Tag
SAR
Tegoroczne badanie objęło łącznie 62 agencje członkowskie. Odnotowano spadek w różnicy płac ze względu na płeć, a wzrost wynagrodzeń utrzymał się na zeszłorocznym poziomie. Badanie przeprowadzono we współpracy z firmą Willis Towers Watson…
Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów?
"Efektywność komunikacji marek w świecie wielu ekranów" to nowy raport z badania zrealizowanego wspólnie przez SAR, Google i Kantar. Jakie główne wnioski płyną z niego dla marketerów? Poniżej 10 kluczowych wniosków dotyczących…
Jury Effie Awards Poland 2021 przyznało 58 nagród
Jury 22. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Macieja Hermana, Dyrektora Zarządzającego firmy Wedel, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych.
Stanowisko SAR, IAA Polska oraz ZFPR w sprawie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR,
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy,
Związek Firm Public Relations,
Czy transparentność przetargowa się opłaca? Kto na tym zyskuje, a kto traci?
Zapraszamy na interaktywny panel branżowy IAA Polska i SAR, który odbędzie się we wtorek 20 kwietnia 2021 o godz. 15:00.
Webinar: Silversi w Sektorze Komunikacji Marketingowej [BRIEF PATRONUJE]
Jak dokładnie wygląda sytuacja silversów na rynku pracy w marketingu? Jakie są potrzeby kwalifikacyjno-zawodowe tego pokolenia? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci w rozmowie online 24 marca o godz. 14:00, organizowanej przez Sektorową…
2020 rok okiem ekspertów Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
Środowisko specjalistów współtworzących Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oceniło miniony rok i wskazało kluczowe kierunki na przyszłość. Ich indywidualne opinie znalazły się w zbiorczym podsumowaniu dla…
Trendy w wynagrodzeniach w branży komunikacji marketingowej [BADANIE]
Coroczne badanie wynagrodzeń w sektorze komunikacji marketingowej, prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, w 2021 roku objęło łącznie 75 firm i marek. Analiza danych płacowych o 5328 pracownikach, potwierdziła…
SAR- Badanie Producentów 2021 rozpoczęte!
Do badania zaproszone są wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Tegoroczna edycja badania jest szczególna - wyniki mają pokazać jaki wpływ na produkcję filmów reklamowych ma trwająca pandemia. Studia…
SAR MBS by Effie – droga na najwyższe piętro
Tradycyjnie pojmowana rola marketera to dziś zdecydowanie za mało, aby realnie wpływać na rozwój biznesu. Dlatego Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, utworzyło MBS by Effie – przestrzeń kształcenia współczesnych marketerów – ludzi…