...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Razer oraz Światowa Społeczność graczy, razem ze Sneki Snek, walczą o ocalenie miliona drzew

Razer Sneki Snek

Ogromny sukces współpracy Razera z Conservation International zaowocował wyznaczeniem nowych celów na drodze do ocalenia jeszcze większej liczby drzew. Aby wesprzeć wysiłek społeczności Razer pokaże kolejne gadżety z linii Sneki Snek.

Firma Razer, wiodąca na świecie marka lifestyle’owa dla graczy, ogłosiła dzisiaj nowy cel swojej niezwykle udanej kampanii ochrony drzew Sneki Snek. Od teraz firma chce ocalić aż 1 milion drzew, co stanowi liczbę dziesięciokrotnie przekraczającej pierwotny cel. We współpracy z Conservation International, pierwszy cel 100 000 drzew został zrealizowany w niecałe 2 miesiące, m.in. dzięki popularności maskotki Razer Sneki Snek oraz ogromnemu wsparciu fanów Razera. Kampania odniosła taki sukces, że wielkimi krokami zbliża się do uratowania 150 000 drzew, czyli prawie 600 akrów lasu.

Aby uczcić ten sukces, firma postanowiła zwiększyć swoje cele i dążyć do ochrony łącznie 1 miliona drzew. Na drodze do realizacji celu pojawią się kamienie milowe, po osiągnięciu których Razer będzie wypuszczać na rynek nowe produkty Sneki Snek. Celebracja osiągnięcia pierwotnego celu 100 000 drzew, rozpocznie się podczas wydarzenia RazerStore Live 4 marca, na którym zostaną ogłoszone nowe gadżety Sneki Snek oraz pojawią się inne ciekawe informacje o produktach.

Od czasu ucieczki z laboratoriów Razera w zeszłym roku i dzięki ogromnemu zainteresowaniu społeczności, Sneki Snek stał się ulubieńcem fanów i zainspirował niektórych z nich do wytatuowania sobie ulubionej serpentyny. Taki poziom zaangażowania fanów oraz materiał wideo na YouTube, spowodowały, że Sneki stał się idealną maskotką globalnej kampanii Razera na rzecz ochrony i zrównoważonego rozwoju #GoGreenWithRazer.

Razer Sneki Snek
Źródło: Razer

Wsparcie dla naszej kampanii #GoGreenWithRazer, której przewodzi Sneki Snek, było naprawdę oszałamiające. Myśleliśmy, że uratowanie 100 000 drzew zajmie trochę czasu, ale przekroczyliśmy ten cel w mniej niż 2 miesiące i jesteśmy na dobrej drodze do kolejnego celu, jakim jest 250 000 drzew. Postanowiliśmy więc, że razem z naszą społecznością i Sneki Snek będziemy bardziej ambitni w zakresie ochrony przyrody, zwiększając cel do 1 miliona drzew. Im więcej drzew uratujemy, tym bardziej uchronimy dziką przyrodę, od której zależy nasze przetrwanie.

Min-Liang Tan, Co-founder i CEO Razer

Nowe kamienie milowe ustalono na poziomach 250 000, 500 000, 750 000 i ostatecznie 1 000 000 drzew. Razer będzie wprowadzać nowe produkty Sneki Snek po osiągnięciu każdego etapu, w ten sposób nagradzając społeczność za jej wysiłki i zachęcając ją do osiągnięcia ostatecznego celu, jakim jest milion drzew. Każdy sprzedany Sneki Snek ochroni 10 drzew i przyczyni się do realizacji nowego imponującego celu, jakim jest ocalenie 1 miliona drzew.

Razer Sneki Snek
Źródło: Razer

Wspierana przez Razera organizacja Conservation International dba o ochronę drzew w dziesiątkach lasów na całym świecie, między innymi w Kostaryce, Ekwadorze, Surinamie, Brazylii, na Madagaskarze i w Indonezji. Conservation International współpracuje bezpośrednio ze społecznościami, żyjącymi w tych lasach i od nich zależnymi, wykorzystując innowacyjne narzędzia, technologie i metody, aby chronić najważniejsze lasy i pokazywać jakie korzyści zapewniają one ludziom i dzikiej przyrodzie. Celem jest ich zrównoważona, długoterminowa ochrona oraz monitorowanie ich bieżącego stanu.

Aby dowiedzieć się więcej prosimy odwiedzić stronę: https://www.razer.com/campaigns/sneki-snek
Zdjęcia można pobrać w tym miejscu.


Źródło: Razer

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF