...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Xiaomi prezentuje Premium QLED TV – smart TV dla fanów świetnego obrazu i domowej rozrywki

Mi TV 75"

Xiaomi ogłosiło dzisiaj premierę Mi TV Q1 75", swojego flagowego ekskluzywnego telewizora QLED 4K. Dzięki ogromnemu panelowi o przekątnej 75 cali', technologii kropek kwantowych oraz udoskonalonym funkcjom smart TV, Xiaomi daje użytkownikom dostęp do ekstremalnych wrażeń domowego kina.

Smart TV jest zdecydowanie jedną z najważniejszych kategorii produktów Xiaomi. Stawiamy sobie nowe wyzwania, żeby nasze urządzenia dawały użytkownikom więcej satysfakcji i funkcji. Mi TV robi furorę w Chinach, chcemy oferować ten popularny produkt użytkownikom także w innych krajach.

Emory Babb, Product Marketing Manager, Xiaomi

Wraz z Mi TV Q1 75”, Xiaomi ogłosiło również, że długo oczekiwana hulajnoga Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition będzie również wkrótce dostępna w sprzedaży.

Milowy krok w kierunku następnej generacji 4K

TV Q1 75″ zapewnia prawdziwie kinowe wrażenia dzięki wyświetlaczowi o rozdzielczości 4K UHD i technologii kropek kwantowych. Obudowa jest wykończona elementami metalowymi, cała konstrukcja robi wrażenie produktu premium. Warto wspomnieć bardzo szeroki kąt widzenia ekranu – aż 178 stopni.
Jeśli chodzi o jakość obrazu, Mi TV Q1 75″ zdecydowanie wyróżnia się wśród konkurencji, a to dzięki panelowi 4K QLED, który wyświetla pełen zakres barw NTSC z 1,07 mld kolorów i 1024 różnymi odcieniami. Wyposażony w 192 strefy pełnego, dynamicznego lokalnego przyciemniania matrycy, Mi TV Q1 75″ utrzymuje niezrównany kontrast obrazu – osiąga rewelacyjny współczynnik kontrastu 10 000:1. Dzięki obsłudze formatów Dolby Vision i HDR10+, Mi TV Q1 75″ wyświetla obraz o rozszerzonym zakresie dynamicznym i naprawdę żywe kolory.

Mi TV Q1 75″ ma wysoką częstotliwość odświeżania – 120 Hz. W połączeniu z portami HDMI 2.1, Mi TV Q1 75″ jest idealnym telewizorem 4K dla graczy i streamerów.

Specyfikacja audio jest standardowa. Głośniki mają 30 W i jest ich sześć – dwa wysokotonowe i cztery niskotonowe. Mi TV Q1 75″ obsługuje również Dolby Audio i DTS-HD dla użytkowników, którzy lubią dźwięk przestrzenny w doskonałej jakości.

Odkrywaj system Android TV

Dzięki najnowszemu systemowi operacyjnemu Android TV użytkownicy mają dostęp do ponad 700 000 filmów i programów telewizyjnych oraz ponad 5 000 aplikacji w sklepie Google Play. Popularne aplikacje, w tym Netflix, Amazon Prime Video i YouTube są preinstalowane na Mi TV Q1 75″. Przyciski uruchamiające Netflix i Amazon Prime Video na pilocie sprawiają, że dostęp do ulubionych treści jest łatwiejszy niż kiedykolwiek. Użytkownicy mogą przełączyć się ze słuchania ulubionej piosenki na oglądanie nowego programu Netflixa jednym dotknięciem przycisku.

Przyjazne centrum domowej rozrywki

Xiaomi skupia się na integracji technologii w domu. Dzięki mikrofonom do sterowania głosem (zasięg do 3 metrów), użytkownicy mogą bez użycia rąk sterować telewizorem i innymi podłączonymi urządzeniami inteligentnymi, po prostu mówiąc „OK, Google”, aby aktywować Asystenta Google. Dla użytkowników, którzy chcą zachować całkowitą prywatność, istnieje również fizyczny przełącznik na dole panelu ekranu, wyciszający mikrofon. Wbudowany Chromecast sprawia, że screen mirroring staje się dziecinnie prosty. Umożliwia płynne przejście między nadawaniem treści z innych urządzeń na telewizor w ciągu kilku sekund. Mi TV Q1 75″ współpracuje również z Amazon Alexa.

Jazda z najlepszymi: Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition
Mieszkańcy miast mają teraz wygodniejszy i bardziej stylowy sposób na poruszanie się: Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition. Zupełnie nowa edycja łączy w sobie elementy wzornictwa kultowych firm samochodowych z zaawansowaną inżynierią hulajnóg Xiaomi. Efekt? Niezawodność, styl i wygoda bez kompromisów. Hulajnoga elektryczna Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition wyróżnia się sportowymi akcentami i charakterystycznym znakowaniem AMG w pobliżu tylnego koła. Styl i wygoda w jednym.

Hulajnoga może poruszać się z maksymalną prędkością 25 km/h i przejechać do 45 km na jednym ładowaniu. Design jest ważny, ale bezpieczeństwo jest najważniejsze. Model ten ma niezawodny podwójny system hamulcowy, pneumatyczne opony amortyzujące wstrząsy oraz wbudowany czytelny wyświetlacz. Kiedy użytkownicy dotrą do celu, mogą po prostu złożyć hulajnogę i wygodnie przechowywać w miejscu niedostępnym dla innych.

Zdjęcia produktów dostępne tutaj: Mi TV Q1 75’’, Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition.


Źródło: OneMulti

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Dom mediowy Value Media i telewizja TVN z pierwszą reklamą w telewizji hybrydowej

Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN.

Telewizja hybrydowa, inaczej HbbTV, to nowatorskie narzędzie, które pozwala na wyświetlanie takich samych treści jak na stronach www, bezpośrednio na ekranie telewizora. W Polsce mogą z niej już korzystać wszyscy użytkownicy naziemnej telewizji cyfrowej MUX, posiadający telewizory z opcją Smart TV i podłączeniem do internetu. 

To ci widzowie jako pierwsi zobaczą najnowszą kampanię telewizyjną marki Almette (Hochland), wykorzystującą innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Kampania HbbTV pod hasłem “Dom z natury” Almette prowadzona jest wspólnie przez Value Media i TVN. To pierwsza taka kampania w telewizji komercyjnej. Jej skuteczność i opłacalność dla reklamodawców, w ramach współpracy pod jednym dachem Group One, zmierzy natomiast agencja SalesTube. 

Wykorzystanie w tej kampanii nowego formatu, daje nam możliwość analizowania jego efektów, a więc rozwijania Hybrid Broadcast Broadband TV i współtworzenia przyszłości reklamy telewizyjnej w Polsce. Od samego początku w Value Media, stawiamy na innowacje oraz rozwój technologiczny wewnątrz grupy i dlatego już dziś możemy oferować naszym klientom rozwiązania przyszłości, które wkrótce będą dominującym i integrującym telewizję ze światem online trendem – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

– HBB to bardzo obiecująca technologia. Będąc producentem treści korzystamy już z kanałów dystrybucji, które umożliwiają bezpośrednią interakcję z użytkownikiem, ale wprowadzenie takich funkcji w połączeniu z tradycyjnym sygnałem telewizyjnym daje nam ogromne możliwości, również zasięgowe. Bardzo się cieszę, że reklamodawcy doceniają nasze innowacyjne produkty – mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.

Na każdym etapie kampanii zostaną zrealizowane badania świadomości marki, w których wezmą udział widzowie serwisu HbbTV TVN.  Przed jej startem emitowane było zaproszenie do wypełnienia ankiety na ekranie telewizorów. Druga fala badania będzie przeprowadzana tuż po jej zakończeniu. Dzięki temu będzie można zmierzyć wpływ poszczególnych elementów kampanii na wskaźniki marki takie jak świadomość, wizerunek i chęć zakupu oraz znajomość loterii “Dom z Natury” Almette. 

Testowa kampania Almette z wykorzystaniem Hybrid Broadcast Broadband TV jest pierwszą komercyjną kampanią wykorzystująca ten innowacyjny format w Polsce. 

– Dla porównania, w Niemczech praktycznie wszystkie stacje telewizyjne mają swoje serwisy HbbTV, a zasięg tej usługi obejmuje 97% odbiorców. W innych krajach europejskich to także coraz powszechniejszy standard. Poza Europą, HbbTV jest obecna w Australii, Nowej Zelandii i w Korei Południowej. To duży krok ku digitalizacji telewizji, która w Polsce też już się dzieje. Technicznie jest to możliwe nie tylko w naziemnej telewizji cyfrowej ale także przesyłanej przez telewizje kablowe i satelitarne. Zasięg HbbTV jest więc możliwy w całym obecnym zasięgu telewizji liniowej, a to daje zupełnie nowe możliwości reklamowe – dodaje Marcin Wiśniewski, Head of TV Group One Media. 

Niezbędnym elementem do korzystania z nowego formatu jest podłączenie Smart TV do internetu. Dzięki temu w HbbTV można nie tylko podejrzeć ramówkę TV danej stacji, ale także transmitować video (zwiastuny filmów, programów i seriali), kupować produkty, uczestniczyć w ankietach i głosowaniach, a nawet oglądać dwa programy jednocześnie. Do obsługi serwisu HbbTV potrzebny jest tylko pilot telewizyjny. Cała treść hybrydowej telewizji jest transmitowana poprzez internet, w sygnale TV jest wysyłany tylko adres internetowy serwisu HbbTV. 

Pierwszą telewizją jaka uruchomiła testowo HbbTV w Polsce był TVN (marzec 2012). Wdrożenie jej nastąpiło dopiero kilka miesięcy później w TVP podczas ME 2012. W swoim sprawozdaniu z wykorzystania wpływów abonamentowych za 2018 rok TVP podaje, że liczba  wyemitowanych odsłon wszystkich wersji aplikacji TV hybrydowej wyniosła 2,3 miliarda. Wg badań Gemius Traffic odsłony te zostały wygenerowane przez 2,04 mln unikalnych użytkowników (odbiorników TV), a przyjmując za GUS, że w gospodarstwie domowym znajdują się średnio 3,1 osoby, daje to ponad 6 mln użytkowników w Polsce. W 2012 roku było to 37 tysięcy a w 2015 roku już 1,2 mln odbiorników. Obecnie obok TVP, sygnał TV hybrydowej nadaje także: ESKA TV, Polo TV, VOX TV, Fokus TV i Stopklatka. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF