Tag
sare
Dla zdecydowanej większości firm email jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości e-mailowych, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta…
Ogólnopolskie 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej właśnie ruszyło [BRIEF PATRONUJE]
SARE (Digitree Group) uruchamia kolejną edycję swojego autorskiego Badania wykorzystania poczty email. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek @? Ile posiadają kont pocztowych? Co sądzą o mailach mających na celu odzyskanie porzuconego…
Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę [BRIEF PATRONUJE]
Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym, jest już tradycją, a raport publikowany pod koniec roku jest źródłem cennej wiedzy na temat zmian…
Powołanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń
W dniu 21 lipca 2020 w siedzibie Pracodawców RP nastąpiło historyczne powołanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, składającej się z przedstawicieli 18 organizacji reprezentujących ponad 500 polskich przedsiębiorców, realizujących zarówno…
#6 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek
Pojęcie marketing automation (MA) służy do określenia działań w zakresie automatyzacji procesów komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Dlatego kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ VOICE Online poświęcimy właśnie temu zagadnieniu.
Digitree Group przedstawia nowego prezesa
Rafał Zakrzewski zastąpi od sierpnia 2020 r. Dariusza Piekarskiego, który z końcem kwietnia złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Digitree Group. Nowy prezes chce wykorzystać swoje doświadczenie do rozwoju Grupy jako całości,…
Digitree Group z rekordowymi przychodami za 2019 rok
Grupa Kapitałowa Digitree Group, zgodnie z opublikowanymi szacunkami, zamknęła 2019 rok z 18-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży, których wartość wyniosła 56,99 mln zł, wobec 48,33 mln zł w roku 2018. Grupa odnotowała niewielki…
SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej!
Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail. Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze…
Co powinien zawierać świąteczny landing page?
Unikalny landing page to doskonały sposób, by zwrócić uwagę konsumentów i zachęcić ich do kupna prezentów w Twoim sklepie internetowym. Wykorzystując atrakcyjne strony docelowe możesz liczyć na wysoką konwersję kampanii promocyjnej czy…
Email marketing vs. RODO – czy naprawdę jest się czego bać?
25 maja 2018 r. weszło w życie RODO. Można było odczuć napięcie związane z jego nadejściem, szczególnie na naszych skrzynkach emailowych. Czy również otrzymałeś setki wiadomości, szczególnie od nadawców, z którymi już dawno nie miałeś…