Tag
Starcom
Pierwszy tego typu pomiar kampanii outdoorowych na polskim rynku stał się możliwy dzięki współpracy z partnerami technologicznymi Xeneco i Proxi.cloud. Klienci agencji mediowych Publicis Groupe (Spark Foundry, Starcom i Zenith), mogą już…
Starcom: „Covidowe umiejętności” – czego się nauczyliśmy i co z nami zostanie na dłużej – wyniki…
Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu wielu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem…
Starcom: Po trzech miesiącach 2019 r. wartość rynku reklamy pozostała na tym samym poziomie co…
Po trzech miesiącach 2019 r. rynek reklamy był wart 2,1 mld zł. Dynamika wyniosła 0,1 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, co oznacza, że reklamodawcy wydali niemal tyle samo co w pierwszym kwartale 2018 r.
PKN ORLEN wybrał dostawcę usług mediowych
Agencja Mediowy Starcom będzie świadczył kompleksowe usługi dla spółek Grupy ORLEN związane z wykorzystaniem mediów w komunikacji marketingowej. Dostawca został wybrany w drodze postępowania przetargowego. PKN ORLEN jest partnerem rankingu…
Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale już nie bez choinki i „Kevina”
W kwestii Świąt Bożego Narodzenia Polacy są tradycjonalistami, choć niekoniecznie jest to tradycjonalizm religijny. Jest w nim miejsce na pasterkę, ale najważniejsze są rodzina i świąteczne zwyczaje, w tym oglądanie filmów o Kevinie.…
Starcom: Wzrost wartości rynku reklamy przyspieszył w drugim kwartale do 9,4%
W pierwszym półroczu 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 4,7 mld zł. Rynek poprawił wynik z pierwszego kwartału i po sześciu miesiącach wzrósł o 9,2%. Jest to najwyższa dynamika od 2008 r. - wynika z najnowszego raportu agencji…