Tag
sponsoring
Brazylijskie oddziały Webedia i Endemol Shine ogłosiły drugi sezon Ultimate Legends Training, reality show, którego celem jest odkrywanie nowych talentów esportowych w kraju. Program, który zostanie wyemitowany 14 października na Twitchu,…
„Znani z Łazienkowskiej” Królewskie z nową kampanią związaną z Legią Warszawa
Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. „Znani z Łazienkowskiej”. Komunikacja wspiera trwającą loterię…
League of legends European Championship otwiera się na partnerstwa z polskimi markami
Począwszy od 2021 roku marki działające na polskim rynku mają możliwość zostać Narodowym Partnerem LEC – League of Legends European Championship – czyli esportowej Ligi Mistrzów. W Polsce LEC cieszy się dużą renomą, przede wszystkim ze…
OnePlus przedłuża globalne partnerstwo z Fnatic
Londyńskie Fnatic, jedna z największych organizacji esportowych na świecie przedłuża globalną współpracę z producentem telefonów OnePlus.
KitKat wkracza na rynek esportu w Polsce!
Należąca do firmy Nestlé marka KitKat w ostatnim tygodniu rozpoczęła swoje działania marketingowe w branży esportu.
Wiedza i doświadczenie niedostępne nigdzie indziej
PGE Narodowy, arena wielofunkcyjna o nieograniczonych możliwościach i szerokiej ofercie wydarzeń już niebawem będzie dostępna dla uczestników Studiów podyplomowych „Zarządzanie w sporcie” organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w…
ORLEN tytularnym sponsorem Alfa Romeo Racing
PKN ORLEN został tytularnym sponsorem zespołu Alfa Romeo Racing w sezonie 2020 Formuły 1. W ramach współpracy Robert Kubica dołączy do zespołu, a logotyp ORLEN będzie głównym elementem malowania bolidu i kombinezonów. Nazwa Koncernu będzie…
Marka Wiśniowski sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego
Firma WIŚNIOWSKI przedłuża współpracę z francuskim Girondins de Bordeaux. Podpisanie tego kontraktu zapewni francuskiemu klubowi wsparcie w rozwoju, a marka WIŚNIOWSKI umocni swój wizerunek na terenie Francji.
Czy gaming i e-sport oznaczają to samo? – #eksperci o marketingu e-sportowym
27 marca w siedzibie Brief w Workin odbyło się szóste spotkanie z cyklu #eksperci. Tematem spotkania był marketing e-sportowy. Moderatorami dyskusji byli Anna Palowicz z Illuminar Gaming, Jarosław Śmietana - niezależny E-sport and Gaming…
„GAMING & ESPORT TRENDBOOK” – publikacja o e-sporcie skierowana do marketerów
Przychody branży e-sportowej na świecie osiągnęły w 2018 r. poziom 1 miliarda dolarów, a prognozy mówią o bardzo dynamicznym wzroście w najbliższych latach. Polski rynek wart był na koniec 2018 r. ok. 50 mln zł i również szybko rośnie –…