...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nauczyciel najlepszym startupowcem 2020 roku!

Nauczyciel najlepszym startupowcem

Ideą nadrzędną koncepcji systemu Virtual Teacher, było udostępnienie na rynku takiego narzędzia, które pozwoli dostosować naukę matematyki do możliwości danego ucznia, niezależnie od czasu i miejsca. Mówiąc inaczej, zmniejszy wykluczenie tych dzieci, które mają zindywidualizowane potrzeby, bądź utrudniony dostęp do edukacji. Sami autorzy twierdzą, że tak zaawansowane oprogramowanie będzie silną konkurencją dla nauczycieli matematyki i korepetytorów, ponieważ uczy się sposobu myślenia swojego podopiecznego. Dzięki temu Wirtualny Nauczyciel dostosowuje się do możliwości ucznia oraz formy rozwiązania problemu, a także przekazuje informację zwrotną o poprawności obliczeń i motywuje do samodzielności.

finalista Marek Wójcicki
fot. Radek Zawadzki

Wirtualny Nauczyciel został wybrany przez Jury do TOP 10, spośród ponad 100 zgłoszeń. Autorzy finałowej dziesiątki projektów, wzięli udział w onlinowym programie mentoringowym, całodziennym e-szkoleniu oraz wirtualnym Pitch Day’u (prezentacja przed Jury), a także wirtualnie pokazało się na Gali INNOVATION 2020, 1 czerwca. Etap ten był niezwykle cenny dla młodych przedsiębiorców, gdyż pozwolił im poznać wybitnych ekspertów, skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia oraz poprawić jakość i atrakcyjność swoich produktów.

Jurorami tegorocznej edycji byli:

  • Beata Szcześniak – General Manager, Spark Foundry
  • Maria Belka – Managing Director – Prytek Poland i Co-founder & CEO Mentors4Starters;
  • Paweł Patkowski – Brand & Marketing Communication Director, Orange Polska;
  • Kuba Dudek – Partner Zarządzający, SpeedUp Group

Dwóch przedstawicieli zwycięskiego projektu Startup Program 2020 pojedzie na największą konferencję technologiczną w Europie, czyli Web Summit w Lizbonie, która odbędzie się w listopadzie.

Virtual Teacher pokonał w finale, takie projekty jak: Pergamin (system do zarządzania umowami online), Renderro (przestrzeń chmurowa dla sektora twórców), PanParagon (aplikacja do przechowywania paragonów i kontroli wydatków), AIDA Diagnostic (oprogramowanie medyczne), E-Contenta (system do natywnej komunikacji reklamowej), DeepBrand (narzędzie oparte o sztuczne sieci neuronowe do wyszukiwania określonych elementów na zdjęciach online), Zebra- revolution of traffic light (system doświetlenia przejść dla pieszych wykorzystujący energię słoneczną), Lula.Cleaning (program do wynajmu krótkoterminowego), Dekoeko.com (platforma prezentująca twórców ekodesignu).

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: Orange Polska, Storytel Polska, Spark Foundry
Partnerzy: SpeedUp Group, Fundacja „Twój Startup”, TWIN, StartUp Booster
Media: Startup Academy, Mam Startup, Nowy Marketing, Lookreatywni.pl


Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

Zgłoszenia do Startup Program tylko do końca lutego

StartUp Program

Startup Program to konkurs oraz program szkoleniowo-mentoringowy dla polskich start-upów, które szukają szansy na rozwój. To już szósta edycja inicjatywy organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, która z roku na rok pobija rekord start-upowych zgłoszeń. W każdej edycji projektu start-upy mogą liczyć na wsparcie grona wybitnych ekspertów ze świata start-upowego, biznesu i marketingu. O przyjęciu do programu zadecyduje kapituła jurorska, w skład której wchodzą: Paweł Patkowski – Brand & Marketing Communication Director, Orange Polska; Maria Belka – Managing Director – Prytek Poland i Co-founder & CEO Mentors4Starters; Kuba Dudek – Partner Zarządzający, SpeedUp Group oraz Beata Szcześniak – General Manager, Spark Foundry. To właśnie oni jako pierwsi oceniają dany start-up i decydują, które ze zgłoszeń dostaną się do najlepszej dziesiątki (TOP 10), a w dalszym etapie programu podczas prezentacji wybierają jeden zwycięski start-up, który jako nagrodę otrzymuje wyjazd na największą konferencję technologiczną w Europie – Web Summit 2020.

Startup Program to więcej niż konkurs

Mimo, że główną wygraną w konkursie jest wyjazd na zagraniczną konferencję to jest to dodatkowy bonus do tego, co otrzymuje całe TOP 10. Startup Program to przede wszystkim możliwość uzyskania bezcennej wiedzy, praktycznych wskazówek oraz inspiracji od najlepszych specjalistów z wielu dziedzin m.in. prawa, finansów, komunikacji oraz strategii marki, a także posłuchania rad od spełnionych biznesowo start-upów i przedsiębiorców. Pierwszy etap programu to całodniowe szkolenie z następującymi ekspertami:

  • Krzysztof Klimczak, Prezes Zarządu, ZenCard;
  • Magdalena Miernik, CEO Lookreatywni.pl;
  • Mateusz Wyszynski, Client Solutions Manager, Facebook;
  • Jacek Studziński, Strategy Planner, Isobar Polska;
  • Mariusz Szyrski, Konsultant ds. rozwoju startupów, StartUp Booster;
  • Jakub Barzak, Dyrektor Marketingu, Storytel Polska;
  • Kuba Sagan, Creative Director & Co-Founder, Feeders.agency.

Po szkoleniu rozpoczyna się czas indywidualnej pracy z mentorem dopasowanym do potrzeb danego start-upu z TOP 10. Mentor nie tylko pomaga rozwijać skrzydła, ale jego rolą jest również przygotowanie start-upu do prezentacji finałowych przed jury konkursu. Choć z założenia program mentoringowym trwa miesiąc wielokrotnie przerodził się on w dłuższą współpracę. Tegoroczni mentorzy:

  • Jan Zając – Wspólzalozyciel i prezes, Sotrendera;
  • Wiola Lada-Szewczenko – Head of Ecselis & DBI Poland, Havas Media Group;
  • Paweł Patkowski – Brand & Marketing Communication Director, Orange Polska;
  • Wojtek Ławniczak – Head of Strategy and Innovation, Very Human Services;
  • Michal Dunin – Managing Director, WebTalk;
  • Jagoda Żychlewicz – Analityk inwestycyjny, SpeedUp Venture Capital Group;
  • Karolina Sznajder – Dyrektor Komunikacji i Public Affairs, Ringier Axel Springer Media;
  • Antoni Kaniowski – Partner, Grubo;
  • Magdalena Kot-Szczepańska, Marketing Head in Cash, PZU;
  • Marcin Gaworski, CEO & Partner, 180hearbeats + JUNG v. MATT.

Wisienką na torcie jest udział całego TOP 10 w konferencji INNOVATION (27 kwietnia, Forteca Kręgliccy, Warszawa), gdzie w specjalnej strefie start-upowej będą mieć okazję zaprezentować swoje rozwiązania. Podczas konferencji zostanie ogłoszony również zwycięski start-up, który otrzyma nagrodę w postaci wyjazdu na Web Summit 2020!

Jak się zgłosić?

To bardzo proste! Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.startup.sar.org.pl.
Zgłoszenia do programu trwają tylko do 28 lutego 2020. Udział w Startup Program jest całkowicie bezpłatny, na każdym etapie, a także gwarantuje darmowe zgłoszenie do konkursu INNOVATION (www.innovation.sar.org.pl).

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Sponsorzy: Orange Polska, Storytel Polska, SparkFoundry

Partnerzy: SpeedUp Group, Fundacja „Twój Startup”, TWIN, Startup Booster

Media: Startup Academy, Mam Startup, Nowy Marketing, Lookreatywni.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF

STARTUP PROGRAM – zapisy do bezpłatnego programu dla startupów tylko do 28 lutego!

startup program

Do tegorocznego etapu zostanie zakwalifikowanych 10 startupów wyłonionych na drodze obrad jury. Każdy z startupów będzie miał możliwość udziału w całodziennych szkoleniu, gdzie uzupełni swoją wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi komunikacji, a także pozna spełnione już zawodowo startupy i aniołów biznesu. Poza tym TOP10 odbędą także miesiąc mentoringu ze specjalnie przydzielonym mentorem – będzie to czas na dzielenie się wiedzą, doradztwo i naukę. W tym roku do grona wybitnych specjalistów dołączyli: Magdalena Kot-Szczepańska (Dyrektor departamentu marketingu korporacyjnego ING Bank Śląski), Kuba Dudek (SpeedUp Group – Menager Inwestycyjny), Sebastian Grabowski (Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego Orange Labs Polska), Inga Kasak (Dyrektorka Zarządzająca Black Swan Fund, Anioł Biznesu), Jan Zając (Współzałożyciel i prezes Sotrendera), Wiola Łada-Szewczenko (Head of Ecselis, Havas Media Group), Marcin Olkowicz (Dyrektor Generalny Związku Firm Public Relations), Wojtek Ławniczak (Head of Strategy and Innovation Very Human Services), Antoni Kaniowski (Head of Innovation, 180heartbeats + JUNG v. MATT).

W kwietniu odbędą się prezentacje startupów przed jury – jeden ze startupów otrzyma wyjątkową nagrodę, jaką będzie wyjazd na międzynarodową startupową konferencję. W zeszłym roku zwycięski startup Virthu prezentował się podczas Festiwalu Cannes Lions w strefie innowacji. Nagroda zostanie wręczona na KONFERENCJI INNOVATION 24 kwietnia w Warszawie, w Reducie Banku Polskiego. Tam też zostanie stworzona specjalna strefa startupowa, gdzie TOP10 będą mogły prezentować swoje usługi.

Zgłoszenia do programu trwają tylko do 28 lutego i odbywają się za pośrednictwem wypełnienia formularza zgłoszeniowego – do pobrania na stronie projektu www.startup.sar.org.pl. Udział w Startup Program jest całkowicie bezpłatny.

 SAR_startup_zwyciezcy2017

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Blue 449, Life On Mars

Sponsorzy: Publicis Media

Partnerzy: SpeedUp Group, Fundacja „Twój Startup”, Black Swan Fund Sieć przedsiębiorczych Kobiet

Media: Startup Academy, InnPoland, Geek Girls Carrots, Mam Startup, Nowy Marketing, StartUp Magazine, Lookreatywni.pl, Brief.pl, Mambiznes.pl.

 

*****

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 111 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.  Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF