...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polska Liga Esportowa wraca w nowej kreacji!

Lotto Dywizja Profesjonalna

Emocje zaczną budować się już 20września. To właśnie tego dnia sezon Jesień 2021 zainaugurowany zostanie walką w pierwszej kolejce Lotto Dywizji Profesjonalnej. Tę rywalizacjęmożna będzie obejrzeć  w poniedziałki (18.00, 21.00) i wtorki (15.00, 18.00, 21.00) na kanałach Twitch i YouTube Polskiej Ligi Esportowej, jak i na WP Pilot. W dywizji zagrają zarówno drużyny i zawodnicy doskonale kojarzeni przez kibiców w Polsce, jak i nowy narybek, chcący wpisać się wyraźną czcionką na karty Polskiej Ligi Esportowej.

Stawka Lotto Dywizji Profesjonalnej prezentuje się następująco:

  • Creative Avez,
  • Dr Pepper Team,
  • GG.Predict VIXIT,
  • LODIS by Illuminar,
  • Olej Napędowy,
  • Opera GX Phantoms,
  • Actina Pasha Gaming Camp,
  • PL123,
  • ThunderFlash,
  • UNGENTIUM.

Wszystkie mecze rozegrane zostaną w formacie BO3, rozlokowanych po dziewięciu następujących tydzień po tygodniu kolejkach. Na przestrzeni przeszło dwóch miesięcy, wszystkie wymienione wyżej drużyny stoczą bój o tytuł mistrza Lotto Dywizji Profesjonalnej, co zaowocuje awansem do najwyższego poziomu rozgrywkowego, czyli PGE Dywizji Mistrzowskiej, nagrody pieniężne w wysokości 10 000 zł oraz miejsce w rozgrywkach międzynarodowych European Development Championship. 

Partnerem tytularnym dywizji jest Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, który kontynuuje współpracę z Polską Ligą Esportową. Ponadto młodych, aspirujących graczy będą wspierać sponsorzy: eWinner, LG i Pracuj.pl 

PGE Dywizja mistrzowska

Okiem cyklonu, tworzonego w świecie esportu przez Polską Ligę Esportową, będzie po raz kolejny PGE Dywizja Mistrzowska, która po raz kolejny uświetniona została obecnością partnera tytularnego – PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Oczy fanów CS:GO w kraju zwrócą się w stronę mistrzowskiej stawki już 22 września. Tego dnia, na antenie Polsat Games w telewizji, na Twitchu i YouTube, mecze pierwszej kolejki zainauguruje studio meczowe, w skład którego wchodzą:

  • Komentatorzy: Olek “Vuzzey” Kłos” i Łukasz “Hermes” Pożyczek
  • Eksperci: Krystian “Terp” Terpiński i Albert “Mes” Dulla 
  • Prowadzący: Radek “Mad1” Florkowski. 

Razem z nimi, wszyscy kibice będą mogli oglądać rywalizację na najwyższym krajowym poziomie. Zmianą w stosunku do poprzednich sezonów, jest liczba ekip zmagających się w PGE Dywizji Mistrzowskiej. Do ośmiu drużyn dołączają dwa kolejne teamy, a pełny skład na sezon Jesień 2021 wygląda w ten sposób:

  • Anonymo Esports,
  • Honoris,
  • Illuminar Gaming,
  • Izako Boars,
  • Mad Dog’s PACT,
  • M1 EDEN,
  • PGE Turów Zgorzelec,
  • Tarczyński Protein Team,
  • Team ESCA Gaming,
  • x-kom AGO.

Wszystkie formacje mogą zgodnie przyznać – jest o co grać w Polskiej Lidze Esportowej pula finansowa na sezon Jesień 2021 wyniesie bowiem aż 250 tysięcy złotych. Będzie ona dzielona pomiędzy organizacje na podstawie kryteriów, które zostały wyszczególnione w umowie Centralizacji Praw Sponsoringowych, zawartej pomiędzy ligą, a wszystkimi organizacjami walczącymi w PGE Dywizji Mistrzowskiej.

Najbliższe tygodnie z PGE Dywizją Mistrzowską rysują się w następujący sposób: 9 kolejek meczowych, transmitowanych w środy (13:00, 16:00 i 19:00) oraz czwartki (16:00 i 19:00). Rywalizację zakończą finały Polskiej Ligi Esportowej, zaplanowane na pierwsze dni grudnia.

Polska Liga Esportowa wkracza w nowy sezon PGE Dywizji Mistrzowskiej z wielkimi ambicjami, które ponownie, w wyniku przedłużonej współpracy, zrealizowane zostaną przy pomocy partnera tytularnego, PGE Polskiej Grupy Energetycznej, i udziale partnerów: eWinner, Lech Free, LG, Red Bull, Media Expert, Pracuj.pl, którzy przygotowali liczne niespodzianki dla widzów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

#PLEmediaday: kilkudziesięciu uczestników, gość specjalny, warsztaty, sesja zdjęciowa i nagrania

#PLEmediaday

Sobotnie wydarzenie podzielone zostało na dwie części: sesję warsztatową i foto-wideo. Podczas pierwszej z nich zawodnicy oraz przedstawiciele drużyn, w tym m.in. właściciele i managerowie organizacji oraz członkowie social media teamów, mogli wysłuchać krótkich wystąpień na temat budowania własnej marki, komunikacji i współpracy z ligą. Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej opowiedział o znaczeniu profesjonalnej ligi dla rozwoju zawodników i drużyn, Patryk Wolski, manager gwiazd poruszył ważny aspekt budowania własnej marki, a Jakub Świsłowski ze Sponsoring Insight przybliżył temat wizerunku zawodników w mediach.

Tradycyjnie już podczas wydarzeń organizowanych przez Polską Ligę Esportową nie mogło zabraknąć niespodzianek. Gość specjalny wydarzenia, czyli Marcin Gortat, światowa gwiazda koszykówki i inwestor Polskiej Ligi Esportowej, w charyzmatycznym wystąpieniu omówił znaczenie profesjonalnych szkoleń na przykładzie NBA, przywołując konkretne przykłady przedstawiające realne działania prowadzące do rozwoju organizacji. Legendarny koszykarz wspominał też o znaczeniu zaangażowania zawodników w życie drużyny m.in. z perspektywy współpracy z mediami. Ogromnym zainteresowaniem uczestników #PLEmediaday cieszyło się Q&A z Marcinem Gortatem i przedstawicielami Polskiej Ligi Esportowej. Pytania padające z sali doprowadziły do niezwykle interesującej dyskusji i wymiany doświadczeń.

Druga część wydarzenia w pełni poświęcona była wywiadom, nagraniom oraz grupowej i indywidualnej sesji fotograficznej zgromadzonych drużyn: Mad Dog’s Pact, Illuminar Gaming, Izako Boars, Honoris, PGE Turów Zgorzelec, x-kom AGO, Team Esca Gaming, Tarczyński Protein Team, M1 Eden, których zmagania podczas będzie można obserwować już od 22 września br. W nadchodzącym sezonie PGE Dywizji Mistrzowskiej do walki stanie aż 10 teamów, co oznacza większą liczbę spotkań i dłuższe dni transmisyjne – te startować będą już od godz. 13:00. Stawka jest wysoka, bo pula finansowa do podziału pomiędzy organizacje wyniesie aż 250 000 zł. 

Przypomnijmy, że niespełna kilka dni temu pomiędzy Polską Ligą Esportową a organizacjami współtworzącymi najwyższą klasę rozgrywkową, podpisana została umowa o Centralizacji Praw Sponsoringowych. To pierwszy tak kompleksowy model biznesowy w świecie esportu, który stanowi deklarację o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami. Dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych, otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami, gwarancję stabilności i przewidywalności rozwoju. Dla partnerów poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej – jasność i przejrzystość przynależnych zasad. Warto również podkreślić, że innowacyjność i nowatorskie podejście do zarządzania prawami sponsorskimi wyznaczają zupełnie nieznane dotąd standardy współpracy.


Źródło: PLE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF