Reklamy kryptowalut w trakcie Super Bowl

super bowl sensor tower

Super Bowl w Stanach Zjednoczonych to nie tylko wydarzenie sportowe, ale i wydarzenia rozrywkowe i festiwal reklam z każdej branży. Firma Sensor Tower postanowiła sprawdzić jakie efekty, przyniosły reklamy dla aplikacji z kryptowalutami.

W trakcie niedzielnej transmisji reklamowało się aż wiele aplikacji mobilnych, a aż trzy z dziesięciu największych powiązane są z kryptowalutami lub inwestycjami. Sensor Tower przeprowadziło badania, które z nich zaliczyły najlepsze wyniki jeżeli chodzi o ilość pobrań i nowych użytkowników.
super bowl 2022 dane aplikacji

Dzięki prostej, aczkolwiek viralowej reklamie kodu QR odbijającego się na czarnym ekranie Coinbase zaliczył największy wzrost instalacji, który wyniósł ponad trzykrotność w stosunku do tego samego okresu tydzień wcześniej, co więcej kontynuował on świetne wyniki również następnego dnia, zaliczając wzrost 286% na następny dzień. Również eToro oraz FTX zaliczyły bardzo udane kampanie, mieszcząc się w piątce najlepszych aplikacji mobilnych pod kątem wzrostu instalacji w Stanach Zjednoczonych. Obie zanotowały ponad 100% wzrost instalacji, aby na następny dzień liczba ta spadła do okolic 80%, co nadal można uznać za zadowalający wynik. Warto wziąć pod uwagę, że pozycję drugą i trzecią w rankingu zajmują aplikacje bezpośrednio związane ze sportem, co naturalnie dawało im dużą przewagę w przypadku wydarzenia sportowego.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF