022, będący ewolucją zimowej odsłony – tegoroczny cykl rozgrywek rozegra się na przestrzeni 14 tygodni (zwieńczonych 3-dniowymi finałami online), a pula nagród zostanie zwiększona do 30.000 złotych. Zmieni się również ranga wydarzenia, ponieważ dwie najlepsze organizacje zapewnią sobie slot do kolejnej edycji Polish Masters.

Terminarz rozgrywek

Pod kątem zmian w Polish Masters 2020 opartych o rebranding, unikalne w regionie EMEA transmisje telewizyjne i integrację z europejskim systemem e-sportowym, ubiegły rok był zdecydowaną rewolucją, co zaobserwowaliśmy zarówno po zainteresowaniu organizacji, sponsorów, a także stale rosnącej widowni. W tym roku, odpowiadając na potrzeby społeczności postawiliśmy na ewolucję, tworząc spójny program oparty o dwa turnieje i jasny system awansów. Tym samym drużyny będą miały więcej szans na pojawienie się w Mistrzostwach Polski, a widzowie jeszcze więcej – bo ponad 200h transmisji – Siege’a w najlepszym wydaniu.

Kamil Ściana, Brand Manager CEE tytułu

Całość zmagań będzie można oglądać na oficjalnym, polskim kanale Rainbow Six – www.twitch.tv/rainbow6pl, a rozgrywki Polish Masters także w telewizji Polsat Games. Najnowsze informacje na temat rozgrywek można śledzić na kanałach social media: Facebook, Twitter, Instagram oraz pod hashtagami #R6PM #R6PM21 i #R6PC.


Źródło: Ubisoft

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF