Tag
rozszerzona rzeczywistość
Immersion VR, polskie studio VR/AR realizujące projekty dla globalnych marek, prezentuje innowacyjny projekt w rozszerzonej rzeczywistości (AR), umożliwiający eksplorację Marsa. Aplikacja spółki – MISSION TO MARS AR – jest częścią promocji…
Jazda testowa podczas pandemii? – Immersion przenosi Toyotę do Rozszerzonej Rzeczywistości
Jazda testowa bez wycieczki do salonu samochodowego? Immersion, polski producent aplikacji wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, wspólnie z Toyotą chce dać możliwość testów samochodu z domu i zamienić zwykły pokój w trasę off-roadowej…
Augmented Reality w służbie marketingu [bezpłatny e-book]
Augmented Reality, czyli rozszerzona rzeczywistość, po raz pierwszy pojawiła się na platformach społecznościowych za sprawą Snapchata. Selfie z wirtualnymi psimi uszami i kocimi wąsami przetarły szlak dla wykorzystania AR-u na urządzeniach…
Czy technologii i eventom jest razem po drodze?
Cofnijmy się na moment do 2015 i wyobraźmy sobie event, na którym do dyspozycji uczestników oddano gogle VR - szaleństwo, prawda? Dzisiaj nie jest już tak łatwo uzyskać oczekiwany efekt WOW. Na szczęście z odsieczą przychodzą nowe…
Świąteczna kampania Coca-Cola w rozszerzonej rzeczywistości
Coca-Cola jako jedna z dwóch marek po raz pierwszy w Polsce przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo, na Instagramie udostępniła niestandardową dla tej platformy grę, dostępną po zeskanowaniu QR kodu z limitowanej…
Liderzy innowacji technologicznych osiągają dwukrotnie większe wzrosty przychodów – wynika z badania…
Full Value. Full Stop.” to największa przeprowadzona dotychczas przez Accenture ankieta, która bada zastosowanie nowych technologii w przedsiębiorstwach takich jak rozwiązania chmurowe, sztuczna inteligencja (AI), blockchain czy rozszerzona…
adidas wypuścił aplikację mobilną z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości
W ramach kampanii promującej nowy model Nite Jogger po hasłem “Nigdy nie jest zbyt późno”, marka adidas wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów. W efekcie powstała aplikacji…
„Alicja w sklepie”: Ukraińcy wprowadzili rozszerzoną rzeczywistość do retailu i planują podbój…
Programy lojalnościowe z książką w roli głównej od dawna są obecne w polskim retailu spożywczym. Celem ich jest nie tylko zwiększenie sprzedaży, lecz także promowanie czytania jako sposobu na rodzinne spędzanie czasu. Nasi wschodni sąsiedzi…
Nowa, interaktywna kampania reklamowa KLM z wykorzystaniem technologii rzeczywistości rozszerzonej…
KLM, jako pierwsza linia lotnicza na świecie będzie promować wybrane kierunki ze swojej oferty w niekonwencjonalny i innowatorski sposób - poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR = Augmented Reality) na Facebooku.…
Dzieła sztuki na wyciągnięcie ręki. Odkrywaj dzieła Vermeera w rozszerzonej rzeczywistości
Ponad 28 lat temu dwóch złodziei przebranych za funkcjonariuszy policji wdarło się do Isabella Stewart Gardner Museum w Bostonie i ukradło wiele drogocennych dzieł, w tym też malowidło Jana Vermeera, które było jednym z zaledwie 36…