Czy Brief.pl odkrył pierwiastek wariactwa w marketingu?
Retransmisja z dyskusji EKSPERCI - Jak radzić sobie z rozwojem osobistym w biznesie i nie zwariować 31 maja w FOOD TOWN w Fabryce Norblina, odbyło się 5 Śniadanie z cyklu EKSPERCI. Tym razem rozmawialiśmy wraz z naszymi gośćmi, o rozwoju w biznesie, marketingu. Ogromnie dużo wypowiedzi i wniosków. Bardzo inspirujące spotkanie. Liczymy na Wasze przemyślenia i głosy.
Za nami ciekawa, oj! ciekawa debata Brief.pl, organizowana w ramach 12 edycji konkursu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie. Debatę prowadził jak zwykle niezawodny: Grzegorz Kiszluk.
Tematem dyskusji było: Jak się rozwijać w marketingu, żeby nie zwariować? Jeśli nie byliście on-line – warto obejrzeć retransmisję, bo znajdziecie w niej całą Tablicę Mendelejewa przemyśleń o rozwoju.
Czyli:
- Jak przesiewać dobre informacje i oddzielać od nieprzydatnych?
- Czy rozwój to siedzenie, garbienie sie i czytanie zakurzonych książek w piwnicy?
- Jak dążyć do celu przy udziale innych ludzi, jak korzystać z inspiracji, doświadczeń ze świata i wydarzeń?
- Jak rozwijać się czyniąc dobro i pomagając innym?
- Czy sztuczna inteligencja pomaga czy przeszkadza w rozwoju?
Acha i podstawowe pytanie: wariować, czy nie. Bardzo, a może można tylko: troszkę…? Bo czy praca w marketingowych zespołach to nie właśnie śmiałe pomysły i kreacje?
Co myślicie? Piszcie, oglądajcie, komentujcie.
Świetna rozmowa, którą powinniśmy kontynuować…
W dyskusji zabrali głos m.in.
Marta Macke-Ejchart ; Joanna Burdek ; Paweł Sołtys; Kuba Antoszewski ; Marta Chalimoniuk-Nowak ; Ewa Wituszyńska ; Paweł Jabłoński; Tomasz Piłat ; Ewa Stelmasiak ; Wojtek Krzemień ; Dorota Czekaj ; Jacek Janowski ; Magdalena Wawrzyniak ; Zuzanna Warowna Toruńska
Zapraszamy do wypełnienia ankiety, której odpowiedzi pomogą nam w przygotowaniu raportu