Tag
rynek reklamowy
Podnoszenie jakości jest wspólnym celem branży reklamy cyfrowej, dlatego IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z najlepszymi ekspertami rynku, zainaugurowało autorski Program poprawy jakości QUALID. Jego…
Publicis Groupe: W drugim kwartale bieżącego roku reklamodawcy wydali niemal o 1/3 mniej niż przed…
Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2020 r. wyniosła 4 mld zł, co oznacza spadek o 15,3%. Redukcja wydatków reklamowych o 27,9% w drugim kwartale to najgorszy wynik w historii.
Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska. Branża internetowa wielkim wygranym 2019 roku…
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej…
Zenith: czas oglądania treści video on-line osiągnie w Polsce w 2021 roku 70 minut dziennie
Wartość rynku reklamy online video na świecie przekroczy w 2021 roku 1/3 wartości rynku reklamy TV.
Zenith: Innowacyjne formaty digitalowe napędzają wzrost rynku reklamowego
Według prognozy agencji mediowej Zenith wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w tym roku o 2,1% i wyniesie 7,055 mld PLN netto.