Tag
rozszerzona rzeczywistość
W ramach kampanii promującej nowy model Nite Jogger po hasłem “Nigdy nie jest zbyt późno”, marka adidas wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości, łącząc ją z pracami graficznymi artystów. W efekcie powstała aplikacji…
„Alicja w sklepie”: Ukraińcy wprowadzili rozszerzoną rzeczywistość do retailu i planują podbój…
Programy lojalnościowe z książką w roli głównej od dawna są obecne w polskim retailu spożywczym. Celem ich jest nie tylko zwiększenie sprzedaży, lecz także promowanie czytania jako sposobu na rodzinne spędzanie czasu. Nasi wschodni sąsiedzi…
Nowa, interaktywna kampania reklamowa KLM z wykorzystaniem technologii rzeczywistości rozszerzonej…
KLM, jako pierwsza linia lotnicza na świecie będzie promować wybrane kierunki ze swojej oferty w niekonwencjonalny i innowatorski sposób - poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR = Augmented Reality) na Facebooku.…
Dzieła sztuki na wyciągnięcie ręki. Odkrywaj dzieła Vermeera w rozszerzonej rzeczywistości
Ponad 28 lat temu dwóch złodziei przebranych za funkcjonariuszy policji wdarło się do Isabella Stewart Gardner Museum w Bostonie i ukradło wiele drogocennych dzieł, w tym też malowidło Jana Vermeera, które było jednym z zaledwie 36…
Polski rynek mediów i rozrywki w ciągu kolejnych 5 lat zwiększy swoją wartość o niemal 3 mld dol.
Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w średniorocznym tempie 3,5%, by w 2022 r. osiągnąć wartość 13,4 mld dol. wobec 10,6 mld na koniec 2018 r. Największe wzrosty w tym okresie notować będzie reklama internetowa oraz OTT,…
Hotelowa rewolucja technologiczna
Robot w roli konsjerża albo portiera, pokój obsługiwany za pomocą własnego smartfona, wirtualna wizyta w hotelowych wnętrzach, czy pomoc elektronicznego asystenta w wyszukiwaniu informacji o miejscowych atrakcjach to wyznaczniki…
ARBUZZ – pierwsza polska platforma dla Rozszerzonej Rzeczywistości
Rozszerzona Rzeczywistość (ang. Augmented Reality - AR) to nowy kanał komunikowania, bazujący na technologii, którą każdy z nas ma w kieszeni. Wystarczy smartfon, żeby odczytywać ukryte wokół nas treści. To, czy chcesz je zobaczyć, zależy…
Rozszerzona rzeczywistość coraz częściej stosowana w biznesie – gotowe rozwiązania już dostępne
Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality – AR) kojarzy się głównie z grami i rozrywkowymi aplikacjami na smartfony. O ile faktycznie ten segment stanowi obecnie większość rynku, to potencjał wykorzystania technologii AR w biznesie…
Jak aplikacje wpływają na rozwój dzieci?
Zostaw telefon! Odłóż tablet! – możemy coraz częściej usłyszeć od zatroskanych rodziców. Chociaż nadmierne korzystanie z urządzeń elektronicznych nie jest wskazane, nie uciekniemy od rozwoju technologii. Możemy jednak znaleźć sposób, by…