...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Michał Przybyłowicz w kampanii Honor 9

Deskorolka to wolność. Deskorolka to sposób na życie. Dzięki niej postrzegam je zupełnie inaczej – tak swój filmik rozpoczyna Michał Przybyłowicz, ostatni z influencerów zaproszonych przez markę Honor do współpracy przy kampanii „Łowca Światła”. Honor 9 to urządzenie dedykowane młodym osobom, poszukującym nowych doświadczeń i inspiracji, którym bliskie są takie wartości jak pasja, odwaga czy wytrwałość. Właśnie takim człowiekiem jest Przybyłowicz. Jak sam mówi – Dzięki deskorolce wciąż odkrywam w sobie nowe pokłady energii i siły. Nawet gdy coś mi się nie udaje, jakiś nowy trik, nie ma mowy o porażce. Wciąż próbuję – próbuję do skutku, aż się uda. Kiedy jeżdżę – problemy nie istnieją. Inaczej patrzę na miasto. Wszystko nabiera jakby żywszych barw. Staje się jaśniejsze, wyraźniejsze.

W ramach swojej kampanii Honor motywuje odbiorców do działania. Do realizacji „Łowcy Światła” zaprosił trzech influencerów, którzy są uosobieniem filozofii #ForTheBrave. W filmikach nakręconych z udziałem ambasadorów, Honor udowadnia, że warto odważnie sięgać po więcej i nie zatrzymywać się w drodze do wyznaczonego celu.

W pierwszej odsłonie „Łowcy  Światła” mogliśmy dowiedzieć się, w jaki sposób spełnia się w swoim  pozazawodowym życiu Leszek Stanek – choreograf, tancerz, wokalista i aktor. W drugiej produkcji Honora mogliśmy lepiej poznać Olę Zienkiewicz – aktorkę, młodą mamę i jak się okazuje, także miłośniczkę sportu. Trzecia i zarazem ostatnia odsłona kampanii to okazja do poznania zupełnie innego świata – deskorolkowej pasji młodego warszawskiego skejtera Michała Przybyłowicza, który swój odcinek kończy zachęcając – Deska to ciągłe wyzwania, cały czas udowadniasz sobie, że możesz pokonać własne słabości. Wystarczy trochę odwagi i nie ma rzeczy niemożliwych. Również dla Ciebie – Be Brave.

Siłą smartfona Honor 9 jest możliwość uchwycenia niepowtarzalnych chwil z wykorzystaniem ciekawych efektów jaką daje on swoim użytkownikom. Zrobienie idealnego zdjęcia, nawet w niesprzyjających warunkach, to z pomocą tego smartfona żaden wysiłek. „Łowca Światła” jest bowiem odwołaniem do wyróżniających cech telefonu, czyli wyjątkowej funkcji malowania światłem podczas fotografowania w ciemności oraz trybu nocnego, który dzięki długiemu naświetlaniu, uchwyci każda chwilę z zachowaniem najwyższej jakości.

Wszystkie filmiki z udziałem trzech ambasadorów można zobaczyć na kanale marki na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCJ5lXzXOixpasHAt23WcZJw

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF