Polska Liga Esportowa oraz Sponsoring Insight nawiązują współpracę

wspolpraca Spnsoring Insight Polska Liga Esportowa

Dobra współpraca partnerów biznesowych z Polską Ligą Esportową opiera się na wzajemnym zaufaniu, szukaniu potencjału we wspólnych działaniach, wyznawaniu podobnych misji i wizji oraz docieraniu do szerokiego grona odbiorców.

W tym celu Polska Liga Esportowa podjęła działania z agencją Sponsoring Insight, która w swoim profilu zapewnia badania, analizy oraz doradztwo w zakresie sponsoringu i marketingu sportowego. Nawiązanie współpracy z firmą badawczo-konsultingową ma na celu jak najlepszą analizowanie rynku mediowego, możliwości biznesowych oraz efektywności realizowania zaplanowanych strategii.

Raporty dostarczane przez Sponsoring Insight zawierają dane, mające ułatwić już współpracującym partnerom Polskiej Ligi Esportowej jak i tym przyszłym, świadome podejmowanie decyzji w oparciu o rzetelność i jawność danych.

Podjęcie współpracy z takim partnerem jak Sponsoring Insight pozwala nam na wejście na kolejny etap profesjonalizacji polskiego esportu, w tym wypadku na linii działań sponsorskich i biznesowych. PLE jako strona będzie mogła wiarygodnie przedstawiać swoją wartość na rynku i dokumentować postęp projektu, co jest dla mnie osobiście bardzo ważne.

Paweł Kowalczyk, CEO Polska Liga Esportowa

Dynamika wzrostu branży gamingowej oraz plany rozwojowe Polskiej Ligi Esportowej zrobiły na nas ogromne wrażenie. Mocno wierzę w to, że prowadzone przez nas badania efektywności sponsoringu i dostarczane raporty przyczynią się do dalszej profesjonalizacji rozgrywek, a nam pozwolą postawić kolejny ważny krok w świecie esportu.

Seweryn Plotan, Dyrektor Zarządzający Sponsoring Insight

Do tej pory wspólnie udało się opracować statystyki pokazujące zasięg i dotarcie publikacji mediowych Polskiej Ligi Esportowej w założonym okresie czasu. Wyliczone, szacunkowe ekwiwalenty wartości reklamowej partnerów to informacje, na których bazie można rozwijać dalsze działania.

Polska Liga Esportowa zakończyła ostatnią kolejkę zasadniczą w grze Counter – Strike: Global Offensive. Sześć wyłonionych drużyn w dniach 4-6.12 rywalizować będzie o pulę 100 000 złotych. Inwestorem PLE jest między innymi były koszykarz NBA – Marcin Gortat. Transmisja rozgrywek odbywa się na kanałach Polsat Games.


Żródło: informacja prasowa PSL

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF