...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Email wciąż liderem wśród komunikacji marketingowej [RAPORT]

SARE Digitree Group

Dla zdecydowanej większości firm email jest wciąż głównym kanałem komunikacji. Klienci oczekują spersonalizowanych wiadomości e-mailowych, a firmy coraz lepiej rozumieją potencjał marketing automation. Chociaż połowa z nich nie korzysta jeszcze z tego rozwiązania, to ma to w planach - wynika z 18. Ogólnopolskiego badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzonego przez SARE z Digitree Group.

Dobry newsletter powinien dostarczać oczekiwanych treści – uważa 80 proc. ankietowanych. Sześciu na dziesięciu otrzymuje mailing na podstawie swojego zachowania na stronie sklepu, którą wcześniej odwiedził. 57 proc. zauważyło zwiększenie liczby mailingów w prywatnej skrzynce odbiorczej w czasie pandemii.

Aż 84. proc. firm wskazuje na email jako główny kanał komunikacji z klientem. – Wyniki 18. Ogólnopolskiego Badania wykorzystania poczty email z jednej strony potwierdzają wzrost znaczenia tego medium, a z drugiej zwiększenie oczekiwań konsumentów wobec treści otrzymywanych poprzez ten kanał. Dziś nie wystarczy już przywitanie się po imieniu z odbiorcą komunikacji. Kluczowe jest dostarczenie spersonalizowanych doświadczeń związanych z marką i skupienie się na faktycznych potrzebach klientów. Z pomocą przychodzi wdrożenie strategii omnichannel i rozwiązań marketing automation. Narzędzia tej klasy wykorzystują sztuczną inteligencję, pozwalając kondensować dane z wielu systemów i tworzyć profile 360 dla każdego użytkownika. To z kolei umożliwia dystrybucję komunikacji dopasowanej do preferencji odbiorcy i zapewnia spójność na każdym etapie i w każdym miejscu styku z marką.

Rafał Zakrzewski, CEO Digitree Group 

Jakie wyzwania stoją przed email marketingiem?

Możliwości marketing automation wykorzystuje 28 proc. specjalistów. 51 proc. chociaż je zna, to dopiero planuje wykorzystać jego potencjał. Z badania wykorzystania poczty elektronicznej wyłania się obraz rynku polskich użytkowników e-maila ukształtowany w czasie pandemii i wzrostu znaczenia e-commerce. Raport prezentuje perspektywę adresata kampanii mailowych, jak i osób odpowiedzialnych za ich realizację.

Niemal połowa firm dostrzega wzrost sprzedaży dzięki zastosowaniu marketing automation. Co ciekawe, chociaż większość specjalistów od email marketingu deklaruje, że nie korzysta z targetowania behawioralnego czy demograficznego w kampaniach e-mail marketingowych, to osoby używającego tego rozwiązania w 95 proc. potwierdzają jej skuteczność.

Na pytanie dotyczące korzyści jakie firma osiąga dzięki wykorzystaniu e-mail marketingu, dwóch na trzech marketerów wskazuje na utrzymanie relacji z klientem. Budowa długotrwałych relacji z klientem w oparciu o trwałą komunikację jest o tyle istotna, że w najbliższym czasie digital marketing będzie musiał stawić czoła wielu wyzwaniom.

Prawdopodobnie największym jest kwestia zbliżającej się ery cookieless. Dla kanału emailowego jest to duża szansa na zwiększenie jego roli w komunikacji z klientem. Wzrośnie konieczność posiadania własnych baz, a co za tym idzie budowy trwałych relacji z lojalnymi klientami. – Dane ankietowe wskazują, że około 90% biorących udział w badaniu dostrzega pozytywny wpływ wysyłek do bazy własnej, a ponad 53% określa je jasno, jako skuteczne i najbardziej skuteczne rozwiązania. 

Kamil Milian, Managing Director, SARE

Bazy własne przyszłością komunikacji

Odbiorcy oczekują wysyłki mailowej adekwatnej do konkretnego zachowania klienta, dopasowanej do zainteresowań i historii zakupów. Nic dziwnego, że 86 proc. ankietowanych planuje rozbudowywać własne bazy danych. Bazy takie budowane zgodnie z prawidłami rynku są dziś kluczem do sukcesu w komunikacji email marketingowej.

Przypomnijmy, że proces wdrożenia automatyzacji marketingu wymaga czasu. Zaczyna się od szczegółowej analizy dotychczasowych działań marketingowych, ich rozbudowy o nowe elementy lub stworzeniu od podstaw całego procesu komunikacji. – Za zaawansowaną personalizację odpowiadają systemy i algorytmy oparte o tzw. uczenie maszynowe. Dążenie do uzyskania pozytywnego doświadczenia klientów końcowych, dzięki rozwiązaniom opartym o sztuczną inteligencję to zdecydowanie kierunek, który każdy marketer powinien obrać, rozpoczynając działania w obszarze automatyzacji komunikacji.

Karolina Macionczyk,Customer Success Director, Digitree Group

Wśród korzyści ze stosowania email marketingu ankietowani wskazują przede wszystkim na możliwość personalizacji pod względem zainteresowań czy aktywności użytkowników (50 proc.), remarketing i retargeting (22 proc.) oraz możliwość odzyskiwania porzuconych koszyków (20 proc.).

Zapraszamy do zapoznania się z pełnymi wynikami badania. 18. Ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej jest uzupełnione o komentarze ekspertów z branży email marketingowej oraz marketing automation.

RAPORT


źródło: SARE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Ogólnopolskie 18. Badanie wykorzystania poczty elektronicznej właśnie ruszyło [BRIEF PATRONUJE]

badanie poczty

SARE (Digitree Group) uruchamia kolejną edycję swojego autorskiego Badania wykorzystania poczty email. Jak Polacy korzystają ze swoich skrzynek @? Ile posiadają kont pocztowych? Co sądzą o mailach mających na celu odzyskanie porzuconego koszyka? Co wiedzą na temat spamu?

Między innymi o to pytają specjaliści z firmy SARE w 18. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski, jest skierowana przede wszystkim do userów poczty email od strony prywatnej, jak i do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji email marketingowej.

Uzyskane odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do email marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych w każdym biznesie.

W myśl idei klientocentryczności, Badanie poczty prowadzone przez SARE pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników. Po co? Aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników Badania będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który dodatkowo uświetnią wypowiedzi ekspertów związanych z obszarem digitalu.

Pełnoletność zobowiązuje, a Badanie SARE również ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na Badanie się rodził, a było to w 2003 roku, świat Internetu i komunikacji online jeszcze raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty email w życiu codziennym. Wraz z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do email marketingu, badanie z roku na rok poddawane było optymalizacji. Po pierwsze, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, a po drugie – po to, aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii emailowych mogły jak najlepiej dopasować wysyłany komunikat do swoich grup docelowych.

Rafał Zakrzewski, Prezes Digitree Group

Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.

Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź na jedno z pytań zawartych w Badaniu. Zachęcamy do wzięcia udziału w tej – już pełnoletniej – inicjatywie SARE.

Patronami 18. Badania wykorzystania poczty elektronicznej są:

Patronat honorowy: IAB Polska
Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter , Salelifter


Źródło: Digitree Group 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Weź udział w 17. Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej i zgarnij nagrodę [BRIEF PATRONUJE]

ankieta

Rozpoczęła się 17. edycja Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej. Badanie Poczty przeprowadzane co roku przez SARE w okresie jesiennym, jest już tradycją, a raport publikowany pod koniec roku jest źródłem cennej wiedzy na temat zmian w świecie e-mail marketingu i ciągle rozwijającej się automatyzacji. Ponadto Badanie pozwala poznać polskich Internautów – rozszyfrować ich preferencje i sposoby wykorzystywania kanału e-mail.

Podobnie, jak w ubiegłych latach Badanie Poczty przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Samo badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część, rozbudowana o pytania związane z e-mail marketingiem oraz marketing automation, skierowana jest do marketerów. Ankieta jest dostępna dla respondentów od 15.10.2020 do 30.10.2020.

Przedstawione w ogólnodostępnym raporcie odpowiedzi użytkowników poczty oraz pracowników firm z różnych branż pozwolą nam zebrać wartościowe dane, na podstawie których wiele biznesów może tworzyć swoją strategię marketingową.

Czego dowiemy się w tym roku na temat e-mail marketingu?

  • Jak wpłynęły obostrzenia związane z pandemią na e-mail marketing?
  • Czy chętnie subskrybujemy newslettery?
  • Ile spamu wpada codziennie do naszych skrzynek odbiorczych?
  • Jak wielu marketerów korzysta z marketing automation?

Wyniki badania przeprowadzonego przez SARE i BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe pozwolą stworzyć wartościowy i bogaty w konkretne dane raport, poruszający takie tematy jak:

  • popularność e-mail marketingu w 2020 roku,
  • połączenia e-mail marketingu z innymi kanałami komunikacji,
  • wymagań współczesnych użytkowników Internetu.

Dodatkowo raport wzbogacą komentarze doświadczonych ekspertów z branży!

W jaki sposób można wziąć udział w badaniu?

Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę www.sare.pl/ankieta.

Dla osób, które wypełnią ankietę i najlepiej odpowiedzą na pytanie konkursowe, przygotowaliśmy nagrody.

Patronami tegorocznego badania są:
BioStat, Szef Sprzedaży, Brief.pl, Izba Gospodarki Elektronicznej, Marketer+ , Magazyn Tygrysy Biznesu, Nowy Marketing, IAB Polska, Inis, Salelifter, JU: Agencja – prowadzimy w digitalu.


źródło: Informacja prasowe SARE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Powołanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń

W dniu 21 lipca 2020 w siedzibie Pracodawców RP nastąpiło historyczne powołanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, składającej się z przedstawicieli 18 organizacji reprezentujących ponad 500 polskich przedsiębiorców, realizujących zarówno mniejsze projekty (np. szkolenia, spotkanie firmowe), jak i też kreujące takie przedsięwzięcia, jak m.in.: Europejski Kongres Gospodarczy, IMPACT, targi MSPO, czy festiwal Open’er.

Pandemia zdrowotna i gospodarcza uderzyła w to, co jest podstawą działalności w branży MICE, czyli w bezpośrednie kontakty międzyludzkie. Nowoczesny i prężny sektor gospodarki został z dnia na dzień całkowicie zamrożony. To kataklizm, którego żadna inna branża nie doświadczyła. Dlatego reakcja musi być tak samo szybka i zdecydowana. Powstanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń to pierwszy krok. Głos branży będzie głośniejszy i skuteczniejszy. Kolejne działania to dostosowanie pomocy publicznej do wyjątkowej sytuacji przemysłu spotkań. Musi on przetrwać kryzys, otrzymać czas na ponowne uruchomienie oraz przystosowanie do nowych warunków.

Andrzej Malinowski, Prezydent Pracodawców RP 

Przemysł spotkań i wydarzeń stanowi łącznie blisko 15 proc. polskiego PKB (hotele, rozrywka, transport autokarowy, targi, grupowa i indywidualna turystyka przyjazdowa i wyjazdowa, MICE) i zatrudnia, łącznie z dostawcami i partnerami, ok. 1,5 mln osób. – Od połowy lutego br. nasze środowisko notuje średni spadek sprzedaży w granicach 80 – 95 proc., w zależności od sektora. Brak długoterminowych i strategicznych rozwiązań oznacza nie tylko bankructwa i zwolnienia, to przede wszystkim zagrożenie dla nowoczesnej i zrównoważonej gospodarki naszego kraju.

Bartosz Bieszyński, Koordynator Sztabu Kryzysowego Branży MICE

W Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń chcemy komunikować się między sektorami branży MICE oraz z rządem, a także dbać nie tylko o przetrwanie, ale też o przyszłość.

Łukasz Adamowicz, Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel

Reprezentanci Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń postawili sobie za cel obronę i odrodzenie branży, poprzez mocny głos w dyskursie na szczeblu rządowym. Rada będzie dążyć m.in. do:

  • stworzenia platformy współpracy i wymiany informacji pomiędzy organizacjami tworzącymi szeroko rozumiany przemysł spotkań i wydarzeń;
  • stałego monitoringu stanu kondycji branży (badania, ankiety itd.);
  • stworzenia ciała reprezentującego interesy branży wobec administracji państwowej;
  • budowania świadomości znaczenia branży wśród państwowych decydentów, jak i też opinii publicznej;
  • tworzenia i przedstawiania propozycji w ramach wykorzystania EU Recovery Fund;
    współpracy z najważniejszymi instytucjami społecznymi.

Współpraca branży MICE daje nam widoczność w mediach i możliwości dotarcia do rządu, których nie mielibyśmy działając w pojedynkę, tym bardziej, że nasz sektor to system naczyń połączonych.

Grażyna Grabowska, Prezes Targów w Krakowie i Wiceprezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego

Pandemia koronawirusa pokazała, jak mocno powiązane są różne sektory branży MICE. Siłą polskiej gospodarki jest jej zrównoważony charakter – powinniśmy podkreślać nasz wkład w tworzenie PKB. Bez spotkań i wydarzeń wiele polskich miast – choćby Warszawa, Kraków, Poznań, czy Trójmiasto – wygląda zupełnie inaczej, a to przekłada się też na sytuację gospodarczą.

Mikołaj Ziółkowski, Prezes Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych

Mamy wiele do zrobienia, a na pewno będzie to łatwiejsze, jeśli będziemy działać razem. Marcin Mączyński, Sekretarz Generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Tego typu działanie jest koniecznie, ponieważ szeroko rozumiany przemysł spotkań, wydarzeń, rozrywki
i czasu wolnego jest tą częścią polskiej jak i globalnej gospodarki, która jako pierwsza „zatrzymała się”
z powodu szerzącej się pandemii SARS-CoV-2. Kluczowe postulaty Rady to utrzymanie i rozwinięcie dodatkowych form wsparcia dla przemysłu, takich jak:

  • pobudzenie popytu;
  • dodatkowe bezpośrednie wsparcie finansowe;
  • dodatkowe bezpośrednie wsparcie dot. kosztów pracy;
  • dodatkowe bezpośrednie wsparcie dot. promocji Polski jako destynacji indywidualnej, grupowej
    i biznesowej;
  • uelastycznienie zaleceń i wytycznych dot. organizacji wydarzeń i spotkań.

Skład Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń:

  1. Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT
  2. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  3. Klub Agencji Eventowych SAR
  4. Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce – SKKP
  5. Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych SOIAR
  6. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego IGHP
  7. Polska Izba Techniki Estradowej PITE
  8. Polskie Stowarzyszenie Rozwoju Infrastruktury Sportu i Rekreacji IAKS Polska
  9. Zrzeszenie Agentów IATA w Polsce
  10. SITE Poland – Society for Incentive Travel Excellence – Chapter Poland
  11. Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE
  12. Polska Izba Przemysłu Targowego PIPT
  13. Harmony Polish Hotels
  14. Polskie Stowarzyszenie Przewoźników Autokarowych PSPA
  15. Izba Gospodarcza Menedżerów Artystów Polskich IGMAP
  16. Fundacja FOH
  17. Future for MICE
  18. Meeting Professional International Poland Chapter MPI

członkowie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń


Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#6 spotkanie DIMAQ VOICE Online już we wtorek

Dimaq Voice Online

Pojęcie marketing automation (MA) służy do określenia działań w zakresie automatyzacji procesów komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami. Dlatego kolejne spotkanie z cyklu DIMAQ VOICE Online poświęcimy właśnie temu zagadnieniu.

Nowa formuła online

Kolejne Spotkanie online odbędzie się tradycyjnie we wtorek, 12 maja. Na grupie DIMAQ – profesjonaliści Digitalu na Facebook’u udostępnimy przygotowaną przez prelegenta prelekcję. Przeprowadzona ona będzie w formie krótkiego video ( 10-15 min.). Wystąpienie będzie dotyczyć tematyki digital marketingu.

Następnie w ciągu dnia, uczestnicy będą mogli obejrzeć video i zadawać pytania w komentarzach do zaprezentowanego materiału. Przez cały dzień będziemy zbierać komentarze osób, które obejrzały prezentację.

Tego samego dnia, w godzinach popołudniowych, przeprowadzimy Q&A w formie live’a, w którym prelegent będzie mógł odpowiedzieć na zebrane pytania, ale również na te, które będą pojawiały się podczas jego trwania.

Marketing automation

Na najbliższym spotkaniu porozmawiamy o optymalizowaniu budżetu marketingowego. Prelegentem na najbliższym spotkaniu będzie Daniel Werner, Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub. Tematem prelekcji będzie „#PatrzSzerzej na czas kryzysu i zobacz jak marketing automation, pomoże Ci optymalizować budżety marketingowe.”

Podczas prelekcji zostaną poruszone następujące wątki:
– jak odzyskiwać ruch, za który z pewnością zapłaciłeś do tej pory sporo,
– maile transakcyjne jako działania cross- i up- sellingu,
– omnichannel koniecznością marketing automation i ratowania budżetów.

Daniel Werner – obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl – serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim oraz Head of PR & Marketing SAREsystem i SAREhub – narzędzi do Marketing Automation. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce.

W Grupie Digitree Group jest od 2015 roku, początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Możliwość zdobycia punktów recertyfikacyjnych

Posiadacze certyfikatu DIMAQ będą mogli uzyskać 4 punkty: 2 za udział na DIMAQ Voice Online (trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ) oraz dodatkowe 2 punkty – za zadanie pytania.

Pytanie można zadać w komentarzu pod video-prezentacją na grupie lub podczas trwania transmisji live. Punkty za pytania nie dublują się – jedna osoba może zadać wiele pytań lecz tylko raz zostaną naliczone.

Jeżeli chodzi o punkty recertyfikacyjne dla prelegenta- nic się nie zmienia. Prowadzący otrzyma od 25 do 40 punktów, w zależności od oceny, jakie oglądający przyznają w ankiecie online.

Dołącz do wydarzenia na Facebook’u i otrzymuj powiadomienia o tym, kto wystąpi na DIMAQ Voice Online. Wideo i live będą odbywały się na grupie. Komunikacja wydarzenia będzie odbywała się również na pozostałych kanałach DIMAQ oraz IAB Polska.

Dołącz: http://bit.ly/2tcXgIi

Akademia DIMAQ również online

Do Internetu przeniosły się również szkolenia DIMAQ. Akademia DIMAQ Basic i Professional odbywa się w formie interaktywnych live’ów i całkowicie realizuje program szkoleń stacjonarnych. Trener na żywo prowadzi zajęcia, włączając w to ćwiczenia indywidualne dla uczestników.

Program realizowany jest po 2,5 h zajęć dziennie. Takie rozplanowanie pozwala skorzystać ze szkolenia, a jednocześnie nie wymaga długiego zaangażowania się. Osoby, które mają pod opieką dzieci mogą na 2,5 godz. wymienić się z kimś i wziąć udział w szkoleniu, a przy tym wykorzystać efektywnie czas pracy zdalnej.


Źródło: informacja prasowa DIMAQ Voice 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Digitree Group przedstawia nowego prezesa

Rafał Zakrzewski

Rafał Zakrzewski zastąpi od sierpnia 2020 r. Dariusza Piekarskiego, który z końcem kwietnia złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Digitree Group. Nowy prezes chce wykorzystać swoje doświadczenie do rozwoju Grupy jako całości, początkowo poprzez budowanie synergii w ramach portfolio usług i jego rozwoju, a następnie poprzez umiędzynarodowienie działalności.

Rada Nadzorcza Digitree Group 8 maja 2020 r. podjęła decyzję o powołaniu z dniem 1 sierpnia 2020 r. nowego prezesa zarządu spółki, Rafała Zakrzewskiego. Powierzenie stanowiska wchodzi w życie w drugiej połowie roku, jednak przyszły prezes zadeklarował chęć wcześniejszego wdrażania się w zagadnienia dotyczące działalności spółki i przejmowania zadań od byłego prezesa w okresie przejściowym.

Wybór Rafała Zakrzewskiego na stanowisko prezesa zarządu podyktowany jest jego bogatym doświadczeniem w zarządzaniu oraz kompetencjach związanych z branżą e-commerce oraz digital marketingu. Zakrzewski przez ponad dekadę związany był z Procter & Gamble, gdzie w latach 2004 – 2015 zajmował różne stanowiska menadżerskie w dziale sprzedaży kanału nowoczesnego, profesjonalnego oraz trade marketingu, pracując z takimi markami jak Oral-B czy Head & Shoulders. W P&G zdobywał również pierwsze doświadczenia międzynarodowe zarządzając rozwojem kategorii Oral Care dla obszaru CEEMEA.

W 2015 roku przeszedł do Irlandzkiego koncernu Glanbia jako Country Manager odpowiedzialny za Polskę. W kolejnym roku awansował i objął stanowisko regionalne, zarządzając całością regionu Europy Środkowej. Od 2017 roku zarządzał strategicznym dla Glanbii regionem Niemiec, Benelux-u, Austrii i Szwajcarii, gdzie przeprowadził restrukturyzację budując regionalne kompetencje i narzędzia w zakresie e-commerce oraz digital marketingu. Swoje doświadczenie wykorzystywał również w branży reklamowej, wspierając rozwój firmy Metromedia Polska oraz w branży konsultingowej, gdzie współpracował z Global Strategy Poland – włoską firmą specjalizującą się w konsultingu strategicznym.

Digitree Group operuje w bardzo atrakcyjnym segmencie rynku, a podjęte wcześniej działania, takie jak akwizycje Fast White Cat oraz Sales Intelligence, stworzyły fundamenty dla rozwoju Grupy oraz dalszej integracji usług parasolowych dla e-commerce. Rynek w Polsce rozwija się dynamicznie, uważam jednak, że podobnie jak w przypadku Niemiec czy Wielkiej Brytanii, wzrost penetracji e-commerce doprowadzi do skokowego rozwoju segmentu usług optymalizujących każdy aspekt działania w branży. Ta sytuacja tworzy możliwości dla Digitree Group. Grupa już w tej chwili oferuje kompleksowe usługi w tym zakresie, a w przyszłości ma szansę integrować kolejne elementy mix-u e-commerce dostarczając realną wartość swoim klientom. Mam nadzieję, że moja osoba i moje doświadczenia będą kolejnym impulsem rozwoju całości Grupy, zarówno na poziomie jej produktów, jak również, z czasem, zasięgu geograficznego ich dystrybucji. 

Rafał Zakrzewski 

Po rezygnacji Dariusza Piekarskiego w dniu 30 kwietnia 2020 r. w skład zarządu Digitree Group wchodzą obecnie Przemysław Marcol, odpowiedzialny za sprawy korporacyjne oraz Wiktor Mazur, nadzorujący politykę produktową Grupy i integrację wspólnej oferty usług. Dwuosobowy skład Zarządu pozwoli na dalsze sprawne funkcjonowanie spółki i Grupy do czasu przejęcia obowiązków prezesa przez Rafała Zakrzewskiego. Były prezes, Dariusz Piekarski, ze względu na rozpoczęte projekty zadeklarował chęć dalszej współpracy z Grupą oraz przekazanie najważniejszych spraw i zagadnień swojemu następcy. Pozwoli to na płynne przejście i modyfikację składu zarządu bez jakichkolwiek zmian odczuwanych dla zespołu pracowników czy klientów Digitree Group.


Źródło: informacja prasowa Digitree Group

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Digitree Group z rekordowymi przychodami za 2019 rok

Digitree Group rebranding SARE

Grupa Kapitałowa Digitree Group, zgodnie z opublikowanymi szacunkami, zamknęła 2019 rok z 18-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży, których wartość wyniosła 56,99 mln zł, wobec 48,33 mln zł w roku 2018. Grupa odnotowała niewielki spadek EBITDA z 4,13 mln zł w 2018 roku do 4,04 mln zł w roku 2019. Strata netto w całym 2019 roku była niższa niż ta osiągnięta za trzy kwartały 2019 r. Odnotowano też znaczną poprawę wyników kwartalnych.

Digitree Group uzasadnia duży wzrost skonsolidowanych przychodów w 2019 roku stabilną sytuacją jej spółek zależnych, takich jak INIS czy Salelifter oraz bardzo dobrą sytuacją tych przejętych w 2018 roku. Fast White Cat, zajmująca się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento i PrestaShop w ubiegłym roku zawarła kilka kontraktów z zagranicznymi kontrahentami (m.in. Telekom Slovenije) a Sales Intelligence, oferująca usługi marketingowe dla branży e-commerce z powodzeniem realizuje kolejne etapy projektu związanego z przewidywaniem intencji zakupowych w sklepach internetowych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Tabela 1. Wybrane szacunkowe dane finansowe Grupy Kapitałowej Digitree Group

Wyszczególnienie 2019 (w tys. zł) 1-3Q2019 (w tys. zł) 2018 (w tys. zł)
Przychody 56 992 42 626 48 334
EBITDA 4 044 1 045 4 126
Zysk netto – 557 – 929 517

Źródło: Emitent

Tabela 2. Wybrane dane finansowe Grupy Kapitałowej Digitree Group w podziale na kwartały

Wyszczególnienie 1Q2019 (w tys. zł) 2Q2019 (w tys. zł) 3Q2019 (w tys. zł) 4Q2019 (w tys. zł)*
Przychody 13 967 14 792 13 867  14 367
EBITDA 533  1 111  1 045  1 355
Zysk netto -360 -355  -214  372

Źródło: Emitent

*szacunki Emitenta

Rekordowe przychody naszej Grupy idą w parze ze spadkiem straty netto w porównaniu do 3 kwartału 2019 roku. A to za sprawą IV kwartału, kiedy to Grupa odnotowała zysk na poziomie niemal 380 tys. zł, podczas gdy w pozostałych kwartałach tego roku, osiągnęliśmy stratę netto. Ten dobry wynik jest następstwem wprowadzenia programów optymalizujących koszty oraz dużej dywersyfikacji naszych usług przy jednoczesnym kompleksowym podejściu do obsługi klientów. W ubiegłym roku zmieniliśmy nie tylko nazwę, ale również podejście do prowadzonego biznesu, skupiając się przede wszystkim na pełnym wykorzystaniu wszystkich zasobów technologicznych, posiadanych przez nas unikatowych danych o użytkownikach Internetu, a także wiedzy naszych specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego. Połączenie tych wszystkich elementów pomaga nam zmaksymalizować finalny efekt dla naszych klientów, jakim jest wzrost ich sprzedaży i przychodów.

Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu Digitree Group 

Szacunkowe jednostkowe przychody ze sprzedaży spółki Digitree Group S.A. za 2019 rok wyniosły
8,59 mln zł, wobec 10,40 mln zł w 2018 roku, co stanowi spadek o 17% rok do roku. Powyższe jest wynikiem niekorzystnego trendu, obserwowanego dla całej branży związanej z e-mail marketingiem oraz podmiotów działających na danych osobowych, co jest następstwem wprowadzenia rozporządzenia RODO w połowie 2018 roku. Rozporządzenie w znacznej mierze ograniczyło wydatki firm w zakresie realizowanych kampanii mailingowych, co przełożyło się na mniejsze przychody ze sprzedaży spółki Digitree Group. Szacunkowa jednostkowa EBITDA Spółki w 2019 roku wyniosła 0,66 mln zł, wobec -0,91 mln‬ zł w poprzednim roku, natomiast zysk netto Digitree Group S.A. wyniósł w 2019 roku 2,14 mln zł, podczas gdy w 2018 roku zysk netto wyniósł 1,07 mln zł. Wpływ na jednostkowy wynik netto miały w szczególności wypłacona w maju 2019 r. dywidenda ze spółki zależnej INIS sp. z o.o. w kwocie 4,31 mln zł, a także odpis aktualizujący dla pożyczek udzielonych spółkom VideoTarget oraz Cashback Services w łącznej kwocie 1,45 mln zł.

Przeprowadziliśmy analizę sytuacji i rozwoju spółek będących częścią naszej Grupy Kapitałowej w kontekście pandemii COVID-19, która przyniosła nam pewne twarde wnioski. Niektóre z naszych spółek, tj. VideoTarget oraz Cashback Services, ze względu na spadki zleceń kampanii marketingowych klientów, z dużym prawdopodobieństwem osiągną niższe przychody niż zakładaliśmy pierwotnie. W konsekwencji, na chwilę obecną uznać musimy, iż najprawdopodobniej nie będą w stanie spłacić zaciągniętych pożyczek. Stąd decyzja o odpisie. Planujemy jednak wykorzystać ich zasoby oraz możliwości w postaci rozbudowanej technologii i narzędzi, które posłużą nam w działaniach dla branży e-commerce, na których skupia się obecnie cała Grupa Digitree Group.

Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu Digitree Group 

Spółka w ostatnim komunikacie poinformowała również o rozpoczęciu procesu pozyskania inwestora dla VideoTarget sp. z o.o., której potencjał, podobnie jak Cashback Services, został dostrzeżony przez podmioty zewnętrzne.


Źródło: informacja prasowa Digitree Group 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

SARE ruszyło XVI Ogólnopolskim Badaniem Poczty Elektronicznej!

Badanie wykorzystania poczty to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją, które pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznać ich preferencje i sposoby wykorzystania kanału e-mail. Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w media planach i strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE najlepiej dostosować system do potrzeb klientów.

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat: skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych, znaczenia kanału e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile, rozwoju komunikacji elektronicznej i marketing automation, wymagań, jakie stawia współczesny użytkownik Internetu. 

Wyniki badania przeprowadzonego przy współpracy z BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe odpowiadają na pytania:

  • Dlaczego użytkownicy subskrybują newslettery? 
  • Jak automatyzacja marketingu wpływa na skuteczność kampanii? 
  • Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? 

Raport, który zostanie opublikowany po badaniu, komentowany będzie przez takich ekspertów jak Artur Jabłoński, Piotr Bucki czy Artur Maciorowski. Z raportu sporządzonego na podstawie przeprowadzonych badań będzie można dowiedzieć się na przykład: 

  • Jak wykorzystać narzędzie newslettera, aby stworzyć skuteczną kampanię? 
  • Co wpływa na rozwój komunikacji elektronicznej?
  • Jakie są oczekiwania współczesnego internauty wobec email marketingu? 

Jak co roku, badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych oraz za pomocą panelu BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Ankieta będzie dostępna dla użytkowników do 30 listopada 2019 r. Badanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, natomiast druga część rozbudowana o pytania branżowe, skierowana jest do marketerów, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe i prowadzą kampanię digitalowe. 

Wypełnij ankietę i zdobądź nagrody!
Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w XVI edycji Badania. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na www.sare.pl/ankieta lub zostać panelistą systemu należącego do BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowego. Dla osób, które wypełnią ankietę przygotowaliśmy nagrody – vouchery do sieci sklepów Empik.

Patronami tegorocznego badania są:
BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brief.pl, Koncept, Marketer+, Mam Startup, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, Fundacja Force, Szef Sprzedaży, INIS, Salelifter.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Co powinien zawierać świąteczny landing page?

landing page SAREhub

Unikalny landing page to doskonały sposób, by zwrócić uwagę konsumentów i zachęcić ich do kupna prezentów w Twoim sklepie internetowym. Wykorzystując atrakcyjne strony docelowe możesz liczyć na wysoką konwersję kampanii promocyjnej czy lepsze pozycjonowanie w Google. Wszystko zależy jednak od optymalizacji, określenia jaką akcję z poziomu landing page ma wykonać użytkownik i przygotowania angażującego contentu. Jakie elementy powinien posiadać skuteczny landing page?

Jak odróżnić landing page od zwykłej strony?

Landing page nie jest stroną główną sklepu internetowego – landing może być opublikowany w obrębie danej witryny lub poza nią. Jest to strona docelowa, na którą przekierowany zostaje użytkownik poszukujący rozwiązania konkretnego problemu lub realizujący określoną potrzebę.

W kontekście świąt i okazji sprzedażowych jak Black Friday czy Cyber Monday, landing page przybiera często formę gotowego zestawu rekomendowanych produktów objętych promocją, dzielonych na kategorie odpowiadające asortymentowi. Cechą charakterystyczną tej formy promocji jest użycie tylko niezbędnych grafik czy tekstów, które skoncentrują uwagę kupującego i przekonają do konkretnego działania, np. przejścia na stronę produktu czy skorzystania ze zniżki bądź oferty specjalnej.

Dlaczego landing pages tak efektywnie stymulują sprzedaż?

Asortyment sklepów internetowych to często setki i tysiące produktów, które nie zawsze odpowiadają aktualnemu zapotrzebowaniu kupujących. Przed świętami szukamy przede wszystkim prezentów dla bliskich, więc siłą rzeczy rośnie popularność drobnej elektroniki, zabawek, gier komputerowych czy kosmetyków. Landing page pozwala na lepszą ekspozycję najbardziej pożądanych w danym czasie produktów, kierując ruch na jedną podstronę. W rezultacie kupujący łatwiej znajdzie idealny prezent, co dodatkowo zmotywuje go do pozostania na stronie sklepu internetowego.

Przykłady landingów w kontekście nadchodzących świąt? Prezenty dla taty, pomysły na prezent dla mamy, upominki dla seniorów, pomysły na prezenty do 100 zł – od Twojej kreatywności i zasobów zależy, jak skategoryzujesz swój asortyment. W skutecznej prezentacji Twojej oferty pomoże system personalizacji – o tym, jak działa i wpływa na sprzedaż, przeczytasz w tym artykule.

Jakie elementy powinien zawierać skuteczny landing page?

Marketing w sklepie internetowym i landing page ma wspólny fundament – jest nim znajomość potrzeb klientów. Analiza ich zachowania na stronie pozwala wskazać, jakich produktów potrzebują najbardziej oraz jak reagują na poszczególne formy reklamy. Na tej podstawie formułowany jest przekonujący nagłówek o charakterze sprzedażowym oraz zwięzły tekst stosujący język korzyści, akcentujący benefity produktu, grupy produktów czy usługi.

Towarzyszy temu wysokiej jakości content marketing – zdjęcia i grafiki, które w ciągu kilku sekund zilustrują klientowi co zyska poprzez zakup. Tym samym nie mogą to być zwykłe fotografie sprzedawanych produktów. Skuteczny landing page zawiera również elementy Call to Action, np. w formie aktywnego buttona. Całość powinna być maksymalnie zwięzła oraz spersonalizowana wedle potrzeb danej grupy docelowej.

lp black friday
Obrazek 1: Landing page z okazji Black Friday. Archiwum SARE.

Landing page od podstaw – od czego zacząć?

Nie można liczyć, że landing page przygotowany intuicyjnie przyniesie satysfakcjonujący zwrot. Z tego powodu reklama sklepu internetowego sięga po narzędzia marketing automation do zbierania danych o kupujących czy segmentacji ich wedle lokalizacji, aktywności oraz zainteresowań. W ten sposób przygotowanie skutecznego landing page z lepszą konwersją staje się zdecydowanie łatwiejsze oraz procentuje dodatkowymi korzyściami obsługi sklepu internetowego. Przykładem mogą być powiadomienia web push (więcej o powiadomieniach przeczytasz w tym artykule) wyświetlane użytkownikom, którzy w ramach landing page wyrazili zainteresowanie szkoleniem czy nowym modelem produktu.

Wysoka konwersja landing page z SAREhub

Personalizacja jest kluczem do stworzenia skutecznego landing page, który pozwoli pozyskać nowych klientów oraz zdobyć ich zaufanie na długo (o skuteczności personalizacji dowiesz się z tego tekstu). Strona docelowa z dopasowaną do gustu i potrzeb użytkownika ofertą jest przyjazna i mile widziana, przez co działa znacznie skuteczniej np. od zwykłej reklamy banerowej.

Jeśli chcesz przygotować dedykowany świętom landing page dla swojego e-commerce skontaktuj się z nami. Pomogą Ci w tym eksperci z SAREhub – dzięki temu proces będzie prosty i skuteczny.

Autor artykułu:

Justyna Trzupek – Head of PR & Marketing w SARE S.A.

Digitree Group to kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, oparte na zaawansowanych, autorskich narzędziach, technologii i unikatowych danych o użytkownikach sieci, wspierające sprzedaż oraz działania marketingowe klientów. Ponad 15 lat doświadczenia w branży technologicznej. Generujemy rocznie miliony leadów i sprzedaży w branżach: e-commerce, retail, ubezpieczenia, finanse, nieruchomości, turystyka, MŚP, instytucje publiczne, agencje i domy mediowe. 25 rozwiązań technologicznych zwiększających ruch i sprzedaż online. Wyróżniają nas autorskie narzędzia: system do marketing automation, e-mail marketingu, walidacji i scoringu danych oraz unikatowe dane: intencje zakupowe i zainteresowania, finansowe, geolokalizacji, aktywności online. Rozwijamy digital. Edukujemy branżę współpracując z magazynami, serwisami i organizatorami eventów: Marketer+, Online Marketing, E-commerce w Praktyce, Targi e-Handlu, IAB Polska, Szef Sprzedaży, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, NowyMarketing.pl i wiele innych. 19 nagród branżowych i biznesowych. Deloitte Technology Fast 50 CE, Deloitte Technology Fast 500 EMEA, Gazele Biznesu, Golden Arrow, Bloomberg Businessweek, Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju.

Digitree Group

Email marketing vs. RODO – czy naprawdę jest się czego bać?

Email marketing a RODO

25 maja 2018 r. weszło w życie RODO. Można było odczuć napięcie związane z jego nadejściem, szczególnie na naszych skrzynkach emailowych. Czy również otrzymałeś setki wiadomości, szczególnie od nadawców, z którymi już dawno nie miałeś kontaktu?

Chyba spotkało to każdego z nas. Nowe przepisy często budziły i wciąż budzą wiele kontrowersji. Z pewnością jedną z największych motywacji przedsiębiorców do właściwego wprowadzenia zmian jest widno wysokich kar finansowych (firmy mogą być obciążone karą finansową – nawet 4% rocznego OBROTU firmy lub 20 MILIONÓW EUR). Wszyscy jednak zgadzamy się co do potrzeby ustalenia nowych regulacji – przecież główną ideą RODO jest ZABEZPIECZENIE danych użytkowników. Niemniej jednak, wielu przedsiębiorców zastanawia się, co w praktyce przyniosą zmiany.

Szczególna rola danych osobowych w marketingu

Większość z nas zaje sobie sprawę, jak wielką rolę pełni przetwarzanie danych osobowych w marketingu. Dane takie pozwalają personalizować komunikację z potencjalnymi klientami i trafiać do zainteresowanych odbiorców. W tym momencie trudno odpowiedzieć jednoznacznie na pytanie, jak RODO wpłynie na rynek e-commerce, a szczególnie na email marketing. Firmy zajmujące się profesjonalną realizacją kampanii mailingowych już od wielu miesięcy pracowały nad wdrożeniami funkcjonalności, które zapewnią 100% zgodności z prawem i zagwarantują bezpieczeństwo przed wspomnianymi karami finansowymi. Jedną z kluczowych funkcji, które system do email marketingu powinien mieć jest np. rejestr zdarzeń dla danego adresu email. Na czym polega? Jeśli dla danego użytkownika zmieni się jakiś parametr, np. nastąpi cofnięcie zgody na otrzymywanie newslettera lub zmieni się adres email, to każda taka informacja powinna być rejestrowana i udostępniania w formie raportu. Poza tym, teraz każdy system musi gwarantować realizację tzw. prawa do bycia zapomnianym. Taka funkcjonalność pozwala wskazać adres jako „zapomniany”, co w systemie do email marketingu skutkuje dokonaniem anonimizacji, zaszyfrowania danych osobowych zgłaszającego się użytkownika. W efekcie taki rekord pozostaje w bazie w celach wyłącznie statystycznych – nie można go edytować, używać do wysyłki a tym bardziej sprawdzić jego danych osobowych. Pozostaje jedynie jako „odbiorca anonimowy”. Chcesz się dowiedzieć jakie funkcje powinien jeszcze posiadać system do e-mail marketingu? Czytaj więcej.

RODO dotyczy wszystkich, czyli kogo?

RODO ma zastosowanie do wszystkich podmiotów przetwarzających dane osobowe, prowadzących swoją działalność na terenie Unii Europejskiej. Sposoby ochrony danych zależne są od danego przedsiębiorcy i specyfiki prowadzonej przez niego działalności. Działania takie muszą być poddane ocenie pod kątem ryzyka związanego z przetwarzaniem danych. To może brzmieć niepokojąco, ale rzetelne opracowanie polityki bezpieczeństwa danych wcale nie musi być trudne, szczególnie dla tych, którzy dotychczas dbali o przetwarzanie danych zgodnie z prawem.

Email marketing po RODO w praktyce

Profesjonalne systemy do email marketingu pozwalają zbierać dane, dzięki nowym funkcjonalnościom w zgodzie z RODO. W jaki sposób? Dobrą praktyką pozostaje weryfikacja double opt-in – czyli dopiero w momencie kliknięcia w link potwierdzający zgodę klient będzie otrzymywał nasze wiadomości. Dodatkowo do każdego maila musi być dodana stopka wypisu z linkiem rezygnacji. Kolejną funkcją jest możliwość dodania linku do edycji danych przez użytkownika i edycji swoich danych i zgód wcześniej zadeklarowanych.
Ważne, aby pod formularzami, umieszczanymi na stronach internetowych i landing page’ach umieszczać stosowne zgody marketingowe i wskazać cel zbierania danych. Dzięki temu, użytkownik ma pełną kontrolę nad powierzonymi nam danymi, wie, jakie prawa mu przysługują, posiada informacje o administratorze danych i wszelkich podmiotach, którym dane te zostaną udostępnione.

Krótka historia wysyłek mailowych

Email marketing przeszedł wielkie zmiany od swoich początków aż do dziś. Pierwsze kampanie realizowane były masowo. Celem było dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Przy stale rosnącej ilości adresów mailowych myślenie to zaczęło się zmieniać. Pojawiły się trendy personalizowania treści marketingowych. Nie słabło natomiast masowe zbieranie danych o użytkownikach, hurtowe ich przetwarzanie dla celów kolejnych kampanii. Kolejnym krokiem, aktualnym dzisiaj, jest automatyzacja procesów. Po wejściu RODO kampanie e-mailowe można realizować równie skutecznie za pomocą intuicyjnych systemów, które spełniają wymagania rozporządzenia.

Digitree Group to kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu, oparte na zaawansowanych, autorskich narzędziach, technologii i unikatowych danych o użytkownikach sieci, wspierające sprzedaż oraz działania marketingowe klientów. Ponad 15 lat doświadczenia w branży technologicznej. Generujemy rocznie miliony leadów i sprzedaży w branżach: e-commerce, retail, ubezpieczenia, finanse, nieruchomości, turystyka, MŚP, instytucje publiczne, agencje i domy mediowe. 25 rozwiązań technologicznych zwiększających ruch i sprzedaż online. Wyróżniają nas autorskie narzędzia: system do marketing automation, e-mail marketingu, walidacji i scoringu danych oraz unikatowe dane: intencje zakupowe i zainteresowania, finansowe, geolokalizacji, aktywności online. Rozwijamy digital. Edukujemy branżę współpracując z magazynami, serwisami i organizatorami eventów: Marketer+, Online Marketing, E-commerce w Praktyce, Targi e-Handlu, IAB Polska, Szef Sprzedaży, Marketing i Biznes, Sprawny.Marketing, NowyMarketing.pl i wiele innych. 19 nagród branżowych i biznesowych. Deloitte Technology Fast 50 CE, Deloitte Technology Fast 500 EMEA, Gazele Biznesu, Golden Arrow, Bloomberg Businessweek, Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju.

Digitree Group