...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Finał 2 edycji SkillFactor w ten weekend

SkillFactor sezon 2

Finał projektu odbędzie się w gdańskim Kinguin Esports Lounge w formie turnieju LAN – wszystkie cztery drużyny, którym udało się przejść przez kwalifikacje spotkają się na miejscu wraz ze swoimi mentorami po czym staną do walki o miano zwycięzcy SkillFactor i główną nagrodę w wysokości 5000 zł.

Wszystkie finałowe drużyny prezentowały bardzo wysoki poziom w trakcie kwalifikacji, więc możemy liczyć na wyrównane spotkania. Po zakończeniu kwalifikacji każda drużyna spotkała się z profesjonalnym coachem – Szymonem “Nodsury” Kościelniakiem, aby jeszcze bardziej zmaksymalizować swój potencjał.

Całość transmitowana będzie na Twitch.tv projektu oraz mentorów: Mariki “Ikusi” Gąsiorowskiej, Ewa “Mrs Honey” Wyszatyckiej, Daniela “STOMPa” Płomińskiego oraz Kuby “Kubika” Kubiaka.

Godziny transmisji:

– sobota 26 czerwca 12:00-20:00

– niedziela 27 czerwca 12:00-17:30

Do końca trwania turnieju obowiązuje promocja na sprzęt gamingowy dostarczony przez partnerów wydarzenia – ACTINA, ASUS ROG, HP Omen, AMD oraz Sferis.pl.

Ofertę specjalną można znaleźć na https://www.sferis.pl/skill-factor


Źródło: SkillFactor

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

SkillFactor – ruszyła druga edycja gamingowego talent show

SkillFactor

Ponownie czterech influencerów (profesjonalnych graczy e-sportowych, streamerów oraz osób związanych ze światem gier) weźmie pod swoje skrzydła po jednej drużynie.

Zespoły zostaną wyłonione podczas kwalifikacji. Następnie trenerzy przekażą swoim podopiecznym zarówno wiedzę dotyczącą samej gry, jak i przydatne wskazówki na temat dyscypliny czy komunikacji.

Gwiazdami drugiej edycji SkillFactor będą: Daniel „STOMP” Płomiński, Marika „ikusiaa” Gąsiorowska, Ewa „mrs.honey” Wyszatycka, a także Kuba „KubiK” Kubiak.

Producentem projektu, podobnie jak w przypadku pierwszej edycji, jest agencja marketingowa VYRAL. Partnerami, a także sponsorami projektu są ACTINA, Gram.pl, Sferis.pl, ASUS ROG, HP Omen oraz AMD.

Zainteresowanych odsyłamy do oficjalnej strony internetowej SkillFactor, gdzie będziecie mogli zgłosić swoją drużynę do turnieju: https://skillfactor.pl/


Źródło: SkillFactor

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Startuje druga edycja gamingowego talent show – SkillFactor

SkillFactor

Formuła pozostaje niezmienna – czterech influencerów (profesjonalnych graczy esportowych, streamerów i osób związanych ze światem gier) weźmie pod swoje skrzydła po jednej drużynie wyłonionej podczas kwalifikacji, a następnie postara się przekazać swoim podopiecznym wiedzę nie tylko na temat samej gry, ale i również dyscypliny i innych umiejętności niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.

Gwiazdami drugiej edycji SkillFactor są: Daniel „STOMP” Płomiński, Marika “ikusiaa” Gąsiorowska, Ewa “mrs.honey” Wyszatycka oraz Kuba „KubiK” Kubiak.

Pierwsza edycja SkillFactor przeszła nasze oczekiwania. Bardzo duże zaangażowanie ze strony graczy startujących w turnieju i influencerów przełożyło się na pozytywny odbiór zarówno wśród branży, jak i oglądających. Druga edycja przyniesie jeszcze więcej emocji, a sprawdzona formuła zostanie uzupełniona o nowe i ciekawe aktywności o których jeszcze nie będziemy wspominać. Fani będą mile zaskoczeni. To kolejny krok w rozwoju zarówno projektu, jak i naszej agencji.

Daniel Piątek, Prezes VYRAL

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dostarczyć młodym graczom emocji i pomóc im zaistnieć w świecie esportu. Pierwsza edycja projektu była na początku wielką niewiadomą, ale okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Mamy nadzieję, że SkillFactor na stałe zagości w świadomości polskich graczy.

Arkadiusz Chimiak, Doradca Zarządu ds. Marketingu ACTION. S.A.

Partnerami i sponsorami projektu są ACTINA, Gram.pl, Sferis.pl, ASUS ROG, HP Omen oraz AMD.
W trakcie trwania wydarzenia przygotują oni specjalne promocje na peryferia, komputery gamingowe oraz podzespoły, które będzie można znaleźć na stronie internetowej SkillFactor. Producentem projektu po raz kolejny jest agencja marketingowa VYRAL.

Więcej informacji na temat SkillFactor oraz bieżącą komunikację będzie można znaleźć na social media:
Facebook: https://www.facebook.com/SkillFactorpl,
Grupa na Fb: https://www.facebook.com/groups/765113920767153
Twitter: https://twitter.com/skillfactorpl ,
Instagram: https://www.instagram.com/skillfactorpl
Twitch.tv: https://www.twitch.tv/vyralpro

oraz na oficjalnym serwerze Discord: https://discord.gg/UM4zDN3PbE


Źródło: SkillFactor

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Finał SkillFactor już za nami!

SkillFactor

Po zakończeniu otwartych kwalifikacji do finału przeszły tylko cztery drużyny: Anforczunetli, Styropian, Elixy Clan i Zera – każda z drużyn trenowała pod bacznym okiem swojego trenera, a byli nimi kolejno Paweł “Saju” Pawelczak, Janusz “Snax” Pogorzelski, Paweł “innocent” Mocek oraz Grzegorz “Szpero” Dziamałek (który przed finałem w związku z walką na IEM został zastąpiony przez Jakuba “kubena” Gurczyńskiego).

Finały trwały trzy dni – od 19 do 21 lutego. Pierwsze dwa dni to rozgrywki BO1 (round robin), a trzeciego dnia mogliśmy oglądać mecze w formacie BO3. W Wielkim Finale spotkała się drużyna Saja oraz Snaxa.
Sytuacja była o tyle ciekawa, że drużyna Janusza nie odniosła porażki na żadnej mapie od początku swojego udziału w projekcie, natomiast Team Saju nie rozpoczął rozgrywek finałowych w najlepszej formie (pomimo posiadania MVP turnieju – marcinka08pl).

Pierwszy mecz na mapie Nuke wygrała drużyna Saja (pomimo, że drużyna Snaxa trenowała na tej mapie). Druga mapa to Mirage wybrany przez Anforczunetli (na którym ponieśli porażkę – po raz kolejny dość przewrotna sytuacja bo podczas treningu skupiali się na tej mapie). Decydującą mapą okazał się Train, na którym zwycięstwo odniosła drużyna Saja jednocześnie zostając triumfatorami pierwszej edycji SkillFactor.


Źródło: VYRAL

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

SKILLFACTOR – Szansa dla nowego pokolenia esportu

SkillFactor

W akcji udział weźmie 4 trenerów będących profesjonalnymi graczami CS:GO z polskiej czołówki: Janusz „Snax” Pogorzelski, Paweł “innocent“ Mocek, Grzegorz „Szpero” Dziamałek i Paweł „Saju” Pawelczak.

W trakcie trwania projektu przeprowadzone zostaną kwalifikacje do każdej z drużyn prowadzonych przez poszczególnych trenerów, a zapisać się będzie można za pośrednictwem strony internetowej www.skillfactor.pl.
Zachęcamy do obejrzenia trailera:

Po przejściu kwalifikacji drużyny odbędą trening pod okiem profesjonalistów, aby na końcu zmierzyć się w wielkim finale.

To bardzo ciekawa i ważna dla polskiej sceny inicjatywa – wielu graczy posiada predyspozycje do gry na profesjonalnym szczeblu i czeka tylko na ich odkrycie. Tego typu wydarzenie to nie tylko ciekawe show i nowa dla esportu formuła, ale również niepowtarzalna szansa na wspólny trening ze swoim idolem i spełnienie marzeń.

Michał Miłkowski, Head of the Component Department & PC ACTION S.A.

Naszym celem jest nie tylko zapewnienie widzom emocji podczas oglądania rywalizacji, ale przyczynienie do rozwoju młodego pokolenia graczy CS:GO. Wierzę, że każdy może spełnić swoje marzenia.

Daniel Piątek, Prezes VYRAL

Partnerami i sponsorami projektu są ACTINA, Sferis.pl, HP Omen, ASUS oraz AMD.

W trakcie trwania wydarzenia przygotują oni specjalne promocje na peryferia, komputery gamingowe oraz podzespoły, które będzie można znaleźć na stronie internetowej SkillFactor. Organizatorem wydarzenia jest agencja marketingowa VYRAL.


Źródło: Informacja Prasowa SkillFactor

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF