Tag
Sodexo
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...
Budżet marketingowy na 2023 rok? Zabezpiecz nadwyżkę i odpowiedz na potrzeby odbiorców.
Przełom 2022 i 2023 roku to ogromne wyzwanie dla organizacji i działów marketingu. Muszą odnaleźć synergię między elementami trudnej układanki: realizacją własnych celów biznesowych, budowaniem wiarygodności marki oraz nieprzewidywalnymi…
Karol Kamas nowym Dyrektorem Marketingu i Rozwoju w Sodexo
Od grudnia 2020 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Karol Kamas.
Sprzedawcy grają do końca
W biznesie, podobnie jak w sporcie, warto grać do ostatniej minuty. Dlatego zbliżający się koniec roku to dobry moment na przeprowadzenie ostatnich, decydujących akcji wsparcia sprzedaży. Być może to właśnie one sprawią, że firma zakończy…
W obliczu wyzwania – klientocentryczność w B2B
Nastała era klienta, co w praktyce oznacza, że jeszcze większego znaczenia nabrało poznanie jego oczekiwań i potrzeb. Widać to od strategii biznesowej po działania operacyjne wspierające realizację celów sprzedażowych. Badanie „Kompas…