...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Ruszyła rejestracja na pierwszy DIMAQ Voice Online po wakacyjnej przerwie [BRIEF PATRONUJE]

DIMAQ

Prelekcja I, godz. 15:05:

„PR-owe media relations a ad blindness. Niestandardowe wykorzystanie digitalowych działań „wizerunkowych” (digital PR) w strategii leadowej”

Weronika Seweryn, Lightscape

Z ad blindness (ślepotą bannerową) walczy każdy świadomy marketer. Konkurując z innymi o uwagę odbiorcy warto patrzeć na rozwiązania spoza zestawu tych najczęściej stosowanych. Takim jest np. digital PR i „jego” relacje z mediami. PR-owcy bowiem wiedzą, jak organicznie uplasować tezy i nazwę marki w mediach czytanych przez klientów. I to w taki sposób, by ci sami po nie sięgali, a nie uciekali używając adblocków czy omijali komunikaty wzrokiem. Jak Ty możesz wykorzystać digital PR i „wpiąć” go w strategię pozyskiwania leadów?

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym dokładnie jest ad blindness oraz poznasz fakty, najnowsze dane i aktualnie przyjęte dobre praktyki w unikaniu tego zjawiska.

– Co o relacjach z mediami powinien wiedzieć każdy marketer – poznasz rolę publikacji medialnych w ZMOT i ścieżce decyzyjnej konsumenta, digital PR i podstawy pracy z dziennikarzem. Dowiesz się też jak media relations wpływają na pozycjonowanie marki w top10 Google i jak monitorować tego typu działania.

– Czym są „SEO media relations” w praktyce oraz jak tworzyć komunikację medialną, by wpiąć się w strategię pozyskiwania leadów?

Prelekcja II, godz. 15:35:

„Efektywne zarządzanie plikami produktowymi w e-commerce”
Jacek Tkaczuk, Bluerank

Feedy to nieodzowny element dynamicznej kampanii produktowej w e-commerce. Każdy marketer wie, że dla wszystkich nowoczesnych kanałów reklamy online: remarketingu, afiliacji, marketing automation i każdego z narzędzi potrzebny jest inny plik produktowy. Ale czy wiesz, że dzięki feedom można też optymalizować wyniki działań reklamowych? W trakcie prezentacji zostanie przedstawionych 5 inspirujących pomysłów na to jak poprawić efektywność kampanii poprzez optymalizację feedów produktowych.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest plik produktowy, w jakich kanałach jest wykorzystywany i jakie są podstawowe cechy dobrego feeda.

– Jak optymalizować wyniki działań reklamowych dzięki feedom?

Prelekcja III, godz. 16:05: 

„CRO: 5 najczęstszych błędów popełnianych przez sklepy internetowe”
Anna Moczuska oraz Damian Kołodziejski, Sempai

Chcesz przekonać się, czy Twój sklep jest przyjazny użytkownikowi? A może podejrzewasz, że coś jest nie tak i chciałbyś dowiedzieć się, na co zwrócić uwagę, by zwiększyć ilość konwersji? Podczas wystąpienia eksperci omówią najczęściej popełniane błędy przez sklepy internetowe – wszystko po to, byś Ty nie musiał ich popełniać. Podpowiemy, jak podnieść współczynnik konwersji w e-sklepie poprzez poprawę ścieżki użytkownika na stronie czy zmianę designu serwisu.

Podczas prelekcji dowiesz się:

– Czym jest i dlaczego CRO (optymalizacja współczynnika konwersji) onsite jest tak istotne przy prowadzeniu biznesu online?

– Jakie elementy warto zamieścić na naszej stronie, aby wywrzeć na użytkowniku jak najlepsze pierwsze wrażenie?

– Na co zwrócić uwagę, aby serwis ładował się szybciej?

– Jakie informacje o firmie i sklepie, a także zasadach dokonywania zakupu muszą znaleźć się na stronie?

– Jakie są kluczowe elementy nawigacyjne serwisu oraz jak zaprezentować swoje produkty?

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar


Źródło: IAB Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Goście 13. Festiwalu Filmów Rosyjskich „Sputnik”

Na specjalne zaproszenie przyjedzie Paweł Łungin, ceniony w świecie reżyser, scenarzysta i producent. Za swój pierwszy film „Taxi Blues” został nagrodzony na festiwalu w Cannes, a jego „Wyspa” została okrzyknięta najlepszym filmem rosyjskim ostatnich lat. W ramach retrospektywy zostanie zaprezentowanych 8 jego filmów: „Braterstwo”, „Car”, „Dama Pikowa”, „Oligarcha”, „Ślub po rosyjsku”, „Taxi Blues”, „Ubodzy krewni” oraz „Wyspa”. Reżyser spotka się z warszawskimi widzami dwukrotnie: 22 listopada po pokazie filmu „Taxi blues” (godz. 17:45) w Iluzjonie oraz 23 listopada po pokazie filmu „Braterstwo” (godz. 17:45) w kinie Luna. 

W ramach sekcji „Klasyka kina radzieckiego” zostaną wyświetlone dwa filmy kolejnego niezwykłego gościa, jakim będzie Karen Szachnazarow. Jego obrazy był nagradzane na ponad 70 międzynarodowych i krajowych festiwalach filmowych. Dwukrotnie brał on udział w konkursie w Cannes oraz dwukrotnie nominowany był do „Oscarów”. Obecnie pełni funkcję dyrektora generalnego oraz prezesa zarządu Koncernu Filmowego „Mosfilm”. Reżyser spotka się z publicznością przy okazji projekcji filmów: „Miasto zero” (godz. 20:00) 22 listopada w kinie Luna oraz „Goniec” (godz. 20:30) 23 listopada w Iluzjonie. 

Gościem, który przybędzie na zaproszenie festiwalu będzie również Aleksiej Romanow – producent, reżyser i scenarzysta. Urodzony w Jakucji na Syberii, absolwent wydziału reżyserii filmowej WGIK-u. Autor ponad 20 filmów fabularnych, dokumentalnych i popularnonaukowych. Spotka się z publicznością po projekcji swojego filmu „Dzieciństwo, którego nie znaliśmy” (godz. 19:00) 22 listopada w kinie Elektronik.

Również w piątek, 22 listopada w kinie Iluzjon odbędzie się spotkanie z Siergiejem Liwniewem, autorem filmu „Van Goghi” (godz. 20:30) oraz Danielem Olbrychskim, odtwórcy jednej z głównych ról. Siergiej Liwniew jest scenarzystą, reżyserem i producentem filmowym. Na podstawie jego scenariusza powstał jeden z najbardziej znanych obrazów okresu rosyjskiej pieriestrojki, film pt. ,,ASSA” z 1987.

Z widzami spotka się również Aleksandra Strielanaja, absolwentka Petersburskiego Uniwersytetu Telewizji ze specjalnością operatora i reżysera filmowego. Jej filmy były nagradzane na festiwalach w Rosji i za granicą. Spotkanie z reżyserką odbędzie się po projekcji jej filmu „Port” (17:30) 22 listopada w kinie Luna. 

Festiwalowa publiczność będzie miała okazję poznać Stiepana Pietrowa – gwiazdę filmu „Nade mną słońce nie zachodzi” w reż. Lubowi Borisowej. Zarówno otwierający tegoroczny festiwal jak i pokazywany w ramach sekcji „Jakucja. Tam, gdzie słońce nie zachodzi” obraz, okazał się ulubieńcem publiczności na międzynarodowych festiwalach w Moskwie i Szanghaju. Niewątpliwie ogromną sympatię wzbudza 74-letni jakucki aktor, który nigdy nie marzył o tym, by nim zostać. Aktorstwo nazywa swoim hobby, które pomaga mu wyrazić siebie i otworzyć swoje serce. Spotkanie ze Stiepanem Pietrowem odbędzie się po projekcji filmu „Nade mną słońce nie zachodzi” (godz. 15:15) 23 listopada w kinie Luna. 

23 listopada, również w kinie Luna odbędzie się spotkanie z reżyserem i producentką filmu „Na miejsce!” (godz. 21:00) – Andriejem Waldbergiem i Marianną Ibragimową. Film pokazywanych w ramach sekcji „Manifesty” jest pełnometrażowy debiutem reżyserskim Andrieja Waldberga. 

Gościem festiwalu będzie również Wiera Kriczewskaja – rosyjska dziennikarka, reżyserka telewizyjna i producentka, współzałożycielka stacji TV Rain – jedynego niezależnego kanału telewizyjnego w Rosji. Reżyserka wielokrotnie nagradzanych programów telewizyjnych. W latach 2005-2007 pracowała na Ukrainie dla stacji ICTV jako główna reżyserka i producentka cotygodniowego programu „Wolność słowa”. Spotkanie z Wierą Kriczewską, autorką głośnego dokumentu „Sprawa Sobczaka” (godz. 20:15) odbędzie się 23 listopada w kinie Elektronik. 

Publiczność festiwalową będzie mogła zapytać o kulisy pracy nad filmem „Kwas” w reż. Aleksandra Gorczilina. Gościem rozmowy będzie odtwórca jednej z głównych ról Filipp Awdiejew. Ten 28-letni aktor urodzony w Moskwie, na teatralnych deskach zaczął się pojawiać już we wczesnym dzieciństwie. W wieku 16 lat zadebiutował przed kamerą. Spotkanie odbędzie się po projekcji filmu „Kwas” (godz. 18:00) 24 listopada w kinie Luna. 

Do Warszawy przyjedzie również Jewgienij Torres, reżyser filmu „Szuka przetrwania”. Torres jest absolwentem słynnego WGIK-u. Karierę zawodową rozpoczynał jako drugi reżyser, współpracując m.in. z Nikitą Michałkowem czy Krzysztofem Zanussim. Reżyser spotka się z publicznością, tradycyjnie, po projekcji swojego filmu „Szuka przetrwania” (godz. 20:15) 24 listopada w kinie Luna. 

Kolejny gość to Jelena Machowa – urodzona w 1985 roku w Nowokuźniecku – rosyjska aktorka filmowa i teatralna. Występowała na wielu prestiżowych scenach teatralnych Moskwy. Założycielka i liderka grupy „LenaNieMogu”. Spotka się ona z publicznością 25 listopada w kinie Luna po projekcji filmu „Wielka Poezja” (godz. 20:30) w reżyserii Aleksandra Łungina. 

Spotkanie z Leonidem Krugłowem – reżyserem filmów dokumentalnych, fotografem, etnografem, członkiem Rosyjskiego Towarzystwa Geograficznego, autorem zdjęć i reżyserem filmu „Wielka Droga północna” zaplanowano na 25 listopada po pokazie z godz. 20:30 w Iluzjonie. 

Z widzami spotka się również Swietłana Proskurina – reżyserka i scenarzystka. Jej unikalny styl zyskał uznanie na wielu międzynarodowych festiwalach filmowych. Zdobywczyni m.in. „Złotego Leoparda” na MFF w Locarno. Spotkanie odbędzie się po projekcji filmu „Niedziela” (godz. 18.00) 26 listopada w Lunie. 

O swoim głośnym debiucie „Byk” opowie publiczności  – urodzony w 1985 roku w Moskwie – Boris Akopow. W wieku 8 lat został przyjęty do Moskiewskiej Akademii Choreografii. Po jej ukończeniu pracował w moskiewskich teatrach m.in.: „Balecie Kremlowskim”, „Teatrze Baletu Klasycznego” czy „Teatrze Wielkim”. Odszedł z teatru w związku z kontuzją. W 2011 roku rozpoczął naukę we WGIK-u. Spotkanie odbędzie się po projekcji filmu „Byk” (godz. 20:15) 26 listopada w kinie Luna. 

Swój obraz osobiście zaprezentuje Michaił Kukuszkin – autor przedstawianego w ramach „Kalejdoskopu Nowego Kina Rosyjskiego” filmu „Dar” – 28 listopada w kinie Luna (projekcja o godz. 18:30).

Gościem festiwalu będzie również Natalia Nazarowa, która będzie pokazywała swój ostatni film „Ołówek”. Reżyserce w spotkaniu, towarzyszył będzie Denis Kowalewskij – producent filmowy, absolwent Petersburskiego Uniwersytetu Kultury i Sztuki, założyciel Studia Filmowego „Sol”. Spotkanie odbędzie się po projekcji filmu „Ołówek” (godz. 18:00) 29 listopada w kinie Luna.

Kolejnym gościem festiwalu będzie Aleksiej Agranowicz – aktor, reżyser, producent i prezenter telewizyjny. Spotkanie z jego udziałem odbędzie się po projekcji filmu w reż. Michaiła Idowa „Komik” (godz. 20:30) 29 listopada w kinie Luna oraz po projekcji filmu w reż. Oksany Karas „Ponad niebem” (godz. 20:30) 30 listopada, również w kinie Luna. W spotkaniu tym weźmie też udział Wiktoria Tołstoganowa – aktorka teatralna i filmowa, absolwentka Rosyjskiego Uniwersytetu Sztuki Teatralnej, występująca u boku Agranowicza w filmie „Pod niebem”, prywatnie również jego żona. 

O filmie „Nafta” prezentowanym w „Konkursie Filmów Fabularnych” opowie Jusup Razykow – urodzony w 1957 roku w Uzbekistanie, reżyser i dramaturg filmowy, absolwent wydziału scenopisarstwa WGIK-u, wraz z Jeleną Susaniną – odtwórczynią główniej roli. Spotkanie z reżyserem i aktorką odbędzie się po projekcji filmu „Nafta” (godz. 18:15) 30 listopada w kinie Luna. Widzowie festiwalowi będą mieli jeszcze jedną możliwość spotkania się z reżyserem Jusupem Razykowem po projekcji prezentowanego w ramach „Kalejdoskopu” filmu pt. „Taniec z szablami” (godz. 17:00) 1 grudnia w kinie Luna.

Spotkanie z Dmitrijem Gołowkowem, reżyserem filmów dokumentalnych, uczestnikiem i organizatorem ekspedycji naukowych, autorem publikacji popularno-naukowych w czasopiśmie „National Geographic Rosja” odbędzie się po projekcji filmu „Północny wiatr bywa ciepłym” (godz. 18:00) 30 listopada w kinie Iluzjon.

Aleksandr Prosjanow, producent filmu „Koniec sezonu” w reż. Konstantina Chudiakowa, przedstawi widzom film 30 listopada o godz. 18:00 w kinie Luna.

Z najmłodszą publicznością festiwalową spotka się Ilja Biełostockij – który za swoje powołanie uważa gatunki kina familijnego, dziecięcego i młodzieżowego. Organizatorzy zapraszają na spotkanie po projekcji filmu „Powstrzymać Wikingów” (godz. 12:35) 30 listopada w kinie Luna.

www.sputnikfestiwal.pl

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

9 tricków, które pomogą Ci w delegacji

#1 LOYALITY

Osoby podróżujące często mogą sporo zyskać, wybierając jedną linię lotniczą, hotel czy wypożyczalnię samochodów. Pozostawanie z jedną marką pozwala szybciej gromadzić punkty lojalnościowe i zdobywać wyższy status konsumencki. 

Programy lojalnościowe linii lotniczych są podzielone na te kierowane do klientów indywidualnych oraz te dopasowane do klientów biznesowych. Niektóre linie zrzeszają się w stowarzyszeniach, dając do wyboru większy wachlarz możliwości. Program lojalnościowy najlepiej dobrać biorąc pod uwagę najczęściej odwiedzane kierunki. Na przykład osoby często odwiedzające kraje skandynawskie powinny zapoznać się z programem Eurobonus, należącym do linii SAS. 

Z kolei program Miles&More umożliwia otrzymywanie punktów nie tylko za przeloty, ale także za wypożyczenie samochodu czy nocleg u wybranych partnerów. Do programu należą m.in. Linie LOT. Można gromadzić tu mile premiowe oraz mile statusowe. Uzyskanie wyższego statusu prowadzi do uzyskania większych przywilejów u partnerów programu, takich jak większa liczba mil, zwiększony limit bagażu czy Fast Track. Hotele Hilton przyznają klientom wyższego poziomu bezpłatne śniadania, ulepszenia, przekąski czy dodatkowe punkty. Wystarczy się rozejrzeć i wybrać najkorzystniejszy dla siebie program lojalnościowy.

#2 TIMING

Najlepiej wybierać loty w godzinach wczesno porannych, ze względu na mniejsze ryzyko opóźnień. Na powrót najlepsze są loty wieczorne, można wtedy w pełni wykorzystać dzień. Zdecydowanie lepiej wybrać wylot na początku tygodnia niż pod jego koniec – lotniska i samoloty są wtedy mniej oblegane przez pasażerów, przez co podróż będzie bardziej komfortowa. 

Jeśli planowana podróż ma być krótka, możemy się wybrać z bagażem podręcznym i zaoszczędzić czas. Na lotnisku najlepiej pojawić 45-60 min przed odlotem, aby zdążyć przejść przez odprawę bezpieczeństwa. Jeśli wybraliśmy lot z przesiadkami, między którymi przerwa jest krótsza niż godzina, istnieje duże ryzyko, że dodatkowy bagaż nie doleci na miejsce w określonym czasie. Warto też poczekać, aż większość podróżnych wejdzie do samolotu i dopiero wtedy udać się do kolejki. Można się w tym czasie uraczyć kawą. Unikajmy również stawania za rodzinami z dziećmi, które zwykle na lotniskowych bramkach zajmują dużo więcej czasu. Jeśli istnieje taka możliwość, zawsze lepiej wybierać loty bezpośrednie. Podczas podróży biznesowej zminimalizowanie czasu spędzonego na lotniskach jest niezwykle ważne. Dzięki temu cały wyjazd będzie mniej męczący.

#3 CHECKWEATHER

Zawsze warto sprawdzić wcześniej pogodę, jaka panuje w miejscu, do którego się wybieramy. Pozwoli nam to lepiej dobrać ubrania i akcesoria. Ważna jest również optymalizacja miejsca w bagażu. Na przykład, jeśli jedziemy do chłodnego miejsca i musimy zabrać ze sobą ciepły płaszcz, który zajmie więcej miejsca – warto wziąć go w rękę, zamiast pakować do walizki. W samolocie można schować go w schowku nad głową. Dzięki temu zyskamy dodatkowe miejsce lub zaoszczędzimy na dodatkowym bagażu. 

#4 TSA

Lecąc do USA, można skorzystać z prekontroli TSA. Osoby zarejestrowane w systemie TSA otrzymują specjalny kod KTN (Known Traveller Number). Numer podaje się przy każdej odprawie, dzięki czemu można odbyć specjalną kontrolę bezpieczeństwa, bez konieczności zdejmowania butów czy paska, gwarantującej możliwość zostawienia laptopa w bagażu podręcznym. W celu rejestracji należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz na stronie tsa.gov/precheck.

#5 LEARNIT

Z pewnością odwiedzając dany kraj wiele razy, zdarza nam się lądować na tych samych lotniskach. Każdy port lotniczy jest inny, dlatego warto nauczyć się specyfikacji tych, na których bywamy najczęściej. Pozwoli to na lepsze przygotowanie się do wylotu i zorganizowanie się na miejscu.

Niektóre z lotnisk mają sprawniejsze punkty kontrolne, na innych musimy poczekać trochę dłużej. W niektórych miejscach zjemy dobry posiłek, innych lepiej unikać. Takie informacje są bardzo ważne, ponieważ dają nam możliwości lepszej organizacji swojego czasu. Warto wcześniej poczytać w internecie opinie podróżujących na temat portów lotniczych, które nas interesują. 

#6 POWER

Opłaca się mieć ze sobą przenośne źródło zasilania, takie jak powerbank czy obudowa samoładująca telefon. Nie zawsze mamy możliwość skorzystania ze stacjonarnej ładowarki.

Warto zadbać o to, by nie stracić kontaktu ze światem. W delegacji musimy pamiętać, że rozładowany telefon może spowodować brak kontaktu z naszymi partnerami biznesowymi i problemy z dotarciem na spotkania, a w konsekwencji negatywne skutki dla naszego biznesu. 

#7 MONEY

Na biznesowym wyjeździe korzystaj ze swojej karty. Pozwala to zbierać punkty lojalnościowe lub korzystać z innych przywilejów. Warto również założyć oddzielną kartę na potrzeby podróży służbowych, dzięki której można łatwiej dysponować swoimi wydatkami. Doskonałym rozwiązaniem będzie tu np. Revolut, który pozwala na przewalutowanie w najbardziej odpowiednim momencie oraz przechowywanie na koncie środków w różnych walutach. Dobrze też zawsze mieć ze sobą gotówkę, w niektórych miejscach nadal obowiązuje zasada ,,cash is the king’’.

#8 TECHNOLOGY

Do przydatnych w podróżach służbowych aplikacji zdecydowanie należy Tripit. Ta aplikacja integruje wszystkie informacje dotyczące lotu, hotelu czy wypożyczenia samochodu bezpośrednio w kalendarzu. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie trzeba przeszukiwać skrzynki mailowej ani drukować dokumentów. Wszystko będzie dostępne w jednym miejscu, za jednym kliknięciem. 

Warto też skorzystać z podróży wybierając internetowe biura podróży takie jak Click&Go, dzięki któremu możemy zarezerwować wszystkie części podróży w jednym miejscu o dowolnej porze. Pozwoli to oszczędzić czas oraz pieniądze, a także uniknąć sytuacji, w której wybrana usługa będzie niedostępna, przez zbyt długi czas wypełniania danych – wystarczy podać je jeden raz. Płatności można dokonać za pomocą serwisu PayU dostępnego przez całą dobę.

Click&Go to świetne narzędzie do planowania podróży służbowych: w jednym miejscu  możemy wybrać hotel, przelot, ewentualnie także transfer. W cenie pakietu jest zawarte ubezpieczenie, o którym często zapominamy, wybierając się za granicę. Warto też pamiętać, że w razie pytań do dyspozycji pozostają nasi Wakacyjni Doradcy. – komentuje Michał Głowa, Country Manager w Click&Go Polska.

#9 CONTACT

Podróże służbowe mogą trwać dosyć długo, przez co może ucierpieć kontakt z naszymi bliskimi. Krótkie rozmowy telefoniczne nie wystarczą, by choć przez chwilę zminimalizować dzielący dystans. Świetnym rozwiązaniem pozwalającym utrzymać kontakt z rodziną jest Facetime, Google Hangouts oraz Skype. Dzięki tym komunikatorom unikniemy też opłat za dzwonienie z drugiego końca świata. Częste rozłąki bywają zabójcze dla relacji, dlatego należy pomyśleć o kontakcie z bliskimi.

Bez względu na to, gdzie wyjeżdżamy, istnieją tricki, które pozwolą nam zmaksymalizować korzyści, niwelując zmęczenie podczas podróży służbowych. Warto skorzystać z powyższych podpowiedzi, zwłaszcza jeżeli wyjazdy tego typu zdarzają się nam często. Pamiętajmy, że nowoczesne technologie są wówczas naszym sprzymierzeńcem.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Krótki poradnik networkingowy, czyli co zrobić, by więcej zarabiać

Koncepcja networkingu od lat zdobywa popularność w coraz szerszych kręgach. Przedsiębiorcy z różnych branż dostrzegają w niej szansę na wymianę informacji czy możliwość polecenia swoich usług. Powszechnie wiadomo, że doskonałą okazją do nawiązania ciekawych kontaktów są spotkania organizowane przez kluby i towarzystwa biznesowe. Nie jest jednak oczywiste, jak się do nich przygotować, by w pełni wykorzystać ich potencjał. Z kolei jeśli dotychczasowe spotkania nie przyniosły oczekiwanych korzyści, jest to jasny sygnał, że trzeba zmienić coś w swoich nawykach.

 

Krótko, zwięźle i na temat

Jeśli mamy szukać autorytetu, na którym moglibyśmy wzorować swoje wypowiedzi, to z całą pewnością są to autorzy japońskich haiku. Oni wiedzieli, że największą wartość mają pojedyncze zdania, w których zawrzeć można całą wielką ideę. To niełatwa sztuka, ale zapewnia podmiotowi należytą uwagę i szacunek słuchaczy. 

– Udział w spotkaniach biznesowych należy rozpatrywać jako ważny element taktyki firmy. W ciągu kilku godzin możemy przeprowadzić ciekawe rozmowy z co najmniej kilkoma osobami, które pojawiły się na wydarzeniu w tym samym celu, co my – chcą rozwijać swój biznes. A nasze gruntowne przygotowanie do wydarzenia i postawa mogą bardzo ułatwić pozyskanie nowych kontaktów – mówi Maciej Gnyszka, prezes Towarzystw Biznesowych. Podczas przygotowania do udziału w takim wydarzeniu, konieczne jest opracowanie tzw. mowy windowej. Co to oznacza w praktyce?

 

Jak wywindować swój biznes?

– Nazwa metody windowej ma swoje korzenie w pewnej anegdocie. Według niej, w latach 80., w Nowym Jorku pewien biznesmen jeździł windą w wieżowcu. W ciągu jednego dnia udało mu się zdobyć 30 nowych klientów, właśnie dzięki mowie windowej – krótkiej, zwięzłej wypowiedzi na temat swojej działalności, w której zawarł najważniejsze fakty – tłumaczy Maciej Gnyszka. Aby nie być gołosłownym, warto przygotować kilka najciekawszych przykładów swojej działalności. Dobrze jest wybrać je tak, by obrazowały możliwości firmy i skuteczność jej działań. Słowem: pokaż to, co sam chciałbyś dostać. Poza przygotowaniem merytorycznym, przed wydarzeniem warto zadbać także o bardziej przyziemne kwestie, jak wybór odpowiedniego ubioru. Nie tylko pozytywnie wpłynie na – często kluczowe – pierwsze wrażenie. Dlatego takie detale, jak dobór stroju mogą wydawać się nieznaczące, ale tylko pozornie. Wygląd to pierwsza rzecz, jaką widzimy, zanim zaczniemy z kimś rozmawiać, to m.in. właśnie on sprawia, że ta rozmowa w ogóle ma miejsce. Oczywiście o wiele ważniejsze jest to, co mamy do powiedzenia, ale na całość składa się zarówno wnętrze, jak i to, co na zewnątrz. Podobnie wygląda to z drugiej strony – czujemy się o wiele pewniej wiedząc, że wyglądamy dobrze i tym samym nasze przemówienie jest bardziej przekonywujące. 

 

Co dalej?

Jeszcze przed spotkaniem warto zastanowić się, na jakich kontaktach zależy nam najbardziej. Następnym, niezbędnym krokiem jest zadbanie o to, by podtrzymać nowo nawiązane relacje. W tym z całą pewnością pomogą nam social media (szczególnie te biznesowe), ale często zapominamy o tym, że to nie wszystko. O wiele cenniejsze są relacje, które wychodzą poza ekran, a rozmawiając z ludźmi budzimy zaufanie. 

Wybierając się na spotkanie o biznesowym charakterze, warto pojawić się na nim stosunkowo wcześnie. Dzięki takiemu zabiegowi wzrastają szanse na poznanie większej liczby uczestników wydarzenia i nawiązanie kontaktu z tymi, którzy wydadzą nam się szczególnie interesujący. Podczas rozmów należy poświęcać rozmówcy możliwie najwięcej uwagi i prezentować responsywną postawę – żywo reagować na słowa i gesty, wykazywać zainteresowanie tematem dyskusji. Jeśli to konieczne, na pozyskanych wizytówkach można sporządzać krótkie notatki – dużo nowych twarzy może sprawić, że za kilka dni zgromadzone informacje ulecą z pamięci. Aby rzeczywiście wykorzystać potencjał spotkania, wkrótce po wydarzeniu należy podjąć działania, które pomogą nam podtrzymać nawiązane kontakty, a co najważniejsze – zaowocować ciekawą współpracą. Proces networkingu wymaga zaangażowania z naszej strony, jednak potencjalne korzyści w pełni uzasadniają poświęcony na podtrzymywanie kontaktów czas. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

DIMAQ VOICE – weź udział w bezpłatnych spotkaniach ze specjalistami digital marketingu

Spotkania DIMAQ Voice odbywają się w każdy 2. czwartek miesiąca w siedzibie IAB Polska. Drugie spotkanie już 12 grudnia (środa), w godz. 17:15-19:30, w siedzibie IAB Polska(Warszawa, ul. Puławska 39/77, wejście od ul. Willowej). Tym razem porozmawiamy o programmatic i o integracji działań ATL z digitalem. 

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

Prezentacje:

Programmatic w Performance. Czy maszyna zastąpi człowieka? (rozwój kompetencji w obszarze programmatic).

Maciej Fronczak, Programmatic Manager, Digital Resolution

Integracja działań ATL i Digital – jak stworzyć skuteczną i spójną komunikację we wszystkich punktach styku Klienta z marką.

Igor Dąbrowski, AcountExecutive,Bluerank


Wykorzystanie ProximityTargeting w kampaniach dla stacji benzynowych wraz z wykorzystaniem automatycznej optymalizacji platformy DSP w dostarczeniu bardzo dobrych wyników kampanii zasięgowej – BP, Wild Bean Cafe.

Paweł Mieszkowski, Senior ProgrammaticExecutive, Mindshare Poland

19:30 – Zakończenie

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja:https://bit.ly/2JqbrgN

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/DIMAQVoice

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF