...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Sizeer z nową kampanią COLD CITY

Zgodnie z przyjętą strategią multibrandu Sizeer na rok 2018, głównym miejscem komunikacji jest przestrzeń miejska pokazana w różnych aspektach, kojarzących się ze streetwearowym lookiem. Wiosną miała miejsce odsłona kampanii CITYMADE SNEAKERS, w której postawiono na zabawę słowem, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, którym komunikujemy się z miastem, gdy nosimy sneakery. Pod koniec lata, wprowadzając nową kolekcję, tkanka miejska nadal odgrywała wiodącą rolę, tym razem pod hasłem CITY SQUAD. W najnowszej kampanii COLD CITY, miasto zostaje ukazane przez pryzmat mroźnej aury, podczas której sprawdzą się produkty z segmentu city outdoor i winterized sneakers.   

Trzonem kampanii jest digitalowy content, zbudowany w oparciu o dedykowaną sesję zdjęciową oraz 20 wariantów video-GIFów. Sub-claim kampanii „Gif me some snow” podkreśla, że Sizeer nie boi się zimnych dni i śniegu w mieście, a zabawa słowem nawiązuje do GIF-owej formy komunikacji. Zaplanowane działania online przygotowano w oparciu o nowoczesne i pożądane jako content w social mediach rozwiązania, jak GIF-y, stereoskopy, boomerangi, kavalety. Kreacje zostały przygotowane przez Papaya Films i zespół Sizeer.

Kampania ma charakter omnichannelowy. Na czas jej trwania zaplanowano działania we wszystkich kanałach komunikacji sieci Sizeer oraz na wszystkich rynkach na których obecny jest brand, a więc: Polska, Niemcy, Austria, Słowacja, Czechy, Litwa, Łotwa, Rumunia i Węgry. Salony stacjonarne wyposażone zostały, zarówno w grafiki kampanijne, statyczne, jak i dedykowany GIFowy content digitalowy. Działania online kampanii obejmują wszystkie cyfrowe punkty styku z klientami, których bazę stanowi dedykowany landing page: sklep.sizeer.com/cold-city

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF